Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Smulkruimel schreef op 01-06-2024 om 11:24:

[..]

Heb je ook al op de markt gekeken. Hier zijn nog bij 2 kramen boskoop appels te krijgen. Volgens mij liggen ze er het hele jaar door maar weet ik niet zeker. Heb ze vanochtend nog gekocht om appelmoes en appelkruimelcake mee te maken.

Dat is echt laat in het seizoen! De dichtstbijzijnde markt stelt niets voor dus die zullen hooguit de populairste rassen hebben.

Ik heb te lang geaarzeld om ze bij de online handel te kopen ook vanwege de hoge verzendkosten. Succes met je cake!

Baal enorm voel me niet lekker, eergisteren in de avond heftige diarree, misselijk hoofd/maag/buikpijn. Diarree was gisteren over maar verder hetzelfde verhaal. Vanmorgen bloed bij ontlasting, en nog steeds misselijk, hoofd, maag, en buikpijn Belde het Hap, als er weer bloed bij zit langskomen anders maandag na de huisarts. Alsof ik nu nog naar de toilet durf....

Yumi schreef op 01-06-2024 om 12:42:

Baal enorm voel me niet lekker, eergisteren in de avond heftige diarree, misselijk hoofd/maag/buikpijn. Diarree was gisteren over maar verder hetzelfde verhaal. Vanmorgen bloed bij ontlasting, en nog steeds misselijk, hoofd, maag, en buikpijn Belde het Hap, als er weer bloed bij zit langskomen anders maandag na de huisarts. Alsof ik nu nog naar de toilet durf....

beterschap 

rionyriony schreef op 31-05-2024 om 19:55:

Over het feit dat mijn allerlaatste goudreinet vandaag op is.

Een kleine drie maanden wachten op de nieuwe oogst. Maar een beetje verlangen doet ook geen pijn hoor. Zo ben ik nu ook weer.

Nah, ik wilde vanmorgen mijn favo appel kopen bij de boer (Elstar): op. 

Yumi schreef op 01-06-2024 om 12:42:

Baal enorm voel me niet lekker, eergisteren in de avond heftige diarree, misselijk hoofd/maag/buikpijn. Diarree was gisteren over maar verder hetzelfde verhaal. Vanmorgen bloed bij ontlasting, en nog steeds misselijk, hoofd, maag, en buikpijn Belde het Hap, als er weer bloed bij zit langskomen anders maandag na de huisarts. Alsof ik nu nog naar de toilet durf....

🌷

Yumi schreef op 01-06-2024 om 12:42:

Baal enorm voel me niet lekker, eergisteren in de avond heftige diarree, misselijk hoofd/maag/buikpijn. Diarree was gisteren over maar verder hetzelfde verhaal. Vanmorgen bloed bij ontlasting, en nog steeds misselijk, hoofd, maag, en buikpijn Belde het Hap, als er weer bloed bij zit langskomen anders maandag na de huisarts. Alsof ik nu nog naar de toilet durf....

Hè bah zeg.....beterschap.

🌻

Yumi schreef op 01-06-2024 om 12:42:

Baal enorm voel me niet lekker, eergisteren in de avond heftige diarree, misselijk hoofd/maag/buikpijn. Diarree was gisteren over maar verder hetzelfde verhaal. Vanmorgen bloed bij ontlasting, en nog steeds misselijk, hoofd, maag, en buikpijn Belde het Hap, als er weer bloed bij zit langskomen anders maandag na de huisarts. Alsof ik nu nog naar de toilet durf....

Beterschap Yumi!

beterschap yumi 

verdorie nu weet ik het zeker, er wordt gerommeld met mijn vakantie uren. Ik ben hier niet blij mee.

Broodjebrie schreef op 01-06-2024 om 15:23:

verdorie nu weet ik het zeker, er wordt gerommeld met mijn vakantie uren. Ik ben hier niet blij mee.

Plannen jullie online? Maak voortaan overal screenshots van.  Van je verlof aanvragen, de goedkeuringen etc.

Dolfje schreef op 01-06-2024 om 16:59:

[..]

Plannen jullie online? Maak voortaan overal screenshots van. Van je verlof aanvragen, de goedkeuringen etc.

Ja, heb ik nu gedaan. 

Gesloten begraafplaats wegens werkzaamheden.  Geeft niks hoor, was maar 5 uur rijden met de auto...
Kuch. Sukkels. Geef dat ff door aan de rechthebbenden van de graven!!!

Dat er bij abonnementen van sommige apps staat: Jaarabonnement €52, €1 per week. Dus ik denk dan. Dan betaal ik per week ipv per jaar. Maar dat kan niet. Je moet het hele bedrag in een keer betalen. Nope!  

Die ondoorzichtige woningsites. Heb je een abonnement op zo'n site, komt er een huis online die linkt naar een andere site... Waar je moet betalen. 

Koettie schreef op 02-06-2024 om 09:28:

Die ondoorzichtige woningsites. Heb je een abonnement op zo'n site, komt er een huis online die linkt naar een andere site... Waar je moet betalen.

Sowieso al die online oplichterij. Criminelen hebben het makkelijk tegenwoordig. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.