Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Broodjebrie schreef op 31-05-2024 om 15:57:

[..]

He verdorie.. je treft het niet met de hulpen he

Klopt, maar er is hoop... het is tot januari, dit is een tussenjaar Er is een enorm tekort en de studenten die ik steeds krijg valt het werk tegen, ze vinden het te zwaar. Moet nog zien dat deze doorgaat tot januari want behalve de snelheid was er totaal geen overzicht. Bedankt voor je begrip 😚

Yumi schreef op 31-05-2024 om 16:11:

[..]

Klopt, maar er is hoop... het is tot januari, dit is een tussenjaar Er is een enorm tekort en de studenten die ik steeds krijg valt het werk tegen, ze vinden het te zwaar. Moet nog zien dat deze doorgaat tot januari want behalve de snelheid was er totaal geen overzicht. Bedankt voor je begrip 😚

Dat hetmaar snel beter wordt inderdaad. Ik werk ook als hulp in de huishouding, ik snap je frustratie. Vorig jaar was het ook een ramp met personeel tekort, ik hoop dat het dit jaar beter gaat worden.

Broodjebrie schreef op 31-05-2024 om 17:35:

[..]

Dat hetmaar snel beter wordt inderdaad. Ik werk ook als hulp in de huishouding, ik snap je frustratie. Vorig jaar was het ook een ramp met personeel tekort, ik hoop dat het dit jaar beter gaat worden.

Heb toch nog even contact opgenomen, zat me ineens hoog toen ik zag wat er overal is blijven liggen... maar wel eerder naar huis willen omdat je klaar bent  Zelfs een bed opmaken lijkt niet te lukken, het zit er binnenstebuiten op en de opening met instopstrook zit aan de zijkant. Ben bang dat hij het gewoon niet ziet, geen inzicht.

Ze zouden het doorgeven aan de planning, die was er niet... twijfel of ik niet moet zeggen dat hij weg mag blijven. Dan heb ik weer niemand, maar hier heb ik ook niks aan. 

Yumi schreef op 31-05-2024 om 17:52:

[..]

Heb toch nog even contact opgenomen, zat me ineens hoog toen ik zag wat er overal is blijven liggen... maar wel eerder naar huis willen omdat je klaar bent Zelfs een bed opmaken lijkt niet te lukken, het zit er binnenstebuiten op en de opening met instopstrook zit aan de zijkant. Ben bang dat hij het gewoon niet ziet, geen inzicht.

Ze zouden het doorgeven aan de planning, die was er niet... twijfel of ik niet moet zeggen dat hij weg mag blijven. Dan heb ik weer niemand, maar hier heb ik ook niks aan.

Echt, melden hoor! Toen ik vorig jaar zomervakantie had, was er een collega die grotendeels mijn cliënten overnam. Nou dat heb ik geweten, was echt om te huilen hoe ze alles had achtergelaten. Cliënten twijfelden of ze het zouden melden bij de organisatie, uiteindelijk hebben ze dat gedaan. Leidinggevende zei ook, als wij geen signalen krijgen dat het dus niet goed gaat, kunnen wij er niks mee doen.

Hoe vervelend ook, echt melden. 

Broodjebrie schreef op 31-05-2024 om 18:02:

[..]

Echt, melden hoor! Toen ik vorig jaar zomervakantie had, was er een collega die grotendeels mijn cliënten overnam. Nou dat heb ik geweten, was echt om te huilen hoe ze alles had achtergelaten. Cliënten twijfelden of ze het zouden melden bij de organisatie, uiteindelijk hebben ze dat gedaan. Leidinggevende zei ook, als wij geen signalen krijgen dat het dus niet goed gaat, kunnen wij er niks mee doen.

Hoe vervelend ook, echt melden.

Goed dat je dat aangeeft, ga maandag nog eens bellen, want de afdeling planning was er niet. 

Hij heeft echt overal omheen gedweild, de slaapkamer en badkamer opnieuw gezogen en gedweild dit kon echt niet. De rest even kijken of het lukt en anders maar niet 🤨

Ik hoor ook van de invalkrachten die wat langer meelopen, dat ze soms een puinhoop aantreffen na de vakantie.

Yumi schreef op 31-05-2024 om 19:00:

[..]

Goed dat je dat aangeeft, ga maandag nog eens bellen, want de afdeling planning was er niet.

Hij heeft echt overal omheen gedweild, de slaapkamer en badkamer opnieuw gezogen en gedweild dit kon echt niet. De rest even kijken of het lukt en anders maar niet 🤨

Ik hoor ook van de invalkrachten die wat langer meelopen, dat ze soms een puinhoop aantreffen na de vakantie.

Ik denk dat elke organisatie iedereen aanneemt om het tekort maar op te lossen. Ik kan er een boek over schrijven wat ik meemaak. Ik doe mijn werk heel graag maar ik merk vooral de laatste jaren, als ik terug kom van vakantie, ik vaak weer een paar weken nodig heb om alles bij te werken. Voor mijn gevoel word ik zowat gestraft als ik met vakantie ga. Ik probeer het ook vaak los te laten, ik kan er toch niks aan veranderen denk ik. En ik heb al genoeg aan mezelf

Succes maandag!

Broodjebrie schreef op 31-05-2024 om 19:19:

[..]

Ik denk dat elke organisatie iedereen aanneemt om het tekort maar op te lossen. Ik kan er een boek over schrijven wat ik meemaak. Ik doe mijn werk heel graag maar ik merk vooral de laatste jaren, als ik terug kom van vakantie, ik vaak weer een paar weken nodig heb om alles bij te werken. Voor mijn gevoel word ik zowat gestraft als ik met vakantie ga. Ik probeer het ook vaak los te laten, ik kan er toch niks aan veranderen denk ik. En ik heb al genoeg aan mezelf

Succes maandag!

Bedank voor je advies!

Over het feit dat mijn allerlaatste goudreinet vandaag op is.

Een kleine drie maanden wachten op de nieuwe oogst.  Maar een beetje verlangen doet ook geen pijn hoor. Zo ben ik nu ook weer.

Ik ben klaar met Odido ben nu al 1.5 maand bezig om het mobiele abbonoment op te zeggen van mijn overleden moeder. Maar iedere keer weer bellen excuses en we gaan het regelen maar ondertussen gebeurt er niks    

rooiekater schreef op 31-05-2024 om 22:18:

Ik ben klaar met Odido ben nu al 1.5 maand bezig om het mobiele abbonoment op te zeggen van mijn overleden moeder. Maar iedere keer weer bellen excuses en we gaan het regelen maar ondertussen gebeurt er niks

Snap ik zo! Zo’n spijt dat ik m’n abonnement heb verlengd bij Odido!!!!

Loulou39 schreef op 31-05-2024 om 22:26:

[..]

Snap ik zo! Zo’n spijt dat ik m’n abonnement heb verlengd bij Odido!!!!

Vind dat ze zich kapot moeten schamen maar ze krijgen nog 1 week anders maak ik er een officele klacht van.

rooiekater schreef op 31-05-2024 om 22:18:

Ik ben klaar met Odido ben nu al 1.5 maand bezig om het mobiele abbonoment op te zeggen van mijn overleden moeder. Maar iedere keer weer bellen excuses en we gaan het regelen maar ondertussen gebeurt er niks

Hé bah wat naar, je zou toch mogen verwachten dat ze hier goed mee omgaan.. je hebt al genoeg te verwerken. Sterkte Rooie kater 

Volgens buienradar blijft het droog. Zo ziet het er alleen niet echt uit. En nu twijfel ik dus of ik mijn was buiten kan hangen

Brr zo koud. De thermometer is het niet met me eens.

rionyriony schreef op 31-05-2024 om 19:55:

Over het feit dat mijn allerlaatste goudreinet vandaag op is.

Een kleine drie maanden wachten op de nieuwe oogst. Maar een beetje verlangen doet ook geen pijn hoor. Zo ben ik nu ook weer.

Heb je ook al op de markt gekeken. Hier zijn nog bij 2 kramen boskoop appels te krijgen. Volgens mij liggen ze er het hele jaar door maar weet ik niet zeker. Heb ze vanochtend nog gekocht om appelmoes en appelkruimelcake mee te maken.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.