Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Dank jullie wel 

Beterschap Poezel!

Auwereel schreef op 31-05-2024 om 08:15:

@rionyriony, ben je in de overgang? Dat kan allerlei ellende geven, heb ik gemerkt.
Gelukkig is daar tegenwoordig wat meer informatie over te vinden: https://www.nporadio1.nl/podcasts/opvliegers

Nee hoor, dat ben ik gepasseerd. Het enige probleem waren toen de opvliegers en voor de rest ging het betrekkelijk makkelijk voorbij. Ze hebben wel lang geduurd maar gelukkig hangt mijn leven nu niet meer af van een ventilator naast mijn stoel.

Het weekend komt er weer aan en mijn kies is (weer) afgebroken 

luxe problemen, heb nog geen naam voor mijn dochter  
Bij zoon kozen we een naam toen hij geboren was. Vroeg de arts, hoe heet hij? Ja even overleggen nog. Dat is wel erg laat..

kerst schreef op 31-05-2024 om 13:21:

Het weekend komt er weer aan en mijn kies is (weer) afgebroken

Oh, dat is sowieso heel vervelend, maar zeker net voor het weekend. 😕

kerst schreef op 31-05-2024 om 13:21:

Het weekend komt er weer aan en mijn kies is (weer) afgebroken

Getver!
Ik mag zo ook nog even last minute naar de tandarts. Pijn in je mond is zo vervelend!


Loulou39 schreef op 31-05-2024 om 14:22:

[..]

Getver!
Ik mag zo ook nog even last minute naar de tandarts. Pijn in je mond is zo vervelend!


Nou inderdaad.  Woensdag met verdoving behandeld aan een kies.  Nu enorm geïrriteerd tandvlees en de plaatsen waar de verdoving is geprikt zijn ook nog steeds pijnlijk. Heb net naar weer paracetamol genomen. 

Vooruitzicht dat ik nog een keer of 5 mag dit jaar maakt niet vrolijk.

Jeukbult op mijn rug. Waar ik gelukkig wel net bij kan. Maar die rotmuggen! Die mogen van mij de planeet wel verlaten.

Moederkareltje schreef op 31-05-2024 om 13:48:

luxe problemen, heb nog geen naam voor mijn dochter
Bij zoon kozen we een naam toen hij geboren was. Vroeg de arts, hoe heet hij? Ja even overleggen nog. Dat is wel erg laat..

Haha, ik ook niet voor die van mij, jij bent ook halverwege je derde trimester toch? 

Heb weer een nieuwe hulp, was de vorige niet voorruit te branden deze vloog met de Franse slag door mijn huis heen. Toen ik net de slaapkamer inliep zag ik dat er "keurig" 
 om het bed heen had gedweild. Toen ik eronder keek zag ik dat de stofzuiger er ook niet was geweest 

Gelebloem schreef op 31-05-2024 om 15:01:

[..]

Haha, ik ook niet voor die van mij, jij bent ook halverwege je derde trimester toch?

Ja, mag over een week bevallen. Familie en schoonfamilie komen aldoor met suggesties maar moet er zelf nog eens rustig voor gaan zitten om alles door te nemen tot ik een ahaaa gevoel krijg.. voel de tijd wel beginnen te dringen. Tis voor het leven en de keuze is reuze... moederkareltje junior gaat hem niet worden of omamoederkareltje junior

Moederkareltje schreef op 31-05-2024 om 15:40:

[..]

Ja, mag over een week bevallen. Familie en schoonfamilie komen aldoor met suggesties maar moet er zelf nog eens rustig voor gaan zitten om alles door te nemen tot ik een ahaaa gevoel krijg.. voel de tijd wel beginnen te dringen. Tis voor het leven en de keuze is reuze... moederkareltje junior gaat hem niet worden of omamoederkareltje junior

Ohh het is al bijna zo ver, spannend   

Er zijn veel websites met namen, misschien dat je daar iets ziet waarvan je denkt dat bedoel ik.

Yumi schreef op 31-05-2024 om 15:38:

Heb weer een nieuwe hulp, was de vorige niet voorruit te branden deze vloog met de Franse slag door mijn huis heen. Toen ik net de slaapkamer inliep zag ik dat er "keurig"
om het bed heen had gedweild. Toen ik eronder keek zag ik dat de stofzuiger er ook niet was geweest

He verdorie.. je treft het niet met de hulpen he

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.