Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Broodjebrie schreef op 30-05-2024 om 20:33:

[..]

Op ad.nl staat een artikel, maar ik hoorde het ook op de radio.

Dank je wel 👍🏻,  maar ik zie alleen van dat afschuwelijke ongeluk, misschien had het daar nog mee te maken en dan vind ik de vertraging volledig acceptabel, want dat is zoiets ergs (van de persoon in de vliegtuigmotor).

Loulou39 schreef op 30-05-2024 om 20:14:

[..]

Eens: om de beurt is in dit geval eerlijker als man en dochter op één lijn zitten.
Volgend jaar (of misschien dit jaar als jullie nog een keer gaan) jouw beurt!

Eens. Het is ook jouw welverdiende vakantie en wat mij betreft telt jouw stem zwaarder dan van kind. Dus ene jaar mans keus en andere jaar de jouwe lijkt me niet meer dan logisch.

Loulou39 schreef op 30-05-2024 om 20:43:

[..]

Dank je wel 👍🏻, maar ik zie alleen van dat afschuwelijke ongeluk, misschien had het daar nog mee te maken en dan vind ik de vertraging volledig acceptabel, want dat is zoiets ergs (van de persoon in de vliegtuigmotor).

Nee dit ging echt om wat anders, om die vreemde geur op Utrecht Centraal 

Broodjebrie schreef op 30-05-2024 om 19:46:

[..]

En dat wil jij niet?

Nee

Maar meeste stemmen  gelden hier. Helaas  voor mij. Heb nog geopperd  zelf thuis  te blijven maar dat werd niet gewaardeerd. 

Tuinfluiter schreef op 30-05-2024 om 20:10:

[..]

Geen eerlijke methode als je van te voren al weet dat twee van de drie hetzelfde willen. Jij trekt dan altijd aan het kortste eind.

Man en ik hadden om de beurt het laatste woord kinderen betaalden niet mee mochten best een suggestie doen maar uiteindelijk kozen man of ik.

Dochter is volwassen én  betaalt mee..

Man en ik zouden  in eerste instantie samen gaan maar nu gaat zij ook mee door omstandigheden.  Daar sta ik op zich achter. Maar de keuze van land en huisje niet. 

Ik heb liever een ander  land en geen huisje maar hotel. 

Plaatsvervangende ergenis voor mijn moeder die op haar vakantieadres (in Nederland) gevallen is en nu rolt van de rugpijn. Ze is eerder naar huis gekomen, probeerde de huisarts al twee dagen te bereiken. Die moet je s'ochtends bellen, wat ze dus ook twee dagen geprobeerd heeft. Vandaag belde ze smiddags in de hoop wel contact te krijgen maar toen kreeg ze te horen dat ze s'ochtends moest bellen, wat ze dus al twee dagen probeerde. Ze is toen wel even uit haar slof geschoten. Volkomen begrijpelijk...

Ik ben de oplader van m'n satisfyer kwijt.

lientje69 schreef op 30-05-2024 om 22:06:

[..]

Dochter is volwassen én betaalt mee..

Man en ik zouden in eerste instantie samen gaan maar nu gaat zij ook mee door omstandigheden. Daar sta ik op zich achter. Maar de keuze van land en huisje niet.

Ik heb liever een ander land en geen huisje maar hotel.

Ik kan mij voorstellen dat je na de drukke tijd die je gehad hebt liever na een hotel gaat waar je niets zelf hoeft te doen. 

SombraOnline schreef op 30-05-2024 om 22:29:

Ik ben de oplader van m'n satisfyer kwijt.

Gevonden! Maar heb er nu niets meer aan.  

Tuinfluiter schreef op 30-05-2024 om 22:59:

[..]

Ik kan mij voorstellen dat je na de drukke tijd die je gehad hebt liever na een hotel gaat waar je niets zelf hoeft te doen.

Misschien kan Lientje dan een deal sluiten: jullie je zin met dit land en een huisje, maar jullie doen dan ook boodschappen en verzorgen de maaltijden. En halen af en toe de borstel door de w.c.

SombraOnline schreef op 30-05-2024 om 22:29:

Ik ben de oplader van m'n satisfyer kwijt.

dat is niet een ergernis maar een GROOT probleem 

(maar hoe raak je zoiets kwijt?)

SombraOnline schreef op 30-05-2024 om 22:29:

Ik ben de oplader van m'n satisfyer kwijt.

Hahaha! En helaas kan je niet een gewone andere lader gebruiken 🤭. 

Hoppa, en trek de racismekaart maar 🙃. Joh, als jij geen drugs naar een ander land probeert te smokkelen dan word je, wit of zwart, gewoon gearresteerd. Over sterallures gesproken. Denken dat je omdat je een wereldster bent overal mee wegkomt. En ja, natuurlijk werd je extra gecheckt omdat je al eerder betrapt bent.

Bailey26 schreef op 30-05-2024 om 19:58:

Mijn moeder zit nog steeds in standje negeer modus. Maar omdat ze zondag wil meerijden appt ze uit het niets opeens man met de vraag of ze kan meerijden

Ja, je moet er zelf natuurlijk geen last van krijgen.

Ik denk dat er wel tutorials bestaan hoe je zwijgende gekwetsten het beste tegemoet kan treden.

lientje69 schreef op 30-05-2024 om 22:06:

[..]

Dochter is volwassen én betaalt mee..

Man en ik zouden in eerste instantie samen gaan maar nu gaat zij ook mee door omstandigheden. Daar sta ik op zich achter. Maar de keuze van land en huisje niet.

Ik heb liever een ander land en geen huisje maar hotel.

Dan nog meer op je strepen gaan staan. Echt hoor lientje, kom voor jezelf op.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.