Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


JtM

JtM

30-05-2024 om 11:03 Topicstarter

Vriend is een kleine week met vrienden op vakantie geweest, is gistermiddag terug gekomen en heeft me de halve nacht wakker gehouden met zijn gehoest. Appt nu net dat hij ziek is en koorts heeft Hopen dat hij mij niet aansteekt. En fijn dat ik nu nog langer alles kan regelen. Duurt het nog langer voordat de wasmachine gemaakt is. 

Yumi schreef op 29-05-2024 om 23:18:

[..]

Ik heb de postnl app, en nog nooit zo weinig keuze mogelijkheden gehad. Vind het ook vreemd dat ik niet kan kiezen om bij een pakketpunt te laten bezorgen, dat kon wel bij het bestellen. Ik heb geen moment gekozen, en hoop de bezorgtijd morgen nog verandert.

De bezorgtijd is 2 keer verandert, en uiteindelijk was ik al een paar uur thuis voordat de bezorger op de stoep stond.... goed gegokt 

Compleet offtopic, maar zo geef ik een ander wel de kans om zich te ergeren

Met terugwerkende kracht aan die hooligans die ervoor zorgden dat de UvA 2 dagen dicht moest. Oudste heeft toen belangrijke colleges gemist en heeft nu in de tentamenweek nog dingen in te halen die getoetst worden op het tentamen morgen. Het is niet echt gezellig hier nu met de tentamenstress.

Aan mijn man en dochter.  Het meeste stemmen  gelden principe  maakt dat ik weer moet toegeven.  Zoals meestal.

lientje69 schreef op 30-05-2024 om 19:27:

Aan mijn man en dochter. Het meeste stemmen gelden principe maakt dat ik weer moet toegeven. Zoals meestal.

Waaraan moet je nu weer toegeven? 

Broodjebrie schreef op 30-05-2024 om 19:41:

[..]

Waaraan moet je nu weer toegeven?

Vakantie naar hun favoriete  land

lientje69 schreef op 30-05-2024 om 19:42:

[..]

Vakantie naar hun favoriete land

En dat wil jij niet?

Ook even over treinen, al kan de NS daar geloof ik vandaag niets aan doen, maar mega vertraging onderweg naar huis, reden bijna geen treinen vanaf Schiphol.
Ben best benieuwd waarom dit was, maar ik zie alleen iets over “oorzaak hulpdiensten”.
(Kan me niet voorstellen dat dat nog steeds voor dat afschuwelijke! ongeluk van gisteren is).

Weer niet mijn boek kunnen lezen vanmiddag.

Mijn moeder zit nog steeds in standje negeer modus. Maar omdat ze zondag wil meerijden appt ze uit het niets opeens man met de vraag of ze kan meerijden 

Loulou39 schreef op 30-05-2024 om 19:50:

Ook even over treinen, al kan de NS daar geloof ik vandaag niets aan doen, maar mega vertraging onderweg naar huis, reden bijna geen treinen vanaf Schiphol.
Ben best benieuwd waarom dit was, maar ik zie alleen iets over “oorzaak hulpdiensten”.
(Kan me niet voorstellen dat dat nog steeds voor dat afschuwelijke! ongeluk van gisteren is).

Ik hoorde dat er een vreemde lucht was geroken op Utrecht Centraal en dat daardoor geen treinen reden.

Of moest je niet richting Utrecht?

lientje69 schreef op 30-05-2024 om 19:27:

Aan mijn man en dochter. Het meeste stemmen gelden principe maakt dat ik weer moet toegeven. Zoals meestal.

Geen eerlijke methode als je van te voren al weet dat twee van de drie hetzelfde willen. Jij trekt dan altijd aan het kortste eind. 

Man en ik hadden om de beurt het laatste woord kinderen betaalden niet mee mochten best een suggestie doen maar uiteindelijk kozen man of ik.

Broodjebrie schreef op 30-05-2024 om 20:05:

[..]

Ik hoorde dat er een vreemde lucht was geroken op Utrecht Centraal en dat daardoor geen treinen reden.

Of moest je niet richting Utrecht?

Ja, dat moest ik vandaag inderdaad.

Ik ben nog steeds aan het googlen, maar ik kan niets vinden.

Tuinfluiter schreef op 30-05-2024 om 20:10:

[..]

Geen eerlijke methode als je van te voren al weet dat twee van de drie hetzelfde willen. Jij trekt dan altijd aan het kortste eind.

Man en ik hadden om de beurt het laatste woord kinderen betaalden niet mee mochten best een suggestie doen maar uiteindelijk kozen man of ik.

Eens: om de beurt is in dit geval eerlijker als man en dochter op één lijn zitten.
Volgend jaar (of misschien dit jaar als jullie nog een keer gaan) jouw beurt!

Loulou39 schreef op 30-05-2024 om 20:13:

[..]

Ja, dat moest ik vandaag inderdaad.

Ik ben nog steeds aan het googlen, maar ik kan niets vinden.

Op ad.nl staat een artikel, maar ik hoorde het ook op de radio.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.