Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


stokstaart schreef op 13-03-2024 om 22:09:

het gaat me naast niet meer ongesteld zijn, ook om mijn donkere tijd rondom mijn menstruatie. Dat lijkt steeds erger te worden. Daar word ik geen leuker mens van

Snap ik helemaal. Heb juist voor een mirena gekozen omdat je nog wel een cyclus kan hebben. I love mn cyclus (eisprong, goed voor mn humeur) maar wel de hoop dat de pms minder is. Dit is mn vierde maand en het wordt wel iets beter elke maand. 

stokstaart schreef op 13-03-2024 om 22:09:

het gaat me naast niet meer ongesteld zijn, ook om mijn donkere tijd rondom mijn menstruatie. Dat lijkt steeds erger te worden. Daar word ik geen leuker mens van

Slik je de pil?

SuzyQFive schreef op 13-03-2024 om 20:11:

[..]

Ook mijn grote ergernis… Op school waren we op die manier ook zomaar ineens weer leerlingen kwijt. Dat soort dingen vind ik echt niet kunnen. Zeker niet bij Ama’s.

Heel ergerlijk inderdaad en jammer voor de leerlingen maar ook voor de samenleving.  Die mensen moeten inburgeren, hebben ze eindelijk een plekje in zo'n taalklas en zijn ze vertrouwd met de docenten/vrijwilligers die daar rondlopen en komen ze tot leren en dan moeten ze opnieuw beginnen op een andere locatie. En dan vraagt de Nederlander zich af waarom het inburgeren zo traag gaat, waarom niet iedereen de kansen die ze hier krijgen met beide handen aangrijpen.  Dan denk ik weleens: Hoez zou je het zelf vinden als je vlucht naar een ander land en er zo met je zou worden omgegaan? Na 3 maanden ben je net bezig je leven in een onbekend kans vorm te geven en dan moet je weet maar een andere locatie. 

Als vrijwilliger weet ik niet alles van de leerlingen, alleen wat ze mij zelf vertellen weet ik.  Dat beperkt zich tot land van herkomst en taal die ze spreken en of ze al eerder onderwijs hebben gehad. 

Broodjebrie schreef op 14-03-2024 om 08:13:

[..]

Slik je de pil?

Nee, vroeger wel eens gedaan maar de wereld werd toen nog donkerder. Nuvaring ging wel goed toen. 
cyclus kan me verder gestolen worden 😅

JosBoomsma11 schreef op 13-03-2024 om 11:24:

Dat er vandaag iemand 'voor drong' bij de Kassa, we kwamen ongeveer tegelijk aan, maar ik had slechts 2 dingen en die ander een hele kar vol. Had mij op zijn minst voor mogen laten gaan??

Ja dat had wel aardig geweest. Ik kijk ook vaak achter mij. Als daar iemand staat met 1 of 2 boodschapjes dan mag die ook wel voor hoor. 


Ik zocht een keukentrapje en zag een goede bij Bol: 55 euro. Mwah, das wel duur.... Dus ik keek rechtstreeks bij de fabrikant: zelfde trapje voor 32 euro. 
Nou ja zeg, Bol slaat echt door met z'n prijzen, dat is bijna 2x zo duur    

BOL verkoopt ook IKEA spullen, maar dan voor minstens een dubbele prijs.

Beterlaat2021! schreef op 14-03-2024 om 11:03:

BOL verkoopt ook IKEA spullen, maar dan voor minstens een dubbele prijs.

Op Amazon is dat ook het geval. Je moet goed uitkijken inderdaad.

Tara82 schreef op 14-03-2024 om 11:14:

[..]

Op Amazon is dat ook het geval. Je moet goed uitkijken inderdaad.

Nou zeg dat wel, ik kijk voortaan eerst verder rond. Niet normaal zo. 

stokstaart schreef op 14-03-2024 om 09:46:

[..]

Nee, vroeger wel eens gedaan maar de wereld werd toen nog donkerder. Nuvaring ging wel goed toen.
cyclus kan me verder gestolen worden 😅

Ah oké. Herkenbaar helaas, van de pil werd ik ook depri. Eerst had ik een lichtere pil, maar die hielp niet voldoende. Toen een zwaardere pil gekregen en die heb ik 10 jaar geslikt ongeveer.

_Audrey schreef op 14-03-2024 om 11:20:

[..]

Nou zeg dat wel, ik kijk voortaan eerst verder rond. Niet normaal zo.

Ik heb er een van de Blokker €6,00 ofzo


weet niet of er een Dirk v/d broek bij jou in de buurt zit maar zij verkopen heeel soms ook keukentrapjes 

Aan de mods. 

Moirmel schreef op 14-03-2024 om 17:21:

Aan de mods.

Hahahaha, kwam er eindelijk “wat leven in de brouwerij” ging het topic weer op slot 

Rogue schreef op 14-03-2024 om 15:44:

[..]

Ik heb er een van de Blokker €6,00 ofzo


weet niet of er een Dirk v/d broek bij jou in de buurt zit maar zij verkopen heeel soms ook keukentrapjes

Ik denk dat jij een opstapje hebt, een keukentrap voor die prijs € 6,- lijkt me onmogelijk?

Zilver_gray schreef op 14-03-2024 om 17:22:

[..]

Hahahaha, kwam er eindelijk “wat leven in de brouwerij” ging het topic weer op slot

Potver heb ik weer wat gemist? Daar erger ik me aan 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.