Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


PhoebeHolmesreturns schreef op 04-03-2024 om 20:04:

Ik vind dat ik dit eigenlijk niet mag zeggen maar ik erger me de laatste tijd regelmatig aan verschillende forummers. Het was echt lange tijd erg gemoedelijk en leuk hier maar ik vind dat dat echt minder wordt de laatste tijd. Het wordt steeds meer een Viva-sfeer. Jammer echt...

Mag je prima zeggen hoor. Met het meerendeel is niks mis, maar je hebt er wel een paar verzuurde portretten tussen zitten..lekker laten kletsen.

Ik erger me eraan dat ik bevries in sommige situaties. Waardoor ik gisteren niet heb ingegrepen in een discussie die gierend uit de hand liep. En nu met de gebakken peren zit. En slecht heb geslapen daardoor. 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

05-03-2024 om 07:15

Netherfield schreef op 05-03-2024 om 06:55:

Ik erger me eraan dat ik bevries in sommige situaties. Waardoor ik gisteren niet heb ingegrepen in een discussie die gierend uit de hand liep. En nu met de gebakken peren zit. En slecht heb geslapen daardoor.

Heel erg herkenbaar... En dan bedenk je pas achteraf wat je beter had kunnen zeggen en dan voel je je erg dom.

 

Zilvergray: je hebt helemaal gelijk..!
Zonde om mijn plezier hier te laten vernachelen door een paar chagerijnen...

Slecht slapen en hoestbuien
 Hoopte op vakantie  wat tot rust  te komen maar  het slapen is nog steeds waardeloos.

Zilver_gray schreef op 04-03-2024 om 20:52:

[..]

Mag je prima zeggen hoor. Met het meerendeel is niks mis, maar je hebt er wel een paar verzuurde portretten tussen zitten..lekker laten kletsen.

Precies. Negeren, negeren, negeren .

@ Phoebs 
@ Herfstapeltaart 

@ Lientje: denk je eindelijk een paar dagen rust te hebben, lukt het slapen nog steeds niet: echt rot! Ik ga erg slecht op te weinig slaap.

lientje69 schreef op 05-03-2024 om 08:12:

Slecht slapen en hoestbuien
Hoopte op vakantie wat tot rust te komen maar het slapen is nog steeds waardeloos.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

05-03-2024 om 08:52

lientje69 schreef op 05-03-2024 om 08:12:

Slecht slapen en hoestbuien
Hoopte op vakantie wat tot rust te komen maar het slapen is nog steeds waardeloos.

Zilvergray:  terug 

Mijn favoriete tv-programma is vanaf gisteren verdwenen! 
Ik keek hier dagelijks 2x naar. Om 16.45 op BBC 1 en om 19.30 bij Discovery:
The Repair Shop.  Experts repareren voor de eigenaars oude dierbare spullen zoals leren tassen, sieraden, porselein, muziekinstrumenten, knuffelberen, speelgoed, meubilair, klokken etc.
Ik keek hier zooo graag naar....snik...

lientje69 schreef op 05-03-2024 om 08:12:

Slecht slapen en hoestbuien
Hoopte op vakantie wat tot rust te komen maar het slapen is nog steeds waardeloos.

Hè wat vervelend zeg 

amarna schreef op 05-03-2024 om 09:17:

Mijn favoriete tv-programma is vanaf gisteren verdwenen!
Ik keek hier dagelijks 2x naar. Om 16.45 op BBC 1 en om 19.30 bij Discovery:
The Repair Shop. Experts repareren voor de eigenaars oude dierbare spullen zoals leren tassen, sieraden, porselein, muziekinstrumenten, knuffelberen, speelgoed, meubilair, klokken etc.
Ik keek hier zooo graag naar....snik...

Oh joh, wat zonde! Ik keek niet zo vaak als jij, maar dat is echt een leuk programma. 

amarna schreef op 05-03-2024 om 09:17:

Mijn favoriete tv-programma is vanaf gisteren verdwenen!
Ik keek hier dagelijks 2x naar. Om 16.45 op BBC 1 en om 19.30 bij Discovery:
The Repair Shop. Experts repareren voor de eigenaars oude dierbare spullen zoals leren tassen, sieraden, porselein, muziekinstrumenten, knuffelberen, speelgoed, meubilair, klokken etc.
Ik keek hier zooo graag naar....snik...

Inderdaad een allerliefst programma.
Volgens mij wordt het op België ook uitgezonden, maar ik weet niet wanneer. Misschien hebben ze alles uitgezonden en moeten ze eerst nieuwe opnames maken.

Broodjebrie schreef op 04-03-2024 om 19:35:

[..]

Ik kijk vaker netflix en videoland dan tv.. het enige wat ik momenteel echt op tv kijk is flikken Maastricht, en vanaf donderdag secret duets.

Ik weet het; veel mensen, wel de helft, houdt veel van streamingsdiensten en ik heb op meerdere diensten een abonnement gehad maar het is niets voor mij. 

Ik kan niet goed uit titels opmaken wat ik leuk ga vinden; heb een totaal afwijkende smaak, ben verschrikkelijk kieskeurig, besluiteloos, vind het leuker als iets direct wordt uitgezonden en het terugkijken gaat haast nooit gebeuren.

Haha, als bijvoorbeeld Two Weeks Notice wordt uitgezonden ga ik kijken, terwijl dezelfde film al drie jaar opgeslagen staat en ik daar nooit naar ga kijken. Soort FOMO denk ik.

Ik ben echt een hardcore real-time Teevee-kijker.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

05-03-2024 om 12:35

rionyriony schreef op 05-03-2024 om 12:26:

[..]

Ik weet het; veel mensen, wel de helft, houdt veel van streamingsdiensten en ik heb op meerdere diensten een abonnement gehad maar het is niets voor mij.

Ik kan niet goed uit titels opmaken wat ik leuk ga vinden; heb een totaal afwijkende smaak, ben verschrikkelijk kieskeurig, besluiteloos, vind het leuker als iets direct wordt uitgezonden en het terugkijken gaat haast nooit gebeuren.

Haha, als bijvoorbeeld Two Weeks Notice wordt uitgezonden ga ik kijken, terwijl dezelfde film al drie jaar opgeslagen staat en ik daar nooit naar ga kijken. Soort FOMO denk ik.

Ik ben echt een hardcore real-time Teevee-kijker.

Ben jij mij 
Ik heb dan regelmatig wel even een streamingsdienst  (Nu alleen prime maar das een paar maanden gratis bij KPN en dat deed ik vooral omdat ik Sherlock nog een keer wilde zien) maar ik kijk dan vooral iets wat ik al ken en als ik eens een film wil kijken  ben ik zolang bezig met uit te zoeken welke dat ik denk la maar...
Ik heb dan ook dingen eeuwig op mn lijst zonder dat ik het kijk en ik ben ook meer van de live teevee geloof ik... 
Waarschijnlijk zijn we de enige op de halve wereldbol en ik moet zeggen dat ik het live aanbod steeds minder vind worden maar goed.

Vanmorgen toen ik opstond voelde ik het nóg steeds; een geknepen gevoel in mijn keel en gammel en moe. Dus ik ga nu de tweede griepdag in. Gisteravond lag ik een uur eerder in bed. 

Hopelijk is dit de laatste dag en gaat het hierna beter. Ik heb geen echte koorts gehad. Beetje zweterig maar hooguit een lichte verhoging. 

Heb net als gisteren een bord erwtensoep en twee gevulde koeken op. Dadelijk kies ik nog wat lekkers uit.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.