Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


PhoebeHolmesreturns schreef op 05-03-2024 om 12:35:

[..]

Ben jij mij
Ik heb dan regelmatig wel even een streamingsdienst (Nu alleen prime maar das een paar maanden gratis bij KPN en dat deed ik vooral omdat ik Sherlock nog een keer wilde zien) maar ik kijk dan vooral iets wat ik al ken en als ik eens een film wil kijken ben ik zolang bezig met uit te zoeken welke dat ik denk la maar...
Ik heb dan ook dingen eeuwig op mn lijst zonder dat ik het kijk en ik ben ook meer van de live teevee geloof ik...

En heel veel beginnen en na een kwartier stoppen komt heel veel voor bij mij.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

05-03-2024 om 12:38

rionyriony schreef op 05-03-2024 om 12:36:

Vanmorgen toen ik opstond voelde ik het nóg steeds; een geknepen gevoel in mijn keel en gammel en moe. Dus ik ga nu de tweede griepdag in. Gisteravond lag ik een uur eerder in bed.

Hopelijk is dit de laatste dag en gaat het hierna beter. Ik heb geen echte koorts gehad. Beetje zweterig maar hooguit een lichte verhoging.

Heb net als gisteren een bord erwtensoep en twee gevulde koeken op. Dadelijk kies ik nog wat lekkers uit.

Beterschap!

rionyriony schreef op 05-03-2024 om 12:26:

[..]

Ik weet het; veel mensen, wel de helft, houdt veel van streamingsdiensten en ik heb op meerdere diensten een abonnement gehad maar het is niets voor mij.

Ik kan niet goed uit titels opmaken wat ik leuk ga vinden; heb een totaal afwijkende smaak, ben verschrikkelijk kieskeurig, besluiteloos, vind het leuker als iets direct wordt uitgezonden en het terugkijken gaat haast nooit gebeuren.

Haha, als bijvoorbeeld Two Weeks Notice wordt uitgezonden ga ik kijken, terwijl dezelfde film al drie jaar opgeslagen staat en ik daar nooit naar ga kijken. Soort FOMO denk ik.

Ik ben echt een hardcore real-time Teevee-kijker.

Hier ook. Hebben nog nooit een streamingsdienst gehad.  Kinderen missen het ook niet.  Die kijken you-tube en gewone tv. Series is echt niet ons ding.  Kennisquizen is ons ding en dan gewoon op de tv. Eventueel wel gestart van begin gemist, dat dan weer wel. Vrijdag kijken we 2 voor 12 maar dan soms wel pas om 21.00😜

Bakblik schreef op 05-03-2024 om 12:52:

[..]

Hier ook. Hebben nog nooit een streamingsdienst gehad. Kinderen missen het ook niet. Die kijken you-tube en gewone tv. Series is echt niet ons ding. Kennisquizen is ons ding en dan gewoon op de tv. Eventueel wel gestart van begin gemist, dat dan weer wel. Vrijdag kijken we 2 voor 12 maar dan soms wel pas om 21.00😜

Hier ook geen enkele streamingdienst. Als we die ook nog zouden moeten bekijken zitten we 24/7 voor de tv.

Wel een plus-abonnement van provider met extra series en films. Waar we niet vaak iets van bekijken.

Aan gewone tv hebben we voldoende.

Ook wij houden van kennisquizzen:

 2 voor 12, mes op tafel, slimste mens, pointless (bbc)


Wij hebben Netflix en Disney, voornamelijk voor de kleinkinderen en zelf hebben we op Netflix The Crown gekeken en Lupin (het laatste seizoen vonden we trouwens minder).
Als we geen twee dagen zouden oppassen zouden we denk ik geen streamingsdiensten hebben

We kijken veel gewoon t.v. (Twee voor twaalf, De Slimste mens, Flikken Maastricht en veel, heel veel BBC-First).

ik zat laatst een rondje te zappen op de gewone tv en dacht: djeez er is echt bijna nooit iets leuks! Elke dag dezelfde rommel. 
Ik hou juist erg van streamen,  altijd wat leuks te kijken. 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

05-03-2024 om 15:16

_Audrey schreef op 05-03-2024 om 13:39:

ik zat laatst een rondje te zappen op de gewone tv en dacht: djeez er is echt bijna nooit iets leuks! Elke dag dezelfde rommel.
Ik hou juist erg van streamen, altijd wat leuks te kijken.

Dat is ook wel zo, er is niet heel veel leuks meer op tv maar ik heb het geduld niet om allerlei series achter elkaar te gaan kijken. Daar krijg ik vierkanten ogen van...

PhoebeHolmesreturns schreef op 05-03-2024 om 15:16:

[..]

Dat is ook wel zo, er is niet heel veel leuks meer op tv maar ik heb het geduld niet om allerlei series achter elkaar te gaan kijken. Daar krijg ik vierkanten ogen van...

Ik heb (momenteel) de energie niet om veel bezig te zijn, dan zijn series een lifesaver   

Momenteel ben ik bij Scandinavische en Spaanse politieseries beland op Netflix. Lekker hoor. 

Echt zo gauw die tandsteen weer op mijn gebit zit. Meer dan twee keer per jaar naar de mondhygiëniste zit er echt niet in. Volgens mij komt het ook van de bloeddrukverlagers die ik gebruik.

Ook een ergernis op televisiegebied. Sinds mijn ouders en nieuwe tv hebben (2jaar ongeveer) functioneerde het kastje van de telecomprovider niet goed.  Nieuw kastje opgestuurd, deed het nog niet naar behoren, nieuw stekkertje, nieuw snoertje en mijn vader sloot het allemaal aan maar nog steeds alleen live kijken en iets terugkijken was een soort podcast met spookbeelden. Na oeverloos bellen,  appen en mailen is er vandaag eindelijk iemand geweest om het op te lossen.
De communicatie over de afspraak was ronduit kak. Ouders wisten niet wat er zou gaan gebeuren en dat ze rond het/de aansluitpunt(en) anderhalve meter vrij moesten maken. 
De knul die kwam heeft goed geholpen maar de kast weer terugzetten en inruimen moest toch zelf gedaan worden. Die mensen zijn 80+! Als mantelzorger kon ik er meteen naar toe, ze zijn nog best vitaal maar een niet bereikbaar toilet in de gang is toch wel lastig.  Steeds naar boven is niet te doen. 
Kast gelijk maar een grote beurt gegeven. Met een opstapje erbij alles weer netjes ingeruimd. Kan ik nu eindelijk in mijn eigen huishouden verder.
Als ouders dat mailtje hadden gehad was die kast netjes leeg geweest voordat de monteur kwam een hadden we in kunnen ruimen op een tijdstip dat we zelf kozen. 

ik erger me aan facebook. Ik werd uitgelogd en nu kom ik niet meer ingelogd. 

Broodjebrie schreef op 05-03-2024 om 16:49:

ik erger me aan facebook. Ik werd uitgelogd en nu kom ik niet meer ingelogd.

Oh jij ook? Ik dacht dat het aan mijn telefoon lag. 
Instagram heeft ook gezeik 

Broodjebrie schreef op 05-03-2024 om 16:49:

ik erger me aan facebook. Ik werd uitgelogd en nu kom ik niet meer ingelogd.

Ik ook niet

Rogue schreef op 05-03-2024 om 16:50:

[..]

Oh jij ook? Ik dacht dat het aan mijn telefoon lag.
Instagram heeft ook gezeik

Hier instagram ook out of order. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.