Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


JtM

JtM

16-01-2024 om 09:37 Topicstarter

SuzyQFive schreef op 15-01-2024 om 16:42:

[..]

Oh ja, zo herkenbaar.

Maar: ik heb hekel aan warme voeten in bed 🤣 dan ben ik te warm en kan ik niet slapen

Ik kan juist niet slapen met koude voeten haha. Ik lig al een tijdje met een kruik bij mijn voeten in bed. 

Toen ik thuis kwam heb ik meteen droge sokken en sloffen aangedaan maar mijn voeten kregen het pas weer warm toen ik met een kruik in bed lag.

We zijn iets aan het plannen, loop nou niet weg. 

Die rotsneeuw en het is pas half januari..

aan de foto’s die ik voor mijn paspoort moest maken…. Ik zie er niet uit 

Rogue schreef op 16-01-2024 om 15:40:

aan de foto’s die ik voor mijn paspoort moest maken…. Ik zie er niet uit

herkenbaar!

Rogue schreef op 16-01-2024 om 15:40:

aan de foto’s die ik voor mijn paspoort moest maken…. Ik zie er niet uit

Luister, als jij tzt op 3 uur 's nachts je bed uit moet om die vlucht om 8 uur te halen, sta je waarschijnlijk ook niet fris en fruitig bij de controle en geeft de huidige foto een beter beeld. 

En waarschijnlijker, het is gewoon verplicht om een lelijke pasfoto te hebben, anders is hij nep. Dus ze doen gewoon heel erg hun best om er iets verschrikkelijks van te maken. 

Zusterclivia schreef op 16-01-2024 om 16:22:

[..]

Luister, als jij tzt op 3 uur 's nachts je bed uit moet om die vlucht om 8 uur te halen, sta je waarschijnlijk ook niet fris en fruitig bij de controle en geeft de huidige foto een beter beeld.

En waarschijnlijker, het is gewoon verplicht om een lelijke pasfoto te hebben, anders is hij nep. Dus ze doen gewoon heel erg hun best om er iets verschrikkelijks van te maken.

😆 de Europese wetgeving/Rijksoverheid  bedoel je? 


Dat het hele OV vanmorgen ontregeld was…. Hoe kan dat??? We hebben toch wel vaker sneeuw of ijs gehad?
Treinen reden niet, seinen waren kapot, daardoor was de metro weer knalvol (en waarom rijdt de metro met twee “metro-stellen” i.p.v. drie in de spits!?!?) 😡

Kind is op de klep van de vaatwasser gevallen. Geen idee wat er precies allemaal is afgebroken maar konden mooi afwassen met de hand. 

Loulou39 schreef op 16-01-2024 om 18:44:

Dat het hele OV vanmorgen ontregeld was…. Hoe kan dat??? We hebben toch wel vaker sneeuw of ijs gehad?
Treinen reden niet, seinen waren kapot, daardoor was de metro weer knalvol (en waarom rijdt de metro met twee “metro-stellen” i.p.v. drie in de spits!?!?) 😡

Blijft idd vreemd...

Heb foto's van de 2mm sneeuw gestuurd naar een Oostenrijkse vriendin. Die hikt nu nog na van het lachen dat ons land daardoor ongeveer plat ligt. Volgens haar is dat de hoeveelheid zout die op de weg ligt daar. En geen probleem te zien. 

Drakenvlieg schreef op 16-01-2024 om 19:33:

[..]

Blijft idd vreemd...

Heb foto's van de 2mm sneeuw gestuurd naar een Oostenrijkse vriendin. Die hikt nu nog na van het lachen dat ons land daardoor ongeveer plat ligt. Volgens haar is dat de hoeveelheid zout die op de weg ligt daar. En geen probleem te zien.

😁

hier in het noorden lag op sommige plaatsen 10 cm snee. 

Drakenvlieg schreef op 16-01-2024 om 19:33:

[..]

Blijft idd vreemd...

Heb foto's van de 2mm sneeuw gestuurd naar een Oostenrijkse vriendin. Die hikt nu nog na van het lachen dat ons land daardoor ongeveer plat ligt. Volgens haar is dat de hoeveelheid zout die op de weg ligt daar. En geen probleem te zien.

denk idd dat we laughing stock zijn van de rest van noord/oost europa.

heb een hoop haat/ergenis  vandaag zal wel door mijn menstruatie komen    haat1

kat is weer vervelnd klote sneeuw  

stokstaart schreef op 14-01-2024 om 20:21:

[..]

Ja, en dit gebeurt helaas dus veel vaker. Mijn lief heeft nooit last van seksueel vervelende kerels hoewel ze echt wel een mooie vrouw is. Ze wordt eerder bespuugd of geslagen. Ik heb ook wel eens een klap gehad maar meestal is het seksueel.
Geen idee hoe dat kan of waar dat aan ligt.

Het is gewoon klote ook dat dit gebeurt op een lhbtqi+ feest. Ik ga al vrijwel nooit meer naar reguliere tenten.

Allebei afschuwelijk! Ik herken het wel dat sommige mensen, zoals ik inderdaad eerder seksuele agressie opwekken, en anderen op andere manieren worden lastiggevallen. Geen idee hoe het precies zit, maar opvallend het wel. Ik vind het ook echt klote dat er dit soort mensen je lastigvallen juist op een plek waar je speciaal naar toegaat om je vrij te voelen. 

Stijve tepels. 
Op dit uur wordt bij ons niet meer verwarmt dus daalt de temperatuur, en daarnet gemerkt dat in mijn harige borstkast de tepels stijf staan.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.