Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


SombraOnline schreef op 13-12-2023 om 23:35:

Ik wil gewoon een huisje. En dan heb ik nog geluk dat ik in een gemeente woon waar het redelijk ''snel'' gaat.

Oeh, waar woon je nu dan? (Bedoel geen woonplaats, maar bij wie? Of nergens?).🌸

Wilde toch een weekje vrij plannen, ben zo moe. Dacht eerste week van jan moet vast lukken maar collega was me net voor. Mehh

Huiswerk ging hier weer gepaard met gillen en huilen, terwijl het aangepast is aan zijn niveau (loopt vier jaar achter). Soms zou ik willen dat hij eens een dagje meeliep met leeftijdsgenoten (Franse les, spreekbeurten, boekbesprekingen,...) zodat hij dit zelf ook inzag. 
Ergernis komt voort uit zorgen, hoe gaat hij later in hemelsnaam voor zichzelf zorgen; zie het helemaal niet goedkomen.

Vanavond dat domme voetbal op npo 3 in plaats van First dates.

nlies schreef op 13-12-2023 om 20:06:

[..]

Herinnering aan heel lang geleden. Juf van de andere klas komt klas binnen? "jullie juf is ziek" Denk niet dat we echt hoera riepen maar we keken al wel blij, met vrije dag in vooruitzicht, eind van de zin was "daarom kon ik nu in jullie klas" toen konden we iig wel treurig kijken

wij werden altijd verdeeld over de overige klassen heb eens  1.5 week met een klasgenoot bij groep 3 gezeten, zat zelf in groep 7 toen.

klote gvb valt er geen bus/tram is zijn de bovenleidingen die kapot gaan en ook nog op een drukpunt 

En ja hoor, nu is mijn combimagnetron weer kapot. Echt alles gaat stuk hier, is het niet aan de (huur) woning zelf, dan zijn het mijn spullen. Iemand zei laatst dat ik mijn huis moet reinigen met salie, maar zie mijn huis al in de fik staan...

Yumi schreef op 14-12-2023 om 23:05:

En ja hoor, nu is mijn combimagnetron weer kapot. Echt alles gaat stuk hier, is het niet aan de (huur) woning zelf, dan zijn het mijn spullen. Iemand zei laatst dat ik mijn huis moet reinigen met salie, maar zie mijn huis al in de fik staan...

Hier is de wasmachine van nog geen 3 jaar kapot en we mogen zelf lappen als we hem gemaakt willen hebben (360 euro ofzo). Nou dan kopen we wel een nieuwe🤐, en geen LG meer, wat een Rotmerk is dat 

Willen alle fabrikanten stoppen met koffiesmaak in chocola stoppen? Zó vies! Was een bonbon uit mijn adventskalender. 

Netherfield schreef op 15-12-2023 om 08:40:

Willen alle fabrikanten stoppen met koffiesmaak in chocola stoppen? Zó vies! Was een bonbon uit mijn adventskalender.

Eens. Bah heel vies is dat.



Netherfield schreef op 15-12-2023 om 08:40:

Willen alle fabrikanten stoppen met koffiesmaak in chocola stoppen? Zó vies! Was een bonbon uit mijn adventskalender.

Stuur die maar door naar mij

Netherfield schreef op 15-12-2023 om 08:40:

Willen alle fabrikanten stoppen met koffiesmaak in chocola stoppen? Zó vies! Was een bonbon uit mijn adventskalender.

Ooooo chocolade met koffie of cappuccinosmaak.... 

Ik eet net een bifi worstje ( want in de auto op weg naar mini vakantie dus dan hoort dat ) en nu zit er iets tussen mijn tanden /kiezen. En natuurlijk geen tandenstokers oid bij me. 

Dolfje schreef op 15-12-2023 om 14:06:

Ik eet net een bifi worstje ( want in de auto op weg naar mini vakantie dus dan hoort dat ) en nu zit er iets tussen mijn tanden /kiezen. En natuurlijk geen tandenstokers oid bij me.

probeer een dubbel gevouwen papiertje tenzij het ergens achterin zit 

Damn wat is Google translate slecht in Duits! Zit ik daar weer met mijn woordenboek.  

Grrrr denk ik net op tijd mooie dozen te hebben gekocht, bleek er bij thuiskomst ééntje kapot. Ik ben dus weer teruggegaan naar de winkel want ik wil er kerstpakketten van maken en die ‘moeten’ morgen klaar zijn.  De inhoud heb ik al wel klaarliggen. Ik heb een humeur om op te schieten en dan die drukte in de winkels met kerstliedjes en meezingende mensen, geen goede combi met mijn haast. Waarom ik zo gehaast en gestrest was, weet ik ook niet want ik ben ruim op tijd nu, zelfs mét omruilen en terugrijden en alles. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.