Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


aan de rookmelder monteur : punt 1 ik heb al een rookmelder en punt 2 waarom om 8 uur smorgens?

bezorging zou vandaag komen,  maar nu mail dat ie mij gemist heeft. Ik was thuis en heb de bus zelf zien rijden!! 

Ik erger me aan een blaar op mijn huig, ziet er toch wel uit als een soort keelontsteking. Of ik heb straks pech zoals jaren geleden toen opeens mijn hele mond vol met blaren zat.

JtM

JtM

06-05-2022 om 14:17 Topicstarter

Auwereel schreef op 06-05-2022 om 13:46:

Ik erger me aan een blaar op mijn huig, ziet er toch wel uit als een soort keelontsteking. Of ik heb straks pech zoals jaren geleden toen opeens mijn hele mond vol met blaren zat.

Klinkt pijnlijk! Hopelijk blijft het bij een blaar. Beterschap 

Hoop ik ook, dat het bij één blijft. Ik dacht nog, o is het dàt wat ik voel, dus geen Covid ofzo, maar nee, ook mondontstekingen kunnen in verband worden gebracht met Covid volgens dr Google. Toch maar niet al te uitgebreid onder de mensen komen dan maar.

Ik erger me nog steeds aan instanties en mensen die hun beloftes om terug te bellen niet nakomen, of gewoon helemaal nergens op reageren. De huisarts, de woningbouwvereniging, de aannemer die is ingeschakeld door de woningbouwvereniging. Zo ontzettend vermoeiend om er de hele tijd maar achter aan te moeten zitten. 

Vandaag weer eens geërgerd aan mezelf. Dochter zit in haar depressie, en laat ik me toch weer verleiden tot onredelijke discussies. Verwijten die ik dan naar mijn hoofd geslingerd krijg, trek ik slecht, ik wou dat ik het geduld en de wijsheid had hier goed mee om te gaan. 

ik erger mijn momenteel aan mijn tuin ,alle onkruid die opeens omhoog komt en dat het een afgrijselijke saaie bende is. 

Aan het Harry en Meghan topic. Die man heeft een zwaar trauma overgehouden van het feit dat de media zijn moeder de dood in heeft gejaagd. Hij probeert zijn gezin daartegen te beschermen, maar de bagger die over hem en zijn gezin door (social) media over ze wordt uitgestrooid is verschrikkelijk! Sommige forummers hier denken dat ze incrowd zijn ofzo en doen daar vrolijk aan mee. Knettergek

dat ik mijn boek heb uitgeluisterd en nu niet weet wat ik nu wil luisteren. Na een fijn boek lijkt altijd alles net niet.

Zilver_gray schreef op 07-05-2022 om 13:19:

Vandaag weer eens geërgerd aan mezelf. Dochter zit in haar depressie, en laat ik me toch weer verleiden tot onredelijke discussies. Verwijten die ik dan naar mijn hoofd geslingerd krijg, trek ik slecht, ik wou dat ik het geduld en de wijsheid had hier goed mee om te gaan.

Het is ook gewoon heel zwaar om met iemand te leven die een depressie heeft. Des te meer omdat ze zich op dat moment dus niet kunnen inleven in een ander omdat ze al genoeg aan zichzelf hebben. 
Mijn ex heeft last van winterdepressies (hoewel nu wel minder doordat ie vegetarisch is gaan eten) maar dat geeft een enorm zware wissel op het gezin. 
Jij bent ook maar een mens, val jezelf niet te hard af  

Lollypopje schreef op 07-05-2022 om 15:08:

dat ik mijn boek heb uitgeluisterd en nu niet weet wat ik nu wil luisteren. Na een fijn boek lijkt altijd alles net niet.

Oh ja, dat heb ik ook! Een soort van rouw als een boek uit is. Heb ik ook met tvseries

Aan dat gekke Friese accent van die NOS presentatrice, neem iemand aan die wel normaal Nederland kan. (Mijn mening)

SuzyQFive schreef op 07-05-2022 om 16:43:

[..]

Het is ook gewoon heel zwaar om met iemand te leven die een depressie heeft. Des te meer omdat ze zich op dat moment dus niet kunnen inleven in een ander omdat ze al genoeg aan zichzelf hebben.
Mijn ex heeft last van winterdepressies (hoewel nu wel minder doordat ie vegetarisch is gaan eten) maar dat geeft een enorm zware wissel op het gezin.
Jij bent ook maar een mens, val jezelf niet te hard af

Lief van je SuzyQFive, het is af en toe verdomde zwaar (waarom kan het bij ons nooit eens “normaal” zijn?). Ja het heeft zijn weerslag op het hele gezin. Maar bedenk me toch altijd weer; voor haar is het het zwaarst, zij struggled elke x weer om überhaupt haar bed uit te komen.

Heftig als je (ex) partner lijdt aan depressie. Ik weet niet of ik dat aan zou kunnen hoor. Fijn dat het minder is sinds hij vegetarisch is gaan eten. 

Dochter is al vegetarisch, anders was het zeker het proberen waard geweest 


Muurbloem1985 schreef op 07-05-2022 om 17:01:

Aan dat gekke Friese accent van die NOS presentatrice, neem iemand aan die wel normaal Nederland kan. (Mijn mening)

Ik vind dat juist heel leuk. Een zachte G valt toch ook niemand over? Ik kan haar prima verstaan hoor.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.