Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Poezie schreef op 25-04-2022 om 12:49:

[..]

Status nu: wordt vandaag bezorgd tussen 09:45 en 12:15 met als aanvulling:
"Sorry! We hebben helaas wat vertraging. We doen ons best om je pakket vandaag nog te bezorgen (uiterlijk 22:00 uur)".

Wat is hiervan de bedoeling? Dat ik tot 22:00 uur thuis bij de deurbel ga zitten wachten? Die postbezorgers nemen het ook zo weer mee als je niet snel genoeg de deur open doet

Vervelend ja. Ik vind 22.00 ook veel te laat, ik wil helemaal niet dat er om 22.00 nog iemand aan gaat bellen, dan doe ik toch niet meer open.


Rondstruiner schreef op 25-04-2022 om 12:52:

[..]

Vervelend ja. Ik vind 22.00 ook veel te laat, ik wil helemaal niet dat er om 22.00 nog iemand aan gaat bellen, dan doe ik toch niet meer open.


De bezorging was dus al 2x uitgesteld, dan zou je verwachten dat je dan de eerste bent... Bovendien zit ik hier al de hele ochtend voor niets te wachten.

Poezie schreef op 25-04-2022 om 12:58:

[..]

De bezorging was dus al 2x uitgesteld, dan zou je verwachten dat je dan de eerste bent... Bovendien zit ik hier al de hele ochtend voor niets te wachten.

Je zou het denken, maar als een andere planning beter is, dan zit je gewoon weer in het staartje van de bezorging.

Poezie schreef op 25-04-2022 om 12:58:

[..]

De bezorging was dus al 2x uitgesteld, dan zou je verwachten dat je dan de eerste bent... Bovendien zit ik hier al de hele ochtend voor niets te wachten.

Anders op een pakketpunt laten bezorgen? 

SuzyQFive schreef op 25-04-2022 om 14:24:

[..]

Anders op een pakketpunt laten bezorgen?

Dat kan nu niet meer, bovendien is het een groot pakket. Het is eigenlijk altijd gezeik met grote pakketten. Normale pakketjes kunnen weleens een dag later worden bezorgd, maar niet zoals met deze.

Ik probéér wel naar Albert Lin te kijken want de man brengt iets heel bijzonders (geografie, archeologie, volkenkunde) maar om een reden die ik niet begrijp dwalen mijn gedachten telkens af. Ik zal het volgende keer proberen op te nemen.

Hetzelfde, in mindere mate omdat het survivallen op leven en dood (nou ja niet echt met een helikopter en een filmteam bij de hand) me echt tot de verbeelding spreekt, Alaska. Wil ik ook wel maar te weinig skills.

Effe ruimte maken op mijn harde schijf..

Ik kan nog niet veel doen met mijn hand, tenminste niet wat ik wil. Er zit nog een soort buil op mijn hand maar als dat weg is verwacht ik dat ik weer hobbies enzo kan oppakken. Qua pijn valt het mee zolang ik me rustig houd. Misschien morgen, of overmorgen.

Ik erger me aan de DHL bezorger die hier wel eens komt. Die man zit ALTIJD, echt altijd! Keihard te bellen, in het Arabisch. Hij laat pakjes zowat vallen omdat ie zijn telefoon vast heeft en aan zijn oor. Ik vind het nog enorm onbeleefd ook want hij heeft totaal geen aandacht voor wat ie aflevert en aan wie. 

SuzyQFive schreef op 25-04-2022 om 15:28:

Ik erger me aan de DHL bezorger die hier wel eens komt. Die man zit ALTIJD, echt altijd! Keihard te bellen, in het Arabisch. Hij laat pakjes zowat vallen omdat ie zijn telefoon vast heeft en aan zijn oor. Ik vind het nog enorm onbeleefd ook want hij heeft totaal geen aandacht voor wat ie aflevert en aan wie.

Nou hier komt er op mijn werk ook precies zo een. Klinkt echt als dezelfde.

Ik ben dan ook zo dat ik dus expres hard roep " en bedankt weer" 

ik erger me dood aan deugmensen!

 Onder het mom van ruimdenkend zijn, elke andere mening de grond in boren. Bah, geef mij maar mensen die dan duidelijk eens de fout ingaan ipv die types die met uitgestreken gezicht keihard mensen uitsluiten en wegpesten. En elkaar nog feliciteren daarna ook. "Goed gedaan, weer iemand de deur uitgewerkt". Zum kotsen. 

Deugmensen zijn de pestkoppen van vroeger van het schoolplein. 

(nee nee, voel je vooral niet aangesproken (of wel  ), ik heb het niet over hier. Ik had net ruzie met zo'n type)

PriceyRook54

PriceyRook54

25-04-2022 om 16:08

Is dat een echt woord Lily, deugmensen? Ik heb er nog nooit van gehoord, ik snap je post ook niet helemaal geloof ik.  Ik snap dat het een pester is, maar het woord niet!

Ainne schreef op 25-04-2022 om 16:08:

Is dat een echt woord Lily, deugmensen? Ik heb er nog nooit van gehoord, ik snap je post ook niet helemaal geloof ik. Ik snap dat het een pester is, maar het woord niet!

Op een "zeker ander forum" herken ik dit. Voor mij reden om daar niet meer te komen. 

Ainne schreef op 25-04-2022 om 16:08:

Is dat een echt woord Lily, deugmensen? Ik heb er nog nooit van gehoord, ik snap je post ook niet helemaal geloof ik. Ik snap dat het een pester is, maar het woord niet!

https://www.ravage-webzine.nl/2017/10/14/waarom-de-deugmens-niet-deugt/

PriceyRook54

PriceyRook54

25-04-2022 om 16:15

Ik geloof dat ik al te lang weg ben uit NL, sommige termen snap ik gewoon niet meer.

Ik had er ook nog nooit van gehoord.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.