Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Ik erger me weer eens aan schoonzus. En dan vooral hoe ze mijn man, haar broer, claimt.

Ik erger me vandaag aan alles en iedereen. Ik ben moe, heb as. zaterdag de crematie van m’n opa en sta letterlijk op het punt om in janken uit te barsten. Ik wil naar bed 

Wobbelkont schreef op 21-04-2022 om 19:00:

Ik erger me vandaag aan alles en iedereen. Ik ben moe, heb as. zaterdag de crematie van m’n opa en sta letterlijk op het punt om in janken uit te barsten. Ik wil naar bed

Sterkte 

Friezinnetje schreef op 21-04-2022 om 17:51:

Beste stuurlui staan idd aan wal. Zal echt niet zeggen dat het allemaal goed gaat, maar degene die het meeste commentaar hebben, kunnen mss iets zelf gaan doen in de politiek. Mag ook op gemeentelijk niveau. Je kunt het nl nooit goed doen, wat er ook besloten wordt.
Maar als ik al zie hoe hier gereageerd wordt, dan denk ik: Neuh ga jij ook maar niet de politiek in, want je bent geen haar beter.

Ach, als je al niet eens mag benoemen dat er vanalles fout gaat, ben je ook ver van huis hoor. 

Wobbelkont schreef op 21-04-2022 om 19:00:

(...) Ik wil naar bed

Wat let je?

Buiten dat: dit was toch het ergernistopic waar je gewoon mag spuien zonder commentaar te krijgen? Of geldt die regel alleen voor Pejeka? 

Lily. schreef op 21-04-2022 om 19:16:

Buiten dat: dit was toch het ergernistopic waar je gewoon mag spuien zonder commentaar te krijgen? Of geldt die regel alleen voor Pejeka?

Klopt, heb je gelijk in. Excuus

Friezinnetje schreef op 21-04-2022 om 19:40:

[..]

Klopt, heb je gelijk in. Excuus

Oké 👍

Ik ben vandaag meerdere keren geschrokken omdat ik dacht dat het vrijdag is en ik een afspraak was vergeten (voel nu weer lichte paniek, is het toch vrijdag , even checken, nee, pff toch donderdag). Ik hoop maar dat ik morgen niet steeds denk dat het zaterdag is....

Moeten we hier morgen een reminder neerzetten Rondstruiner?

Ik erger me aan mijn moeder. Waar mijn omgeving unaniem reageert op een actie van mij als in: "dapper, wat goed van je!" - reageert mijn moeder gewoon niet. Aan de telefoon blijft het secondenlang stil ('ben je er nog...?') en later in de mail weer 'neem je niet teveel risico?'. Vandaag gebeld, dacht ik zal e.e.a. nog toelichten, want ze maakt zich (onterecht) zorgen, dat zal 't zijn... Nee hoor, de informatie die haar zorgen weg had kunnen nemen, die wist ze al (nog), dus dat was het niet. En verder nog steeds niet blij kunnen zijn voor mij. Zo jammer weer.

Courage schreef op 21-04-2022 om 22:33:

Moeten we hier morgen een reminder neerzetten Rondstruiner?

Het begint goed, dus waarschijnlijk niet nodig

Vervelend, zo'n reactie van je moeder zeg, familie blijft toch vaak een bron van ergernis🙄

Courage schreef op 21-04-2022 om 19:16:

[..]

Wat let je?

Ik was aan t werk op moment van schrijven .

ScarceKudu74

ScarceKudu74

22-04-2022 om 09:35

Aan de bezorger van de AH. Hij laat zijn motor aan, deuren open en keihard zijn muziek door de straat. Doe ff normaal joh. En een chagrijn dat 't was, er kon nog geen goedemorgen vanaf. 

Peen schreef op 22-04-2022 om 09:35:

Aan de bezorger van de AH. Hij laat zijn motor aan, deuren open en keihard zijn muziek door de straat. Doe ff normaal joh. En een chagrijn dat 't was, er kon nog geen goedemorgen vanaf.

Gisteren was het trouwens nationale chagrijnendag merkten we op het werk 🤣. 

Begon ‘s ochtends met dat mijn dochter een nieuwe id-kaart moest. Ze is 10. Wij naar het loket, volgens afspraak. Staan we daar. Zegt die vrouw op bitcherige toon tegen mijn dochter: wat kom je doen?! Ze kijkt haar vader aan, zo van wat moet ik zeggen? Ze kreeg nog geen twee seconde de tijd om iets te zeggen toen mevrouw al op ongeduldige toon het nogmaals vroeg. Vervolgens moesten er wat gegevens gecontroleerd worden. Een van de vragen was: wat is je adres. Aangezien dochter in twee huizen woont keek ze ons aan voor welk adres ze moest opgeven. Toen moest ik mijn mond houden want ze moest het zelf zeggen. 
Nu is dochter ook vermoedelijk dyslectisch en denkt getallen in het Engels dus zei ze het huisnummer verkeerd om. Bij Gods Gratie mocht ik het verbeteren… 
Alles ingevuld… bleek de pasfoto niet goed te zijn 🤦🏼‍♀️. Ik had de foto nog niet gezien want mijn ex had die met haar laten maken. Zucht… maar we mochten niet snel een foto laten maken en dan weer terugkomen, nee… moesten een hele nieuwe afspraak maken… Wij blij dat we niet in een gemeente wonen waar de wachttijd momenteel 12 weken is. 

Vervolgens kom ik op mijn werk (onderwijs). Collega van slag omdat ze afgebekt was door een ICT-man omdat ze een klein verzoek had, zonder haast. Die lui weten echt niet hoe het op de werkvloer gaat. Zo irritant… 

Even later praat ik met een collega van de meldkamer. De glazenwasser komt binnen. Ik zei: handige dag voor glazenwassen 😬. Hij: hoezo? Ik zeg. Nou, het is LSD dus straks is alles weer een puinhoop en ramen moeten afgeplakt worden. Nou, hij moest vandaag buitenom doen, dus dat zal wel goedkomen. Vroeg ie aan collega of de zonwering omhoog kon. Dat kon wel maar moest ie de conciërge vragen. Dus hij naar beneden. Komt ie even later luid schreeuwend door de school heen stampen terwijl ie de conciërge uitscheldt 😱. Wat blijkt. De zonwering kan niet zomaar omhoog. Ja, dat kan wel maar omdat het nogal zonnig is gaan ze ook automatisch weer naar beneden 🤣. En het kan wel uit, maar dan blijft het een paar dagen uit. Maar die bedrijven voeren hun eigen plan, die staan dan ineens op de stoep. Vanmiddag begint de vakantie, dat was veel handiger geweest 😬.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

22-04-2022 om 10:19

🤣🤣 wat gezellig allemaal SuzyQFive! Iedereen dezelfde dag chagrijnig  

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.