Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vraag v.d. dag 8/1/23: Wat is jouw lievelingsdier?


Daddy_gijs schreef op 08-01-2023 om 10:49:

Ooit verliefd geworden op een Leonberger, maar dat is toen niet doorgegaan en het past nu niet in mijn leven.
De leeuw vind ik nog altijd indrukwekkend, maar ook een lieveheersbeestje.

Dat snap ik wel, Leonbergers

Als huisdier een katΒ 

Geen huisdier o.a doodshoofdaapjes

Apenheul-doodshoofdapenbaby-780x440.jpg


absor schreef op 08-01-2023 om 10:56:

vogeltjes! En dan die in mijn voortuin. Is echt een vogeltjesfeest

honden en katten vind ik van afstand vaak leuk maar zodra ze dichtbij komen vind ik het vies. Zeker als ze ineens tegen je aan gaan. Maar ben altijd onder de indruk van hun intelligentie

Wat grappig, bij mij net andersom. In de tuin vind ik vogels prima. Maar ik zou helemaal gek worden als er eentje mijn huis in zou vliegen. Ik sta ook altijd doodsangsten uit met van die gore duiven in de stad die op je af komen vliegen.Β 

Honden vind ik juist erg leuk dichtbij. Lekker knuffelen, word ik helemaal zen van.Β 

Zeekoe en luiaard.Β 

Apiejapie schreef op 08-01-2023 om 11:01:

[..]

Wat grappig, bij mij net andersom. In de tuin vind ik vogels prima. Maar ik zou helemaal gek worden als er eentje mijn huis in zou vliegen. Ik sta ook altijd doodsangsten uit met van die gore duiven in de stad die op je af komen vliegen.

Honden vind ik juist erg leuk dichtbij. Lekker knuffelen, word ik helemaal zen van.

Oh nee ik heb heel lang een tam vogeltje gehad. Die vloog lekker rond en landde af en toe op mijn hoofd. Zo gezellig!


maar een hond die komt knuffelen..doe ik een stap achteruit πŸ˜‚

De Dalmatier!!!! Een heel aantal jaren geleden is de mijne overleden en ik kan haar nog elke dag missen. Ik vind de dallies die ik ken allemaal fantastisch!
Mijn poezen zijn vreselijk lief en komen vlak na de Dalmatier.

Als huisdier heb ik het liefst katten. Cavia’s vind ik ook enorm leuk, maar als huisdier te bewerkelijk. Ze hebben een heel groot hok nodig, en stinken al na twee dagen je huis uit.
In het wild vind ik giraffen en zwijntjes het leukst om te zien.

op 1 de koala en op 2 konijnen! πŸ₯°

Giraffe πŸ¦’

Huisdier: Cavia 😍

en de TapirΒ 

Absoluut de hond en heb er dan ook 7.

KillerQueen schreef op 08-01-2023 om 11:03:

Zeekoe en luiaard.

Die zijn ook leuk ja!

Kataravrouw schreef op 08-01-2023 om 12:15:

Absoluut de hond en heb er dan ook 7.

Wow, 7! Allemaal hetzelfde ras of van alles wat?

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

08-01-2023 om 12:34

Vlinders. Meer in het algemeen: alle "wilde" dieren in hun natuurlijke omgeving. Ik kan in de tuin of tijdens een wandeling enorm genieten van alles wat rondloopt, -vliegt, -fladdert, -kruipt.

Ik heb dan weer niet zoveel met huisdieren/gedomesticeerde dieren. Die zijn toch vooral (door)gefokt om de mens te dienen. Hetzij als voedsel, hetzij als gezelschap, hetzij om mee te pronken.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.