Huiskamer
Sassenach
07-12-2022 om 06:21
Vraag v.d. dag 7/12/22: Welke sport doe je?
Ben je sportief of hou je helemaal niet van sporten? En welke sport doe je?
Sassenach
07-12-2022 om 06:23
Ik ben best sportief, ik zou ook niet zonder mijn trainingen kunnen. Ik vind sporten op muziek heerlijk, dus ik doe veel aan workouts op muziek. Dat kan met gewichtjes zijn of met de step. Maar ik hou ook van dansroutines.
stokstaart
07-12-2022 om 06:32
2xpw hardlopen, 4-5xpw een uur fietsen en een uur pw kickboksen.
Als ik verhuisd ben terug naar de stad vervalt het uur structureel fietsen per dag. Ff kijken hoe ik dat ga opvangen.
Ranjemeteenrietje
07-12-2022 om 06:34
Als kind heb ik jaren aan atletiek gedaan (kletsen met vriendinnen was mijn favoriete onderdeel). Toen een hele tijd niks en tijdens studie in de sportschool allerlei groepslessen (spinning, zumba, pilates enz.) gedaan. Jaren niks, tot mijn eerste was geboren. Toen ben ik gestart met bootcamp voor moeders. En dat doe ik nu zo'n 6 jaar, 1 of 2x per week.
PerfumedAlpaca84
07-12-2022 om 06:43
ik ben met begonnen aan pilates. Verder sport ik niet echt, wandel alleen veel.
Herfstappeltaart
07-12-2022 om 07:01
1x Per week een uurtje bodytraining (groepsles op muziek, met gewichten, bodybar, buikspieroefeningen enz.).
Verder wandel ik elke week anderhalf uur met een vriendin en regelmatig een uurtje met man.
AggressiveReindeer87
07-12-2022 om 07:10
Yoga en ik heb een tijdje pilates gedaan. Verder sport ik niet maar ik wandel en fiets wel veel want ik heb geen auto. (Woon vlakbij centrum)
Bakblik
07-12-2022 om 07:14
Iedere week een uurtje bij de fysio, wat cardio en krachttraining. Niet echt voor de leuk maar noodzakelijk.
Normaal ook een uur zwemmen maar na mijn operatie mocht dat een tijdje niet een nu is het buitenbad al dicht sinds half september en het binnenbad en dorp verderop wordt gerenoveerd en is ook dicht, dat gaat hopelijk in januari weer open. Dan ga ik weer iedere week tot het buitenbad weer open gaat dan ga ik weer naar buiten.
Mevrouw75
07-12-2022 om 07:21
Ik ben bij vlagen sportief. Ja dat klinkt een beetje raar, maar ik kan jaren fanatiek een sport beoefenen, dan stoppen wegens een of andere reden (meestal verhuizing) en een paar jaar niet officieel sporten.
Knutselkei
07-12-2022 om 07:42
niks. Vind het niet leuk in team of groep.
Wandel 4-5 dagen 35-45 minuten, flink doorlopen en dat is het.
mikado123
07-12-2022 om 07:42
ik ga één keer in de week naar de sportschool voor een groepsles BRN. In de vakanties soms 2 keer (past normaal niet in mijn werkrooster). Zou wel meer willen doen maar ben 's avonds vaak echt te moe om er nog uit te gaan. Zeker nu het donker is.
Lali
07-12-2022 om 07:53
Ik doe wel meer dingen, maar oa powerwalken met de hond. Lekker hier in het bos lopen met een groep dames/heren en hun hond. We lopen in verschillende tempo's en doen allerlei oefeningen. Meestal samen met hond. Heerlijk om zelf te kunnen sporten en dat hond dan daarna ook moe is
Tuinfluiter
07-12-2022 om 08:04
Ik golf als het even kan 3 keer per week en wandel ook 1 a 2 keer per week. Ik vind een buitensport heerlijk.
Ik vind golf erg leuk, volgend jaar gaan wij verhuizen en één van de zoek criteria was een mooie golfbaan binnen een kwartier rijden.
Ik heb meer dan 20 jaar een bodygymles gevolgd maar ben daar begin corona tijd mee gestopt.
Dolfje
07-12-2022 om 08:06
Ik ga 2-3 keer naar de sportschool, doe dan meestal cardio zoals crosstrainer, fietsen en /of bergop lopen. Normaal doe ik ook wel wat krachttraining maar heb behoorlijk last van mijn rug dus doe dat nu even niet.
Verder fiets ik elke dag naar en van mijn werk maar dat is maar 10 minuten enkele reis, fiets daarom soms met een omweg. En ik wandel normaal bijna elke dag. Nu zoek ik dat met dit weer sávonds ook niet zo.
Truusdemier
07-12-2022 om 08:06
Totaal niet sportief. Soms doe ik pogingen. Dan neem ik met zeer goede voornemens een abonnement op de sportschool. Dat houd ik dan twee weken vol (als dat al lukt) en daarna ga ik niet meer. Ik heb er de discipline niet voor en ik vind sporten ook niet leuk.
Wel jammer, want er zouden best een paar kilootjes afkunnen.
PerfumedAlpaca84
07-12-2022 om 08:14
mikado123 schreef op 07-12-2022 om 07:42:
ik ga één keer in de week naar de sportschool voor een groepsles BRN. In de vakanties soms 2 keer (past normaal niet in mijn werkrooster). Zou wel meer willen doen maar ben 's avonds vaak echt te moe om er nog uit te gaan. Zeker nu het donker is.
Wat is BRN?
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.