Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Supermarkt, wie koopt het ?

Bij sommige supermarktproducten vraag ik mij af, wie koopt het en waarvoor gebruik je het. Als het enigszins kan graag met plaatje. 

Mocht je het bij een supermarktproduct afvragen, plaats het gerust in dit topic. 

Lizzyliz schreef op 12-09-2024 om 17:19:

Zijn er nog mensen die Smac kopen? Vroeger als kind at ik dat in plakjes op de boterham. Bestaat het überhaupt nog wel?

Oohh ja Smac, zó vies! Ik kreeg daar als kind echt rillingen van,  eigenlijk nog steeds!

ToetieToover schreef op 12-09-2024 om 19:36:

Haha hier ook alles hermetisch gesloten in glas. Want die muis knaagde door hard plastic heen hoor. Het enige dat die muis niet bliefde, was de stevia. Sinds die tijd maken wij daar grappen over “zelfs een muis weet dat je dit niet hoeft te eten om je honger te stillen”.

😁

Bevroren broccoli koop ik wel. En ja, het is veel minder lekker dan verse. Maar je kan het lang op voorraad hebben.

Wieder schreef op 12-09-2024 om 15:58:

[..]

Oef, hoewel ik zelf nostalgisch jaren zeventig ben, laat ik dat aan me voorbij gaan 😆. Zo'n bakje ken ik ook wel, maar dan? Hoor je dat echt gewoon met iets broodachtigs te eten? Hmm, dan weet ik niet of ik de moeite ga doen 😅

Ja ragout / videe in zo'n pasteibakje en dan met frietjes  

Ragout is lekker in een uitgeholde Italiaanse bol.
😋

Als kind vond ik dit enorm lekker

1200x598.jpg

Laats nog een keer geproefd en het was een mierzoete zooi. Nu uit de handel. 

Gebruikersnaaminvullen schreef op 12-09-2024 om 21:17:

Als kind vond ik dit enorm lekker

1200x598.jpg

Laats nog een keer geproefd en het was een mierzoete zooi. Nu uit de handel.

Via bol.com of candyspot kun je ze nog steeds kopen.

Zilver_gray schreef op 12-09-2024 om 18:33:

[..]

Ja ik!

Als ik mijn “ Hollandse” macaroni maak, gaat daar smac doorheen; heerlijk!

Is een guilty pleasure van man, kind en ik: bij aankomst op ons vakantieadres macaroni met smac eten.....

Ysenda schreef op 12-09-2024 om 21:40:

[..]

Via bol.com of candyspot kun je ze nog steeds kopen.

Laatste voorraden, de productie was eind vorig jaar al gestopt. Dit jaar produceren ze een beperkte tijd en dan is het helemaal afgelopen. De nieuwe, tijdelijke, verpakking is ook anders.

GTKEkqlWkAAJv5p?format=jpg&name=900x900

felija schreef op 12-09-2024 om 21:45:

[..]

Is een guilty pleasure van man, kind en ik: bij aankomst op ons vakantieadres macaroni met smac eten.....

Je hebt een PB 

Poezenmeisje schreef op 12-09-2024 om 21:02:

Ragout is lekker in een uitgeholde Italiaanse bol.
😋

Hé, dat lijkt me nou wel lekker inderdaad! En met frietjes ook. Ik vind zo'n bakje nooit zo lekker, hou niet zo van het mondgevoel van bladerdeeg. Maar stokbrood, een italiaanse bol, friet, dat klinkt allemaal goed. Ik krijg al zin in een koude herfstdag in het bos en daarna comfort food in een warme, lekker ruikende keuken 😊

Ik bak een flinke pan kipdijfiletblokjes met kerrie en voeg dan 1 blikje kipragout toe.

ik ben benieuwd of we nog een product kunnen vinden wat niemand koopt. 

absor schreef op 12-09-2024 om 22:41:

ik ben benieuwd of we nog een product kunnen vinden wat niemand koopt.

Dan lag het niet in het schap. Winkeliers zijn niet gek.

Ik vind die potjes met knoflookpuree ook ideaal. Een knoflookpers schhonmaken is een crime. Ze zijn er ook met lemongrass.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.