Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Stomme dingen waar je echt de kriebels van krijgt

Ysenda schreef op 19-10-2022 om 08:56:

[..]

Dat is een voordeel van een kleine badkamer, meer dan 1 persoon tegelijk past niet. Badkamer is maar 1m breed.

Dat is het punt, je (man dus) straalt alle zooi op de tanden van de wastafel tijdens scheren, tandenpoetsen enz. Gaat vervolgens de badkamer uit om je aan te kleden en dan pas ga je terug in je zou in het kastje te zetten. 

Poekewiki

Poekewiki

19-10-2022 om 11:43 Topicstarter

Zusterclivia schreef op 19-10-2022 om 09:18:

[..]

Ik doe dat wel eens. Want het rolletjes moet bij het oud papier en het idee is dat ik hem dan minder snel vergeet...

Oh misschien bedoelt puber het dus juist wel goed ? Zo had ik het nog niet bekeken.  Ik zal het eens vragen.

Poekewiki schreef op 19-10-2022 om 11:43:

[..]

Oh misschien bedoelt puber het dus juist wel goed ? Zo had ik het nog niet bekeken. Ik zal het eens vragen.

Haha als ik een puber zou zijn, zou ik meteen zeggen dat ik het goed bedoelde, ongeacht of dat echt zo was  Maar dat is misschien mijn slechte inborst

Poekewiki

Poekewiki

19-10-2022 om 11:50 Topicstarter

Daarom ga ik het neutraler vragen: waarom prop je het lege rolletje eigenlijk altijd op de kraan ?  Jaja, ik ken mijn Pappenheimers hier ook wel

Bodys. Die snap ik niet. Krijg er de rillingen van.

Mug schreef op 18-10-2022 om 17:27:

wat ik stom vind: voetgangers die oversteken bij het zebrapad en dan zwaaien (als bedankje) naar je omdat je gestopt bent. Ja eh... je hebt toch gewoon voorrang, loop nou maar door wil je.

Heb je wel enig idee hoe vaak er geen voorrang wordt verleend bij een zebrapad? Of dat het netjes is dat je als automobilist wacht aan de kant van geparkeerde auto’s als er een tegenligger komt en de straat te smal is voor 2 passerende auto’s? 

Ik steek dan ook vaak mijn hand op als bedankje voor die ander zijn fatsoen. Waarom zou je dat als irritant bestempelen, dat vind ik dan weer raar?

LostJellyfish83

LostJellyfish83

19-10-2022 om 14:10

Kersje schreef op 19-10-2022 om 14:04:

[..]

Heb je wel enig idee hoe vaak er geen voorrang wordt verleend bij een zebrapad? Of dat het netjes is dat je als automobilist wacht aan de kant van geparkeerde auto’s als er een tegenligger komt en de straat te smal is voor 2 passerende auto’s?

Ik steek dan ook vaak mijn hand op als bedankje voor die ander zijn fatsoen. Waarom zou je dat als irritant bestempelen, dat vind ik dan weer raar?

Het topic is dan ook Stomme dingen waar je kriebels van krijgt, niet Reële dingen waar je kriebels van krijgt 😏

Mug schreef op 19-10-2022 om 14:10:

[..]

Het topic is dan ook Stomme dingen waar je kriebels van krijgt, niet Reële dingen waar je kriebels van krijgt 😏

Aha   

Mensen die een slap handje geven i.p.v. een goede handdruk. 

Mijn gynaecoloog doet dat, maar dat is de enige van wie ik dat tolereer want dan is hij verder ook zachthandig

Poekewiki

Poekewiki

19-10-2022 om 14:41 Topicstarter

Ik heb dat met dat voorrang "bedankje" omgekeerd: als ik uit de extreme goedheid van mijn hart ergens stop om voorrang te verlenen waar het niet echt hoeft (dus niet in het genoemde voorbeeld bij het zebrapad) dan verwacht, nee: dan EIS ik eigenlijk een mini zwaaitje.  Als dat dan niet komt, ben ik echt 10 minuten uit mijn hum en ga ik inwendig sakkeren op de mensheid (ok: ik geef toe soms is het ook luidop sakkeren).

Er zijn sirenes te horen als ik over de smalle staat fiets, ik ben alert. Voor mij zie ik de zwaailichten achter een groep pubers.  Ik weet dat die ambulance er voorbij gaat komen. En op dat moment haalt de Mercedes achter mij mij in!
Die heb ik ook even hardop uitgefoeterd.

- Vrouwen met opgepompte lippen... Ik kan er écht niet naar kijken, oh gruwel

Auwereel schreef op 18-10-2022 om 15:42:

Ik hou ook niet van openstaande kastjes. Sta ik graag op om 'm weer dicht te doen. Maar waar ik me echt aan erger is zooi op "mijn" krukje. Ik ben niet al te lang, en doordat een paar afvoerbuizen hoger bleken te zitten dan gepland, is mijn keuken hoger dan eerst in de planning stond. Dus als ik iets van de 2e plank van onderen of hogere plank moet hebben, heb ik een krukje nodig. Dus als iemand iets op dat krukje heeft gelegd, zodat ik eerst mijn krukje leeg moet maken voordat ik 'm gebruiken kan, word ik erg kriegel.

Misschien teveel in oplossingen gedacht, maar is een opklap krukje een idee? Dan kan niemand er iets op leggen.

Een stofzuiger voor de tuin (staat er ook echt op: garden vacuüm) wat is er mis met een bezem?  Dat maakt 6x minder herrie voor de buren!  En, serieus  
 ?Anderhalf uur je tuin stofzuigen? 1 zuchtje wind en er liggen weer 3 blaadjes uit de appelboom. Buurman ga naar binnen, iets nuttigs doen dat geen herrie maakt.

bieb1963 schreef op 19-10-2022 om 15:13:

- Vrouwen met opgepompte lippen... Ik kan er écht niet naar kijken, oh gruwel

Oh ja, maar ik kan mijn ogen er dan niet vanaf houden, omdat ik dan gewoon niet geloof wat ik zie. Waarom?!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.