Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Stel jezelf voor in dit topic.

Lieve forumgebruikers,

Samen met andere forumgebruikers heb ik besloten om een topic te openen waar we onszelf kunnen voorstellen.

Dit vooral omdat er veel nieuwe gebruikers zijn, maar voor degenen die al langer gebruiker zijn is het natuurlijk leuk als we ook van jullie horen, zo leren we elkaar allemaal wat beter kennen.😁

Ik ben Origina, 52 jaar. Getrouwd, woon in Drenthe. Ik heb de diagnose ASS, alweer bijna 20 jaar. Ben daardoor sociaal niet altijd even handig. Ik ben bewust kindvrij. Heb twee honden.

Ik kom van Viva af waar ik al sinds vrijwel het begin rondhang. Daar al jaren voornamelijk meelezer en ik heb er bewust voor gekozen om hier een nieuwe nick aan te maken in de hoop dat het me lukt hier wat actiever mee te schrijven. 

Hobby's ben ik allemaal een beetje opnieuw aan het uitzoeken. Ik brei en haak graag in elk geval. En wil graag gaan spinnen zodat ik mijn eigen garen kan maken. Ik lees ook graag, hoewel dat de laatste jaren moeilijk lukt ivm concentratieproblemen.

Ook hou ik van wandelen en ik schaats graag.

Hoi allemaal, ik ben Cateye en kom van het Viva forum. 

Goedemiddag,  Beter.Laat, overgestapt van Viva (zoals zo velen).    

Vrouw, 65+, lat-relatie.

Hobbies : de hond, wandelen, lezen, TV kijken en forummen.

Favoriete onderwerpen op het forum :  honden, katten, medisch, reizen, entertainment.

Hoi hoi, ik ben Glamourlama, 45 jaar en moeder van 2 dochters (1 van mezelf en 1 stiefdochter). 

Kom ook van Viva waar ik al jaren meelezer was.

Hou van lezen, fietsen, wandelen, zwemmen en yoga. Ook pak ik graag een terrasje. Ik wil heel graag wat creatiever worden zoals het maken van eigen kleding. Daarnaast werk ik parttime.

FixedLyrebird78

FixedLyrebird78

11-07-2021 om 13:37

Vrouw, middelbare leeftijd , zelfstandig ondernemer en dol op muziek gezien mijn nick.

Ik ben hier op Viafora moderator van de rubrieken relaties/seks/financiën&recht/werk&opleiding/gezondheid&welzijn en wens iedereen veel forumplezier. Bij vragen, stuur mij een pb 

Ik ben Zespri, vrouw, 37 jaar, 1 kind. Actief geweest op Viva voor vele jaren maar weinig gepost. Vroeger, zo'n 15 jaar geleden vermoed ik, toen de Yes nog bestond was ik erg actief op dat forum. Wil dat weer op gaan pakken

Ik hoop op leuke discussies en contacten. Net zoals Mevr_Schildpad houd ik ook niet van persoonlijke conflicten of rellen, ik ben hier voor mijn ontspanning, om mijn kennis te delen en kennis te vergaren.

Ik ben Kitchenwitch en ik kom ook van Viva. Was daar meer een meelezer maar schreef af en toe ook wel mee. Met dezelfde nick. Die overigens niet op mijn kookkunsten slaat maar juist gekozen is omdat koken bepaald niet mijn hobby is. Ik kan een eetbare maaltijd in elkaar draaien maar bepaald leuk vind ik het niet....Ik heb dus inmiddels een hele verzameling "tovertrucs' waardoor ik met zo min mogelijk keukengedoe toch lekker en gezond kan eten.

Verder heb ik volwassen kinderen, geen relatie dus het huis voor mezelf. Wel deel ik het met een zgn "vechthond", hoewel ik bepaald geen vechtersbaas ben. Die van mij is dan ook een watje, als iemand "boe" tegen hem zegt zit hij bij me op schoot. ( Echt!)

Ik ben dol op honden, maar katten vind ik ook leuk. Mijn hond helaas niet ,dus ik ben katloos. 

Ik wil hier toch wat meer mee gaan schrijven, hoop dat het gezellig wordt..

U2fan schreef op 11-07-2021 om 13:37:

Vrouw, middelbare leeftijd , zelfstandig ondernemer en dol op muziek gezien mijn nick.

Ik ben hier op Viafora moderator van de rubrieken relaties/seks/financiën&recht/werk&opleiding/gezondheid&welzijn en wens iedereen veel forumplezier. Bij vragen, stuur mij een pb

Da's een flinke lijst! Veel succes!

Scarletwitch69, vrouw, 51, gezin met man en zoon. Meelezer van viva die hier account heeft aangemaakt. Zag na aanmaken dat er nog een scarletwitch is zonder cijfer die zelfde ava had, dus die heb ik aangepast om verwarring te voorkomen. Werk als management assistent en woon in Gelderland.

U2fan schreef op 11-07-2021 om 13:37:

Vrouw, middelbare leeftijd , zelfstandig ondernemer en dol op muziek gezien mijn nick.

Leuk dat jij ook voorstelt Heel erg bedankt dat je deze taak op je wilt nemen.

Mag ik vragen of je van Viva of OO komt?

Niet dat het voor mij uitmaakt, maar ben nogal een aagje

Pauwlene schreef op 11-07-2021 om 12:46:

@Rachel, wat een leuk topic, ik lees geweldig feed back naar elkaar. Het voelt echt goed dit forum. Ik ben gisteren voor mijn gevoel helemaal doorgeslagen in het meeschrijven op dit forum. Zo een overwinning.

Wat leuk!

Hoi! Ik ben TheeBoek. Ook ik kom van Viva. Heb samen met mijn man 2 kinderen en Karel Konijn woont in onze tuin. Hou erg van lezen (bij voorkeur met een mok thee erbij), koken (en eten), ga graag op vakantie, weekendjes weg, kijk graag series. 

Hallo! 

Ik ben Penne en kom van het vivaforum. Was daar vooral een meelezer en schreef af en toe op de zwangerschapspijler, of een enkel berichtje ergens anders. Ik heb me hier aangemeld omdat ik dit forum er heel goed uit vind zien. Mooie duidelijke layout!😃

EHR

EHR

11-07-2021 om 16:00

EHR hier. Dezelfde als op het Viva-forum. BAM-mam. Ergens in de 40. Fan van etherische olien. En vanaf aanstaande vrijdag woon ik tot mijn grote vreugde in Drenthe. 
(en herkenbaar was ik toch al  )

Ik heb jáaaaaaren op het vIvaforum gezeten en geschreven, onder een hele serie nicks. Deze nick is een oudje, en dit plaatje heb ik ooit bij mijn eerste nick gebruikt. Recycling dus. 
ik ben ook lange tijd actief geweest op Ouders Online maar op zeker moment beviel de sfeer me niet meer en heb ik me uitgeschreven. 
Persoonlijke details ga ik niet op voorhand delen, dat komt wel een keer als er een concrete aanleiding voor is. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.