Huiskamer
Rachel.
10-07-2021 om 09:47
Stel jezelf voor in dit topic.
Lieve forumgebruikers,
Samen met andere forumgebruikers heb ik besloten om een topic te openen waar we onszelf kunnen voorstellen.
Dit vooral omdat er veel nieuwe gebruikers zijn, maar voor degenen die al langer gebruiker zijn is het natuurlijk leuk als we ook van jullie horen, zo leren we elkaar allemaal wat beter kennen.😁
redbulletje
11-07-2021 om 09:16
Ik pak ook de auto hoor, maar als ik ga wandelen kom ik midden in het natuurgebied de grenspaal tegen
Gebruikersnaam567
11-07-2021 om 09:20
Hallo,
Ik ben gebruikersnaam, begin 30 en heb lange tijd meegelezen op het Viva forum. Met de start van een nieuw (of afsluiting van het oude) forum, vond ik het een passend moment om te proberen of meeschrijven bij mij past.
Suish
11-07-2021 om 10:36
Ik ben suish, ik was ook actief op viva maar ging heel lang in de meeleesmodus. Ik woon in de randstad (helaas) en werk als vormgever.
Jam84
11-07-2021 om 11:07
Ik ben Jam, 37 jaar jong, woon in het noorden van het land samen met hond en 2 katten.
Op Viva altijd meelezer geweest en vond dit ook een mooi moment om een account aan te gaan maken en mee te schrijven.
CuddlyReindeer95
11-07-2021 om 11:27
Ik ben ook afkomstig van Viva, waar ik lang actief ben geweest, maar ik kende Ouders al als meelezer.
Helmadepelma
11-07-2021 om 11:58
Hallo allemaal,
ik ben Helmadepelma en mee verhuisd naar hier. Oh en het Viafora ziet er geweldig uit.
safari
11-07-2021 om 12:05
hi safari hier.
kom van Viva, daar was ik af en aan actief aanwezig, ik ben voornemens om hier actiever mee te schrijven. een half eeuwtje oud en woon in de randstad.
Glamourlama
11-07-2021 om 12:20
letterlijk schreef op 10-07-2021 om 15:40:
[..]
Ik vind het echt jammer dat het blijkbaar zoveel mensen belemmert! Ga schrijven, doe het lekker vaak en je zult zien dat je er handigheid in krijgt! Officiële documenten laat je even nakijken door iemand anders (zou iedereen moeten doen, want je eigen fouten zie je vaak niet) maar op een forum zou het toch niet uit moeten maken?!
Joh als je ziet wat er allemaal op Twitter en onder nieuwsberichten voor spellingsellende neergepoot wordt zou dat hier toch niks uit moeten maken? Ik vind het echt jammer dat dat mensen weerhoudt om mee te schrijven en overigens vind ik het heel leuk om te lezen dat er kennelijk zoveel meelezers waren die nu actief mee willen gaan doen!
Pepperoni
11-07-2021 om 12:24
Nah, heb dit topic vannacht pas ontdekt. Hoe kan dat nou. Leuk om jullie voorstelberichten te lezen.
Ik kom ook van viva. Heel lang actief geweest, en dan weer een poos in de meelees-stand, zoals ook het laatste half jaar wel wegens verschillende omstandigheden. Nu weer wat rust in mijn leven dus heb ook meer tijd om mee te tetteren.
Ik ben 47, getrouwd, moeder van 3 volwassen kinderen. 1 Poes. Een vijver met visjes. Veel vogels in mijn gestofzuigde tuin. Heel burgerlijk allemaal.
Ik hou van koken, lezen, films en series kijken, én lekker luieren. Ik speel online spelletjes in de verloren uurtjes en daar kan ik me erg mee vermaken.
En forummen natuurlijk. Leuk om te lezen wat iedereen bezig houdt. Interessant om zoveel verschillende meningen te lezen, daar leer ik van.
Pepperoni
11-07-2021 om 12:28
Oh en ik zou iedereen willen aanraden: schrijf lekker mee. Ik ben zelf laag opgeleid en soms ook weleens een beetje jaloers op wat sommige mensen mooi uit hun toetsenbord krijgen en kunnen verwoorden. Zonder fouten ook nog! Maar dat moet je niet weerhouden om lekker mee te schrijven hoor. Het moet gek gaan als het gros van de mensen je niet begrijpt.
Eekhoorntjesbrood
11-07-2021 om 12:31
Ik ben Eekhoorntjesbrood, 38 jaar, getrouwd en heb 1 kind. Verder een huis vol met huisdieren en dol op lezen. Was vooral meelezer op Viva, maar ben de laatste tijd actiever geworden.
Rachel.
11-07-2021 om 12:36
Pepperoni schreef op 11-07-2021 om 12:28:
Oh en ik zou iedereen willen aanraden: schrijf lekker mee. Ik ben zelf laag opgeleid en soms ook weleens een beetje jaloers op wat sommige mensen mooi uit hun toetsenbord krijgen en kunnen verwoorden. Zonder fouten ook nog! Maar dat moet je niet weerhouden om lekker mee te schrijven hoor. Het moet gek gaan als het gros van de mensen je niet begrijpt.
Hier hetzelfde!
Puddingbroodje
11-07-2021 om 12:38
Hoi! Ik ben Puddingbroodje en ik kom van het Viva forum. Daar had ik een andere gebruikersnaam, maar die vond ik eigenlijk al heel lang niet leuk meer. Ik wilde hier dus graag een andere. Het werd nog even spannend of ik mezelf Aardbeienschelp of Puddingbroodje ging noemen, het is allebei zo lekker 😉. Op het Viva forum las ik vooral mee en reageerde ik niet zo vaak.
Ik ben bijna 25 jaar, single en ik heb een drukke baan. Ik houd van lezen, schrijven, series kijken, koken en bakken, winkelen, wandelen, met vrienden uit eten gaan of terrassen. Hopelijk wordt het gezellig op dit forum en vinden veel mensen dit een leuk alternatief voor Viva!
Pauwlene
11-07-2021 om 12:46
@Rachel, wat een leuk topic, ik lees geweldig feed back naar elkaar. Het voelt echt goed dit forum. Ik ben gisteren voor mijn gevoel helemaal doorgeslagen in het meeschrijven op dit forum. Zo een overwinning.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.