Huiskamer
Neyomi
14-09-2024 om 15:38
Spirituele inzichten
Hoi allemaal,
Weet niet of dit topic gewenst is op dit forum, maar dacht ik probeer het..
Ben de laatste maanden weer erg geinteresseerd in spiritualiteit. Jaren geleden weleens lezingen gedaan voor familie en vrienden door middel van tarotkaarten. Die vond ik vandaag weer terug in de kast. Dacht misschien leuk om er weer een beetje mee te spelen.
Zijn er mensen die het leuk vinden om een lezing te krijgen? Natuurlijk met een flinke korrel zout.
Laat het weten dan kies ik een paar mensen uit. Graag ook gelijk met je vraag erbij. ( geen vragen omtrent gezondheid )
watertoren
15-09-2024 om 11:24
Hoi Neyoni, ik ben wat onrustig. Maak ik mij te druk om bepaalde dingen? Mijn getallen zijn 8,12 en 18.
BritgetJones007
15-09-2024 om 11:27
Ja leuk.
Ik lees dat reageerders getallen opschrijven. Hoe komen jullie aan die getallen?
Sassenach
15-09-2024 om 11:30
Hoi Neyomi, ik ben al 8 jaar huisdierloos en ben benieuwd of we in de toekomst nog een huisdier in huis gaan nemen. En zo ja, wat voor huisdier.
13, 17, 19
BritgetJones007
15-09-2024 om 11:31
Ja leuk.
Ik lees dat reageerders getallen opschrijven. Hoe komen jullie aan die getallen?
MidasWolf
15-09-2024 om 11:39
BritgetJones007 schreef op 15-09-2024 om 11:31:
Ja leuk.
“Oké……., begin ik voor nu even met jou. Zou je mij nog 3 getallen willen geven van 1 tot en met 20? Dan ga ik voor je kijken in de kaarten”
Even gequote van Neyomi . Hier komt het vandaan.
mich_me
15-09-2024 om 11:58
JaneEyre schreef op 15-09-2024 om 09:29:
[..]
Mich me, ik word verdrietig van deze post. Ik ken je niet, maar je manier van schrijven komt op mij warm en prettig over. Ik hoop dat je genoeg mensen om je heen hebt die jou geweldig vinden om wie je bent.
Ach wat lief, dank je wel. Ik begin gelukkig steeds iets meer te geloven dat ik toch best wel leuk ben. (Ok, het kost je 37 jaar en 2 jaar therapie, maar dan heb je ook wat
)
Poezel_en_Wip
15-09-2024 om 12:03
mich_me schreef op 15-09-2024 om 11:58:
[..]
Ach wat lief, dank je wel. Ik begin gelukkig steeds iets meer te geloven dat ik toch best wel leuk ben. (Ok, het kost je 37 jaar en 2 jaar therapie, maar dan heb je ook wat
)
Evaluna
15-09-2024 om 12:14
Neyomi schreef op 14-09-2024 om 22:30:
[..]
Evaluna,
Heeft deze onrust te maken met een man? Dat is wat de kaarten mij laten zien. Zou ook iemand anders kunnen zijn in jullie directe omgeving die voor onrust zorgt, maar krijg toch sterk een man door. Je kunt niet rekenen op deze persoon en krijg ook veel leugens te zien. De kaarten zeggen dat de onrust iets is waar jij zelf invloed op hebt en een punt achter moet zetten om de rust te doen wederkeren
Als het inderdaad een man is, zeggen de kaarten dat hij niet zal veranderen, lieverd.
Dankjewel, de kaarten hebben gelijk. Het gaat om mijn ex. Veel leugens inderdaad en ook voor de kinderen is hij onbetrouwbaar. We hebben hulpverlening, en we zijn op het punt om de rechter te vragen de omgang te stoppen en eenhoofdig gezag aan te gaan vragen. Wat spannend is, maar ook een eind aan de onrust zal maken (ga ik vanuit).
Je bevestigd dat ik op de goede weg ben, dankjewel!
En nog een vraagje, kan je ook zien of het nog een langdurig proces wordt of dat het einde in zicht is?
Eudebeu
15-09-2024 om 12:59
Zou je wat kunnen vertellen over mijn werksituatie? Ik moet binnenkort opnieuw solliciteren op mijn huidige functie, maar heb het gevoel dat ik daar eigenlijk niet helemaal op mijn plek zit. Blijf ik überhaupt binnen mij eigen vakgebied werken de komende jaren?
3, 12, 45
Neyomi
15-09-2024 om 14:24
Elmo1972 schreef op 14-09-2024 om 19:20:
Hoi Neyomi,
Leuk!! Mijn vraag is hoe de toekomst met mijn hondje er uit gaat zien.
5 10 15
Hoi Elmo,
Leuke vraag, nog nooit eerder een lezing gedaan mbt een huisdier.
Heeft jouw hondje een ietwat problematisch verleden gehad waar jij hem uit weg hebt gehaald? Als dit zo is dan is hij/zij jouw daar erg dankbaar voor. Zie in de kaarten dat je veel emotionele steun hebt aan jouw hondje. Is er een periode geweest waarin het niet zo goed ging met jouw (mentale) gezondheid? Zie namelijk dat jouw hondje jou door een moeilijke tijd heeft gesleept. Hij/zij voelt het heel goed aan als het niet goed met je gaat en bij de vraag wat het is wat jouw hondje van jou nodig heeft zegt hij/zij in de kaarten; dat mijn baasje goed voor zichzelf zorgt. Heb het gevoel dat het nu wel weer beter gaat met je. Sta je momenteel op het punt van omgeving/huis te veranderen of ga je samenwonen met iemand? Ik zie dat het jullie daar goed af zal gaan.
Heel veel geluk met je hondje.
* Zou het leuk vinden een terugkoppeling op deze lezing te ontvangen mbt of je het herkent wat ik zie in de kaarten.
Neyomi
15-09-2024 om 14:28
Sil1970 schreef op 14-09-2024 om 19:33:
Nummer 7 en 11 en 15 ,gaan mijn angsten over,ga ik mij beter voelen?
Hoi Sil,
Heb je andere vraag voor me? Probeer uit de buurt te blijven van toekomstgerichte vragen mbt (mentale) gezondheid.
Neyomi
15-09-2024 om 14:54
Poison schreef op 14-09-2024 om 21:17:
hoi neyomi,
ik wil graag weten of ik ooit nog de liefde van mijn leven terug zal zien: 7,12,17.
Hoi Poison,
Ik krijg een nee te zien, sorry.
Deze persoon zit op dit moment ook in een relatie, laten de kaarten zien.
Neyomi
15-09-2024 om 14:57
afrodite05 schreef op 14-09-2024 om 21:26:
Hoi Neyomi, mag ik ook een vraag insturen? Ik weet niet of dit teveel een gezondheidsvraag wordt... Maar mijn vraag is of ons zoontje ooit een broertje of zusje gaat krijgen. Mijn cijfers zijn 5, 10 en 11.
Afrodite05,
Ja .
Elmo1972
15-09-2024 om 15:00
Hoi Neyomi,
Ik zit je bericht met kippenvel te lezen.
Het klopt inderdaad dat mijn hondje een zwaar problematisch verleden heeft. Hij is als pup opgegroeid in een gezin met huiselijk geweld en is mishandeld geweest.
Daardoor heeft hij gedragsproblemen ontwikkelt.
Ik heb hem inderdaad daar uit gehaald.
Gezondheidsproblemen heb ik gelukkig niet echt, alhoewel ik wel mentaal zwaar op de hand kan zijn.
De moeilijke periode herken ik gelukkig niet echt.
En het klopt inderdaad dat ik onlangs verhuisd ben, en daar had hij moeite mee.
Inmiddels is hij gewend in zijn nieuwe huis.
Wauw, ik vind het wel treffend hoor!!
BEDANKT!!🙏
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.