Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Spirituele inzichten

Neyomi

Neyomi

14-09-2024 om 22:05 Topicstarter

mich_me schreef op 14-09-2024 om 18:21:

ik zou willen weten wat ik met het contact met adoptiemoeder aanmoet.

Mijn getallen zijn 5, 12 en 15

Hoi Mich_me

Jij komt in de kaarten door als een heel filantropisch menslievend persoon. Gevoelig ook, zie ook meteen dat deze situatie een hoop met je doet en dat je ergens het al een beetje op hebt gegeven dat het nog goed zal komen. Klopt het dat je op dit moment wat afstand van haar houdt? Jouw adoptiemoeder komt in de kaarten door als iemand die nog weleens manipulatief kan zijn, ja sorry moet het zeggen zoals ik het zie. Zij heeft bepaalde negatieve neigingen/problematiek wat nog eens voor problemen kan zorgen maar ze kan ook zorgzaam zijn en sociaal. Herken je dit een beetje? Want dan heb ik de juiste energie te pakken.

De kaarten laten zien dat de situatie niet hopeloos is en dat zij wel zou kunnen veranderen, maar dat zal tijd en energie kosten. Door meer tijd met haar door te brengen en goed te communiceren wat jullie van elkaar nodig hebben. 

Veel succes ermee.

Neyomi

Neyomi

14-09-2024 om 22:10 Topicstarter

Yumi schreef op 14-09-2024 om 18:39:

Hoi Neyomi,

Word ik nog 'n keer oma? 😊
7,18, 5

Hoi Yumi,

Het antwoord is ja 😃

Neyomi

Neyomi

14-09-2024 om 22:30 Topicstarter

Evaluna schreef op 14-09-2024 om 18:43:

Leuk!
Mijn vraag is: wanneer krijgen mijn 2 dochters en ik rust in ons leven?
14, 9, 8

Evaluna,

Heeft deze onrust te maken met een man? Dat is wat de kaarten mij laten zien. Zou ook iemand anders kunnen zijn in jullie directe omgeving die voor onrust zorgt, maar krijg toch sterk een man door. Je kunt niet rekenen op deze persoon en krijg ook veel leugens te zien. De kaarten zeggen dat de onrust iets is waar jij zelf invloed op hebt en een punt achter moet zetten om de rust te doen wederkeren 

Als het inderdaad een man is, zeggen de kaarten dat hij niet zal veranderen, lieverd.

Oww tarot vind ik leuk. Ik wil graag weten of er nog positieve veranderingen in het verschiet zijn in mijn leven, op meerdere gebieden.  Mijn getallen zijn 3,6 en 9. Leuk topic dit!

Neyomi schreef op 14-09-2024 om 22:10:

[..]

Hoi Yumi,

Het antwoord is ja 😃

Dank je!

wat leuk dit. Voor mij ook een vraag op werkgebied. Ik ben aan het proberen om een heel andere richting op te zoeken wat werk betreft. Gaat dit op niet al te lange termijn lukken? Mijn getallen zijn 3, 8 en 17

Wordt de relatie tussen mij en mijn 3 jongste kinderen beter? 
3,7, 21

Ook ik ben zeer benieuwd. Krijg ik echt de rust die ik zo hard nodig heb?
7,13,18

Neyomi schreef op 14-09-2024 om 21:11:

[..]

Hoi Citroengraag,

Het antwoord is nee 😃
Vraagje; zijn er mensen in jouw directe omgeving(thuis) waar jij rekening mee moet houden mbt het aantal uren wat jij zou kunnen werken, of op een andere manier invloed hebben op jouw keuze vrijheid mbt een baan? Dacht zoiets te zien in de kaarten vandaar.

Veel succes met het vinden van een baan.

🍀

Ja, ik heb een kind met beperkingen en zelf ASS. Dank je!

Neyomi schreef op 14-09-2024 om 22:05:

[..]

Hoi Mich_me

Jij komt in de kaarten door als een heel filantropisch menslievend persoon. Gevoelig ook, zie ook meteen dat deze situatie een hoop met je doet en dat je ergens het al een beetje op hebt gegeven dat het nog goed zal komen. Klopt het dat je op dit moment wat afstand van haar houdt? Jouw adoptiemoeder komt in de kaarten door als iemand die nog weleens manipulatief kan zijn, ja sorry moet het zeggen zoals ik het zie. Zij heeft bepaalde negatieve neigingen/problematiek wat nog eens voor problemen kan zorgen maar ze kan ook zorgzaam zijn en sociaal. Herken je dit een beetje? Want dan heb ik de juiste energie te pakken.

De kaarten laten zien dat de situatie niet hopeloos is en dat zij wel zou kunnen veranderen, maar dat zal tijd en energie kosten. Door meer tijd met haar door te brengen en goed te communiceren wat jullie van elkaar nodig hebben.

Veel succes ermee.

Hi,

Wow! Mijn adoptiemoeder heeft een narcistische persoonlijkheidsstoornis..ze heeft recent slecht over mij gepraat opmde verjaardag van mijn zoon terwijl iedereen het kon horen, dat "mijn afkomst"-mensen altijd keihard zijn en dat het niet uitmaakt hoeveel liefde je ze geeft... En ze was ronduit onbeschoft rondom de geboorte van haar enige kleinkind 

Het zorgzame en sociale.is dan ook richting anderen. Naar mij prive is het naar en kil en vol gaslighting.

Dank je wel

Neyomi schreef op 14-09-2024 om 21:15:

[..]

Hoi JaneEyre,

Ik krijg een ja te zien. 😃

Thanks! Helder antwoord.  Ik wil weg op de school waar ik nu werk en vroeg me af of ik wel in het onderwijs wil blijven of toch een ander werkveld in wil. Eigenlijk weet ik zelf ook wel dat de omgang met leerlingen me energie geeft en dat ik ongelukkig word van ander werk. 

Leuk dit!   
Ik gooi er brutaal ook een vraag in.
Komt er nog een gezonde en stabiele liefdesrelatie op mijn pad? 
2, 6 en 11

mich_me schreef op 15-09-2024 om 09:11:

[..]

Hi,

Wow! Mijn adoptiemoeder heeft een narcistische persoonlijkheidsstoornis..ze heeft recent slecht over mij gepraat opmde verjaardag van mijn zoon terwijl iedereen het kon horen, dat "mijn afkomst"-mensen altijd keihard zijn en dat het niet uitmaakt hoeveel liefde je ze geeft... En ze was ronduit onbeschoft rondom de geboorte van haar enige kleinkind

Het zorgzame en sociale.is dan ook richting anderen. Naar mij prive is het naar en kil en vol gaslighting.

Dank je wel

Mich me, ik word verdrietig van deze post. Ik ken je niet, maar je manier van schrijven komt op mij warm en prettig over. Ik hoop dat je genoeg mensen om je heen hebt die jou geweldig vinden om wie je bent.

Wat leuk dat je dit topic bent gestart.
Mijn vraag is wordt ons gezin nog uitgebreid met een kindje?
De getallen die in mij opkomen zijn 7, 11 en 13.

hoi Neyomi, ik wil ook graag weten wat de toekomst mij brengt. Houdt ik dezelfde baan?

7, 11 en 12

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.