Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Semantle, wie speelt er mee?

Rondstruiner

Rondstruiner

05-05-2022 om 10:55 Topicstarter

Aviendha schreef op 05-05-2022 om 09:56:

[..]

Door heel veel totaal verschillende woorden te proberen. Opeens schiet je dan het groene in en dan kan je associëren. Voor mijzelf vind ik de overwinning groter als het zonder hint is gelukt ook al was het in 200 pogingen.

Bij de Engelse van gister waren de eerste woorden die iets hoger kwamen bij mij cat en dog. Uiteindelijk friend. Sister. Toen kwam ik ineens hoog. Oke in de hoek van sister dus. Na de hele familie uitgekamd te hebben kwam ik op grandparent en dat was hem.

Bij de Engelse van vandaag duurde het bij mij wel even voor ik in het groen zat, maar toen ik daar zat, had ik hem heel snel.

Rondstruiner schreef op 05-05-2022 om 10:55:

[..]

Bij de Engelse van vandaag duurde het bij mij wel even voor ik in het groen zat, maar toen ik daar zat, had ik hem heel snel.

Ik ben nog steeds aan het worstelen met de Nederlandse. Ga zo weg, vanavond maar weer verder. 

Vandaag vond ik lastiger, maar met een paar hints heb ik ‘m geraden. Nu de Engelse eens proberen.

Rondstruiner

Rondstruiner

05-05-2022 om 11:14 Topicstarter

Aviendha schreef op 05-05-2022 om 10:59:

[..]

Ik ben nog steeds aan het worstelen met de Nederlandse. Ga zo weg, vanavond maar weer verder.

Het gaat je lukken , zonder hints!

Ik zag dat 989 je laatste was, daarmee zou je het wel moeten kunnen raden!

Ik zag trouwens dat er vandaag ook weer woorden met spelfouten in de lijst staan. dat vind ik wel echt gek. Nr 988 ... Die kunnen ze er toch wel uitfilteren...

ik heb een paar woorden die volgens mij uitstekend bij de hints passen, maar zij denken er anders over. en geven het een -

Rondstruiner schreef op 05-05-2022 om 11:14:

[..]

Het gaat je lukken , zonder hints!

Ik zag dat 989 je laatste was, daarmee zou je het wel moeten kunnen raden!

Ik zag trouwens dat er vandaag ook weer woorden met spelfouten in de lijst staan. dat vind ik wel echt gek. Nr 988 ... Die kunnen ze er toch wel uitfilteren...

Ben in de auto verder gegaan haha, het is me gelukt!! zonder hints. 109 pogingen 

Vanavond ga ik de engelse doen.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

05-05-2022 om 11:26

Ik ben bij 997/1000. Nu eerst koffie, want ik zie het niet meer 

na 7 hints nu op 999 bij de Engelse. Ik ben heel heet. 

Gevonden nadat ik googlde op het woord van 999, dat wordt had ik zelf nooit kunnen verzinnen.

Rondstruiner

Rondstruiner

05-05-2022 om 11:38 Topicstarter

Aviendha schreef op 05-05-2022 om 11:21:

[..]

Ben in de auto verder gegaan haha, het is me gelukt!! zonder hints. 109 pogingen

Vanavond ga ik de engelse doen.

de mannelijke en vrouwelijke vorm die ik invoer schelen 80 punten en het meervoud 300

Lollypopje schreef op 05-05-2022 om 11:33:

na 7 hints nu op 999 bij de Engelse. Ik ben heel heet.

Gevonden nadat ik googlde op het woord van 999, dat wordt had ik zelf nooit kunnen verzinnen.

Dat had ik precies hetzelfde.

nog 7 punten afstand

ik heb hem, 80 beurten 4 hints, ben toch beter in die nerdlegame.com geloof ik

Ik ben ver met de Engelse maar ik ben niet zo thuis in die terminologie. Wikipedia er dus maar even bij gepakt.

Oeh! Gevonden!

Engelse gevonden 81 pogingen zonder hints. Heb ook een woord gegoogled om er wat andere woorden bij te vinden 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.