Huiskamer
Rondstruiner
03-05-2022 om 16:07
Semantle, wie speelt er mee?
https://semantle.be/
Wie speelt mee?
"In dit spel ga je op zoek naar het geheime woord. Dat doe je door willekeurige woorden, van een onbepaald aantal letters, in te geven. Het spel zal je per ingegeven woord vertellen in welke mate dat woord in semantisch opzicht gelijk is aan het geheime woord. Het spel doet dat door per woord een score tussen 100 en (in theorie) -100 weer te geven. Hoe hoger de score hoe dichter je bij het geheime woord zit. Wanneer je een score van 100 bereikt, heb je het geheime woord gevonden en heb je het spel gewonnen."
nlies
24-12-2024 om 16:24
0 punten vorige week, Moet eens beter mn best gaan doen, maar nu loop ik al n dag achter, en die van vandaag kan ik ook kop noch staartaan krijgen
lientje69
24-12-2024 om 16:54
nlies schreef op 24-12-2024 om 16:24:
0 punten vorige week, Moet eens beter mn best gaan doen, maar nu loop ik al n dag achter, en die van vandaag kan ik ook kop noch staartaan krijgen
Ik was vorige week dus voor het eerst gedeeld eerste en ik heb vandaag al behoorlijk verprutst. Maar wat maakt t uit joh. Is toch voor de lol? Leuke bezigheid en training voor de hersenen.
nlies
24-12-2024 om 18:02
lientje69 schreef op 24-12-2024 om 16:54:
[..]
Ik was vorige week dus voor het eerst gedeeld eerste en ik heb vandaag al behoorlijk verprutst. Maar wat maakt t uit joh. Is toch voor de lol? Leuke bezigheid en training voor de hersenen.
Nee, maakt ook niets uit, was niet heel serieuze opmerking, maar vandaag kwam ik wat verder, 51/1