Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Semantle, wie speelt er mee?

niet_rechts schreef op 04-05-2022 om 22:29:

[..]

Vooral de lijst bij het Nederlandse woord was bizar...

Die heb ik ook even opgezocht. Inderdaad bijzonder… Engelse woord ook gevonden

Rondstruiner

Rondstruiner

04-05-2022 om 22:47 Topicstarter

Die Engelse was ook leuk ja, en vandaag makkelijker dan de Nederlandse. Ik vond al die woorden die verkeerd gespeld waren echt gek.

Ik heb de nerdle gevonden, dat is rekenen. 4de poging was raak

Die Engelse ging leuk, 42 pogingen en geen hints nodig gehad. De Nederlandse erg lastig, inderdaad vooral door de slechte lijst. 

ief

ief

05-05-2022 om 00:51

Wat een leuk spel! Ik had 38 pogingen nodig, wellicht een toevalstreffer dat het zo snel ging? Hoe laat wordt de nieuwe geplaatst? Nu is die er nog niet.

ief

ief

05-05-2022 om 00:53

Geen hints gebruikt trouwens, ga kijken of ik dat vol kan houden. 
Wel gek als je die lijst met woorden bekijkt die er dan dichtbij liggen. Uberhaubt??

Nieuwe ronde. Eerste 5 pogingen dik in de min.

12 pogingen, 2 woorden in de plus. Hoogste score 1.39 🙁

Met één hint op 1 uit 1000. Met een paar soortgelijke woorden scoor ik iets lager en dan een associatie en op 952!

Die van vandaag is leuk. Ik eindigde in het begin heel veel in de min. Maar uiteindelijk ineens hoog in de top 1000. Scoorde daarna steeds hoog ik de top 100 maar top 10 leek maar niet te lukken. Met één hint en 43 pogingen uiteindelijk gelukt. Maar dit was te raden geweest als ik niet zo ongeduldig was om een hint te gebruiken.

ik heb het woord van vandaag! In 24 pogingen met 1 hint.

Knap hoor! Ik al heel veel woorden dik in het groen. Ik zit nu op 989 en 2 hints gebruikt.

Na 71 pogingen en 4 hints heb ik het ook. Het is een leuk woord vandaag!

Nu bezig met de Engelse versie. Het lastige vind ik het om een begin te vinden. Na 15 pogingen nog niets bij de top 1000. Al verschillende woordsoorten geprobeerd.

Een hint gevraagd. Krijg ik een woord wat ik als Engels woord niet ken en de vertaalsite ook niet. 🤦🏻‍♀️
En de tweede hint hetzelfde probleem. 😭

Rondstruiner

Rondstruiner

05-05-2022 om 07:42 Topicstarter

Hoera, in 44x zonder hints gevonden. 

Schemerlampje schreef op 05-05-2022 om 07:22:

Nu bezig met de Engelse versie. Het lastige vind ik het om een begin te vinden. Na 15 pogingen nog niets bij de top 1000. Al verschillende woordsoorten geprobeerd.

Een hint gevraagd. Krijg ik een woord wat ik als Engels woord niet ken en de vertaalsite ook niet. 🤦🏻‍♀️
En de tweede hint hetzelfde probleem. 😭

Nu op 999, in de Engelse versie. En ik kan even niets in die categorie meer bedenken.

Hehe, ik heb het. Een woord wat ik niet kende, maar gevonden door te googelen op synoniemen.

Nederlandse/Vlaamse:

34 pogingen en twee hints waren nodig.

Rondstruiner

Rondstruiner

05-05-2022 om 07:57 Topicstarter

Ik zit bij de Engelse nu op 936.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.