Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

RaggedGull77

RaggedGull77

28-12-2023 om 21:44

Pussy Magnet


RaggedGull77

RaggedGull77

17-01-2024 om 14:01

Joszy schreef op 15-01-2024 om 06:22:

[..]

Maar waar gaat het dan wél mis? Mensen geven hier aan wat ze opvalt (je lijkt mensen vooral instrumenteel te gebruiken, ik zie weinig respect voor vrouwen, je lijkt weinig zelfvertrouwen te hebben richting vrouwen, je lijkt te verwachten dat als je A doet dat B dan vanzelf volgt). Jij ontkent dat allemaal, wat natuurlijk kan.

Weinig zelfvertrouwen richting vrouwen klopt wel, voor de rest herken ik me niet in dit beeld.


Joszy schreef op 15-01-2024 om 06:22:
Maar waar gaat het dan wel mis in jouw ogen? (En nee, het ligt er niet aan dat je niet lang genoeg bent of geen motor hebt. Er zijn vast vrouwen die dat belangrijk vinden maar echt niet iedereen). Dus, wat zou JIJ misschien anders kunnen doen?

Waar het dan wel mis gaat zou ik ook niet weten. Hoe moet ik weten waarom vrouwen me afwijzen als ze me dat niet zeggen? Dus ik heb ook geen idee wat ik anders zou kunnen doen waardoor vrouwen wel interesse voor mij krijgen.

Aan de andere kant, als ik een bepaald forum meelees waarvan ik de naam niet zal noemen, dan verbaas ik me er iedere keer weer over wat voor parels van mannen zich kennelijk wel over belangstelling van de kant van vrouwen mogen verheugen. Misschien gaat het daar wel mis en is dat de oorzaak waarom het voor mij zo moeilijk is om een vrouw te vinden. Vrouwen vinden mij te saai want ik heb ze geen drama te bieden.

KipFritesAppelmoes schreef op 17-01-2024 om 14:01:

[..]

Weinig zelfvertrouwen richting vrouwen klopt wel, voor de rest herken ik me niet in dit beeld.


[..]

Waar het dan wel mis gaat zou ik ook niet weten. Hoe moet ik weten waarom vrouwen me afwijzen als ze me dat niet zeggen? Dus ik heb ook geen idee wat ik anders zou kunnen doen waardoor vrouwen wel interesse voor mij krijgen.

Aan de andere kant, als ik een bepaald forum meelees waarvan ik de naam niet zal noemen, dan verbaas ik me er iedere keer weer over wat voor parels van mannen zich kennelijk wel over belangstelling van de kant van vrouwen mogen verheugen. Misschien gaat het daar wel mis en is dat de oorzaak waarom het voor mij zo moeilijk is om een vrouw te vinden. Vrouwen vinden mij te saai want ik heb ze geen drama te bieden.

Maar alles wat je in deze draad schrijft ademt drama, niets luchtig of leuks, ik denk juist dat jouw drama potentiële partners afschrikt

Bolmieke schreef op 17-01-2024 om 14:15:

[..]

Maar alles wat je in deze draad schrijft ademt drama, niets luchtig of leuks, ik denk juist dat jouw drama potentiële partners afschrikt

Nee joh het ligt gewoon aan 'ons' vrouwen. 

KipFritesAppelmoes schreef op 17-01-2024 om 14:01:

[..]

Weinig zelfvertrouwen richting vrouwen klopt wel, voor de rest herken ik me niet in dit beeld.


[..]

Waar het dan wel mis gaat zou ik ook niet weten. Hoe moet ik weten waarom vrouwen me afwijzen als ze me dat niet zeggen? Dus ik heb ook geen idee wat ik anders zou kunnen doen waardoor vrouwen wel interesse voor mij krijgen.

Aan de andere kant, als ik een bepaald forum meelees waarvan ik de naam niet zal noemen, dan verbaas ik me er iedere keer weer over wat voor parels van mannen zich kennelijk wel over belangstelling van de kant van vrouwen mogen verheugen. Misschien gaat het daar wel mis en is dat de oorzaak waarom het voor mij zo moeilijk is om een vrouw te vinden. Vrouwen vinden mij te saai want ik heb ze geen drama te bieden.

Heb je daar wel eens naar gevraagd?

@KipFritesAppelmoes:
Misschien zijn dit te persoonlijke vragen en dan sla je dit bericht maar over, maar misschien moeten we bij de bron beginnen.
Rond welke leeftijd zit je, hoeveel ervaring heb je al met relaties, eigen woning, baan, kinderen uit vroegere relaties,... ? En op welke manier probeer je tot nu toe in contact te komen met vrouwen?

In je laatste bericht zoek je de oorzaak weer buiten jezelf, als zouden vrouwen geen goede smaak hebben, maar heb je al eens echt naar jezelf gekeken?

Bolmieke schreef op 17-01-2024 om 14:15:

[..]

Maar alles wat je in deze draad schrijft ademt drama, niets luchtig of leuks, ik denk juist dat jouw drama potentiële partners afschrikt

Drama en slachtofferschap.

KipFritesAppelmoes schreef op 17-01-2024 om 14:01:

[..]

Weinig zelfvertrouwen richting vrouwen klopt wel, voor de rest herken ik me niet in dit beeld.


[..]

Waar het dan wel mis gaat zou ik ook niet weten. Hoe moet ik weten waarom vrouwen me afwijzen als ze me dat niet zeggen? Dus ik heb ook geen idee wat ik anders zou kunnen doen waardoor vrouwen wel interesse voor mij krijgen.

Aan de andere kant, als ik een bepaald forum meelees waarvan ik de naam niet zal noemen, dan verbaas ik me er iedere keer weer over wat voor parels van mannen zich kennelijk wel over belangstelling van de kant van vrouwen mogen verheugen. Misschien gaat het daar wel mis en is dat de oorzaak waarom het voor mij zo moeilijk is om een vrouw te vinden. Vrouwen vinden mij te saai want ik heb ze geen drama te bieden.

Vragen. En je zegt dat je veel op jezelf bent, wat zijn dan de gespreksonderwerpen als je chat met een vrouw. 

RaggedGull77

RaggedGull77

17-01-2024 om 21:50

Bolmieke schreef op 17-01-2024 om 14:15:

[..]

Maar alles wat je in deze draad schrijft ademt drama, niets luchtig of leuks, ik denk juist dat jouw drama potentiële partners afschrikt

Met drama bedoelde ik het soort relatieproblemen waarover je bijna dagelijks op een ander forum waarvan ik de naam niet zal noemen, kunt lezen. Dat soort drama heb ik vrouwen niet te bieden.

RaggedGull77

RaggedGull77

17-01-2024 om 21:53

ToetieToover schreef op 17-01-2024 om 15:32:

[..]

Heb je daar wel eens naar gevraagd?

Iedere keer als ik de mogelijkheid krijg om te vragen waarom ze me afwijzen, dan doe ik dat. Ik wil dat graag weten, want daar kan ik misschien iets van leren.

RaggedGull77

RaggedGull77

17-01-2024 om 21:58

Gebruikersnaaminvullen schreef op 17-01-2024 om 19:55:

[..]

Vragen. En je zegt dat je veel op jezelf bent, wat zijn dan de gespreksonderwerpen als je chat met een vrouw.

Dat kunnen allerlei mogelijke gespreksonderwerpen zijn die je je maar kunt bedenken, werk, kinderen, eventuele eerdere relaties, hobby's. Het gaat ook wel eens over wat voor soort relatie ze zoekt. Het gaat eigenlijk nooit over sex, ik durf dat onderwerp niet aan te snijden. Vrouwen hebben me vaak genoeg verteld dat ze het vervelend vinden als mannen op een dating site al heel snel over sex gaan praten en dat respecteer ik, maar daarvoor vond ik het ook al eng om over sex te beginnen.

KipFritesAppelmoes schreef op 17-01-2024 om 21:53:

[..]

Iedere keer als ik de mogelijkheid krijg om te vragen waarom ze me afwijzen, dan doe ik dat. Ik wil dat graag weten, want daar kan ik misschien iets van leren.

En wat zeggen ze dan?

RaggedGull77

RaggedGull77

17-01-2024 om 23:34

Moirmel schreef op 17-01-2024 om 15:56:

@KipFritesAppelmoes:
Misschien zijn dit te persoonlijke vragen en dan sla je dit bericht maar over, maar misschien moeten we bij de bron beginnen.
Rond welke leeftijd zit je, hoeveel ervaring heb je al met relaties, eigen woning, baan, kinderen uit vroegere relaties,... ? En op welke manier probeer je tot nu toe in contact te komen met vrouwen?

In je laatste bericht zoek je de oorzaak weer buiten jezelf, als zouden vrouwen geen goede smaak hebben, maar heb je al eens echt naar jezelf gekeken?

Dit zijn best wel persoonlijke vragen. Ik wil ze best beantwoorden. Ik ben 54. Ik heb tot nu toe maar heel weinig ervaring met relaties. Toen ik jonger was heb ik wel een paar relaties gehad die niet lang duurden. Kinderen uit vroegere relaties heb ik niet. Ik woon in een ruime 3-kamerwoning in een portiek op de derde verdieping zonder lift. Werk is een beetje een verhaal apart.

Ik heb tot nu toe mijn geluk vooral uitgeprobeerd op dating sites, waaronder Lexa, maar ik begin de indruk te krijgen dat dat geen goede dating site is. Af en toe krijg ik wel likes en krijg ik ook een chat met een dame. Ik heb een paar keer via Lexa een date gehad, maar dat heeft verder niet in verder contact geresulteerd.

Ik heb ook wel eens mijn geluk uitgeprobeerd op een islamitische dating site. Misschien is een moslima wel mijn geluk. Op een of andere manier is het me wel gelukt om daar met een aantal dames in contact te komen. Ik heb tot nu toe geen van die dames in het echt ontmoet. Het is ook al weer een paar jaar geleden dat ik op die site zat en sommigen van die moslima's waarmee ik contact kreeg, woonden in het buitenland en tijdens de pandemie was het een beetje moeilijk reizen. Maar met sommigen heb ik wel nog steeds contact via WhatsApp.

KipFritesAppelmoes schreef op 17-01-2024 om 23:34:

[..]

Dit zijn best wel persoonlijke vragen. Ik wil ze best beantwoorden. Ik ben 54. Ik heb tot nu toe maar heel weinig ervaring met relaties. Toen ik jonger was heb ik wel een paar relaties gehad die niet lang duurden. Kinderen uit vroegere relaties heb ik niet. Ik woon in een ruime 3-kamerwoning in een portiek op de derde verdieping zonder lift. Werk is een beetje een verhaal apart.

Ik heb tot nu toe mijn geluk vooral uitgeprobeerd op dating sites, waaronder Lexa, maar ik begin de indruk te krijgen dat dat geen goede dating site is. Af en toe krijg ik wel likes en krijg ik ook een chat met een dame. Ik heb een paar keer via Lexa een date gehad, maar dat heeft verder niet in verder contact geresulteerd.

Ik heb ook wel eens mijn geluk uitgeprobeerd op een islamitische dating site. Misschien is een moslima wel mijn geluk. Op een of andere manier is het me wel gelukt om daar met een aantal dames in contact te komen. Ik heb tot nu toe geen van die dames in het echt ontmoet. Het is ook al weer een paar jaar geleden dat ik op die site zat en sommigen van die moslima's waarmee ik contact kreeg, woonden in het buitenland en tijdens de pandemie was het een beetje moeilijk reizen. Maar met sommigen heb ik wel nog steeds contact via WhatsApp.

Eerst en vooral: bedankt dat je dit wilt delen. 
Wat mij opvalt als man zijn de volgende zaken:
- je bent 54 en hebt eigenlijk amper ervaring met relaties
- werk is een verhaal apart?
- je zoekt contact met een datingsite waarop ook buitenlandse vrouwen zitten

Oprechte vraag. Je bent 54, als het in al die voorbije jaren niet lukte om een relatie te laten duren, waarom ben je dan nu op zoek naar één? Waarom niet gewoon genieten van je leven als vrijgezel? 

KipFritesAppelmoes schreef op 17-01-2024 om 21:50:

[..]

Met drama bedoelde ik het soort relatieproblemen waarover je bijna dagelijks op een ander forum waarvan ik de naam niet zal noemen, kunt lezen. Dat soort drama heb ik vrouwen niet te bieden.

Kom op zeg! Als je op dat forum leest, zie je ook dat veel reacties juist komen van mensen met een drama-vrije relatie. Al dat drama komt maar van weinig mensen. En laten we eerlijk zijn, (bijna) niemand post toch op een forum om te bespreken dat je leven zo lekker rustig is...

Moirmel schreef op 18-01-2024 om 00:26:

[..]

Eerst en vooral: bedankt dat je dit wilt delen.
Wat mij opvalt als man zijn de volgende zaken:
- je bent 54 en hebt eigenlijk amper ervaring met relaties
- werk is een verhaal apart?
- je zoekt contact met een datingsite waarop ook buitenlandse vrouwen zitten

Oprechte vraag. Je bent 54, als het in al die voorbije jaren niet lukte om een relatie te laten duren, waarom ben je dan nu op zoek naar één? Waarom niet gewoon genieten van je leven als vrijgezel?

Omdat vrijgezel zijn niet gelijk staat aan de lusten en niet de lasten. Het duidelijk geen genieten bij to. Vrouwen gratis in bed krijgen lijkt mij helemaal onmogelijk in dit verhaal en die leeftijd als man zijnde.

Ik snap dat je een partner zoekt en wederzijdse gezelligheid en liefde.

Kipfritesappelmoes ben je al actief op 50plusmatch inmiddels? 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.