Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic

Trek in koffie. Koffiezetapparaat vullen en na 20 minuten naar de keuken lopen want zal toch wel eens klaar zijn.
Moet je hem wel aanzetten  uiteraard...

lientje69 schreef op 02-04-2025 om 10:19:

Trek in koffie. Koffiezetapparaat vullen en na 20 minuten naar de keuken lopen want zal toch wel eens klaar zijn.
Moet je hem wel aanzetten uiteraard...

Hier helaas geen koffie tot onze nieuwe filterhouder (in de loop van morgen) er is. Vanmorgen stoot vriendlief het koffiekannetje met glazen filterhouder om. Kannetje is nog heel, de rest niet meer. En natuurlijk is de filterhouder die ik ooit voor op reis gekocht had inmiddels nergens meer te vinden. Morgen toch maar even bij de tentje om de hoek bij werk koffie scoren 🤣

Ellori schreef op 02-04-2025 om 10:45:

[..]

Hier helaas geen koffie tot onze nieuwe filterhouder (in de loop van morgen) er is. Vanmorgen stoot vriendlief het koffiekannetje met glazen filterhouder om. Kannetje is nog heel, de rest niet meer. En natuurlijk is de filterhouder die ik ooit voor op reis gekocht had inmiddels nergens meer te vinden. Morgen toch maar even bij de tentje om de hoek bij werk koffie scoren 🤣

Dat is ook balen ja. Zeker als je weet ergens nog vervanging te hebben maar het niet kan  vinden.

Ik eet morgen kwark met koffieprut.

Open potje kwark, lompe beweging met de koffie die ik wilde scheppen in de filter en ploef, zo de kwark in. Ik hoop dat deze toevoeging morgen lekker gaat zijn.

stokstaart schreef op 03-04-2025 om 10:12:

Ik eet morgen kwark met koffieprut.

Open potje kwark, lompe beweging met de koffie die ik wilde scheppen in de filter en ploef, zo de kwark in. Ik hoop dat deze toevoeging morgen lekker gaat zijn.

Ik zou er patent op aanvragen. Kwark met dropsmaak is er al, dus waarom geen kwark met koffiesmaak? 😁

Schemerlampje schreef op 03-04-2025 om 10:24:

[..]

Ik zou er patent op aanvragen. Kwark met dropsmaak is er al, dus waarom geen kwark met koffiesmaak? 😁

Kan best meevallen qua smaak idd. Alleen die korreltjes tussen je tanden..

Ik ben met de boekhouding bezig. Voer getallen verkeerd in, mis bedragen..  
Misschien toch geen goed idee dit al weer te doen. Mijn hoofd duizelt. Toch al bijna 3 dagen terug mijn ooglidcorrectie maar blijkbaar  is mijn hoofd nog niet zo ver dat deze aan de slag kan.

Ik zal morgen eerst eens de koffiekwark opeten.

lientje69 schreef op 03-04-2025 om 13:26:

Ik ben met de boekhouding bezig. Voer getallen verkeerd in, mis bedragen..
Misschien toch geen goed idee dit al weer te doen. Mijn hoofd duizelt. Toch al bijna 3 dagen terug mijn ooglidcorrectie maar blijkbaar is mijn hoofd nog niet zo ver dat deze aan de slag kan.

Er mee stoppen dus en rust nemen!!

stokstaart schreef op 03-04-2025 om 14:24:

Ik zal morgen eerst eens de koffiekwark opeten.

[..]

Er mee stoppen dus en rust nemen!!

Gedaan.  Net 2 uur extra geslapen 

Ha er is weer vrolijk geblooperd deze week, ik forum even wat minder ivm katholieke 40 dagentijd maar had net zo'n blooper dat ik het even onderbreek: ik wilde een groene smoothie maken. Ingredienten in blender, aanzetten en vervolgens het er aan de onderkant net zo hard weer uit zien lopen. K*t, blender lek, ik heb hem net gloeiende gloeiende! Gelukkig was dat niet het geval; de oorzaak: bodem zat er niet goed in en was op 1 of andere manier vast blijven zitten.
Anyway het aanrechtblok heeft enorm genoten van de smoothie...  

Stokstaart was de koffiekwark lekker, lijkt me best een goede combi hoor... Ik ken ook een overnight oats recept met expresso wat ik wel eens gemaakt heb en ik vond dat lekker dus dit kan ook vast.. 

Hier vanmorgen de strijkbout te heet op mijn donkerblauwe dunne broek. Hele afdruk er gelijk in. Hoop het er nog uit te kunnen wassen..  
Tsja. Je een week verplicht ziek moeten melden ivm een operatie en dan tóch dingen gaan doen : niet slim.  
Ze zeggen niet voor niks rust houden.

Ik vind alle sandalen die voor mijn voeten geschikt zijn lelijk

kerst schreef op 04-04-2025 om 16:17:

Ik vind alle sandalen die voor mijn voeten geschikt zijn lelijk

kijk eens bij Piccolino sandaaltjes. Een Spaans merk, ik zweer erbij 

Vallarta is mijn favoriet, die heb ik in wit, zwart en cognac. In het najaar in de uitverkoop gekocht dus zij staan alweer klaar. Ik heb "stomme" tenen en die zie je dus niet. Lopen vanaf dag 1 zalig... Leuk onder een rok, een jurk, lange of korte broek, altijd goed. 

oudmaarnognietkoud schreef op 04-04-2025 om 16:52:

[..]

kijk eens bij Piccolino sandaaltjes. Een Spaans merk, ik zweer erbij

Vallarta is mijn favoriet, die heb ik in wit, zwart en cognac. In het najaar in de uitverkoop gekocht dus zij staan alweer klaar. Ik heb "stomme" tenen en die zie je dus niet. Lopen vanaf dag 1 zalig... Leuk onder een rok, een jurk, lange of korte broek, altijd goed.

Het moet je smaak zijn, maar ik loop zelf in de zomer afwisselend op twee paar ART schoenen. Ik koop ze wel een maatje groter dan mijn reguliere maat, maar met mijn brede voeten passen ze prima.

de kwark was best te doen!!   

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.