Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic

Nomade schreef op 20-03-2025 om 08:10:

[..]

Dit is eigenlijk best knap!

Die soep stond naast haar toetsenbord precies onder dat kastje. Dus iets dat uit dat kastje zou vallen zou sowieso de soepkom raken en nu voel alles weer echt in. 2.ringen, een musketonhaak en 4 sleutels meer aan iedere sleutel en labeltje met wat de sleutel van is. Het cord lag nog een stuk naast de soep. 

Bakblik 

Bakblik schreef op 20-03-2025 om 08:18:

[..]

Die soep stond naast haar toetsenbord precies onder dat kastje. Dus iets dat uit dat kastje zou vallen zou sowieso de soepkom raken en nu voel alles weer echt in. 2.ringen, een musketonhaak en 4 sleutels meer aan iedere sleutel en labeltje met wat de sleutel van is. Het cord lag nog een stuk naast de soep.

Om onder andere die reden mochten wij niet eten/drinken op onze werkplek. 

Ik had op allebei mijn hielen een blaar. Van een had ik last, van de ander niet. Dus toen ik ging wandelen heb ik alleen die ene afgeplakt waar ik last van had. Niet slim, want nu is de andere groot geworden, kapot gegaan en dus pijnlijk.

En ik had net de schone was netjes opgevouwen en in een wasmand gelegd. Ik zet de wasmand even op de strijkplank, voordat ik het verder opruim, valt de hele mand eraf. Kon ik alles weer opnieuw vouwen. Gelukkig had ik net gestofzuigd. 

Ik loop een kaars ondersteboven die dochter op de badrand heeft gezet. Hele hoek uit mijn tegel....😭

Boter om bananenpannenkoekjes te bakken wordt echt niet warm als je de bakpan op het pitje naast het pitje dat aan staat zet Miss... 

Ook nog de la iets te enthousiast dichtgedaan terwijl er nog een vinger tussen zat..

Is het weer zo'n dag? (Wel weer goed voor mn bijdrage hier...)

Ik kom even mopperen. Ben aan het klussen in pleegkind zijn huis. Die vrouw waar hij het van gekocht heeft is echt koekoek hoor. Tapijt op bovenverdieping  . Dat moest eruit.  Daaronder plaklaminaat. Daaronder  gewoon laminaat.  Toen een ondervloer. En daar weer onder het oude tapijt van de woningbouwvereniging   gelijmd op de betonvloer. Dat zit er denk ik nu zo'n  50 jaar op dus was er niet af te bikken. Bloed zweet en tranen en ik zit onder de blauwe plekken. 
Kamers  zijn gelijk 10 cm hoger. Plinten zweven in de lucht en deuren zijn tekort  
En ik kan bijna niet meer lopen van de spierpijn.

De laatste maanden heb ik onverklaarbare jeuk ter hoogte van mijn linker schouderblad. Mijn vriend mag daar ter plaatse krabben      en ik heb zelfs een rugkrabber. 
Er is niets te zien, geen huidafwijking ofzo.

's Nachts heb ik er geen last van...
Nu heb ik ook sinds een paar maanden een paar nieuwe BH's. 
Nu denk ik dat ik het gevonden heb : bij de sluiting zitten labeltjes met de maat en het merk enzo, aan de linker kant. Die heb ik er nu uitgeknipt! 

En wat denk je? 
Geen last meer! 

Wat fijn Beterlaat2021! 

Ik had vandaag een hele vieze blooper. 
Mijn verbandschaar viel uit mijn borstzakje en viel in een wc met ontlasting.  Brrrr. Doorspoelen kan niet want dan raakt de boel verstopt. Bovendien raak je die krengen regelmatig kwijt en dat is niet goedkoop steeds opnieuw  aanschaffen.  Dat werd dus vissen en desinfecteren.

lientje69 schreef op 25-03-2025 om 16:49:

Wat fijn Beterlaat2021!

Ik had vandaag een hele vieze blooper.
Mijn verbandschaar viel uit mijn borstzakje en viel in een wc met ontlasting. Brrrr. Doorspoelen kan niet want dan raakt de boel verstopt. Bovendien raak je die krengen regelmatig kwijt en dat is niet goedkoop steeds opnieuw aanschaffen. Dat werd dus vissen en desinfecteren.

Volgende keer mee laten draaien in de pospoeler. Hoef je alleen te vissen. 

Citroengraag schreef op 25-03-2025 om 16:54:

[..]

Volgende keer mee laten draaien in de pospoeler. Hoef je alleen te vissen.

Vind ik nog minder fris eigenlijk.  Heb hem eerst een tijd onder de kraan  met stromend water gehad en daarna met alcohol  70 procent gedesinfecteerd.  Denk dat ik hem in de pospoeler ook zo kwijt zou raken.

Stootte vanmorgen keihard mijn teen aan de tafel

Ik ben kapot, zo moe maar moet nog 2 dagen voor weekend pffff

Muurbloem1985 schreef op 26-03-2025 om 16:59:

Ik ben kapot, zo moe maar moet nog 2 dagen voor weekend pffff

Ik heb morgen en overmorgen vrij maar moet het weekend werken. Ruilen?

Dagdienst om 7 uur als de klok een uur vooruit moet ben ik niet zo gek op.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.