Huiskamer

AggressiveReindeer87
09-02-2022 om 18:25
Blooper en Moppertopic
Het idee van het klaagtopic op Viev maar dan wat luchtiger/grappiger:
TO begint; gebeurt vaker, net weer; pan op fornuis, boter erin, je na een paar minuten afvragen waarom de boter nog niet heet is en er vervolgens achter komt dat je de pan op de verkeerde pit hebt gezet ipv de pit met vuur
En herinner me er net toevallig 1 toen ik nog klein was, moeder zusje en ik waren in de badkamer ons klaar aan het maken voor bed. Mijn moeder vroeg aan mij of ik tandpasta op de borstels van zusje en mij wilde doen. Prima, kleine moeite. Was mijn moeder begonnen met tanden poetsen bij zusje, kwam die erachter dat ik scheerschuim op de borstels had gedaan ipv tandpasta , die tube had dezelfde vorm als die van de tandpasta, oeps
(Ze heeft die blunder van mij overleeft hoor)
Ik ben vast niet de enige die af en toe een beetje onhandig is, brand los zou ik zeggen!

lientje69
05-04-2025 om 09:29
stokstaart schreef op 05-04-2025 om 09:26:
de kwark was best te doen!!
![]()
Dat was mazzel!

MissHolmes
05-04-2025 om 19:33
stokstaart schreef op 05-04-2025 om 09:26:
de kwark was best te doen!!
![]()
Dacht ik al

MMcGonagall
06-04-2025 om 11:12
Gisteravond laat moest ik ineens mijn wachtwoord op Viva veranderen. Dat kostte even wat tijd, zeg 15 pogingen. Ik kreeg de hele tijd alleen maar de optie om een veilig wachtwoord te laten genereren dus uiteindelijk heb ik dat maar gedaan. Helaas staat het niet ingesteld in mijn wachtwoordenapp, en vervolgens moest ik het opnieuw invullen maar dat verzin je natuurlijk nooit meer. Ik denk dat ik er maar helemaal mee stop daar.

lientje69
06-04-2025 om 12:49
MMcGonagall schreef op 06-04-2025 om 11:12:
Gisteravond laat moest ik ineens mijn wachtwoord op Viva veranderen. Dat kostte even wat tijd, zeg 15 pogingen. Ik kreeg de hele tijd alleen maar de optie om een veilig wachtwoord te laten genereren dus uiteindelijk heb ik dat maar gedaan. Helaas staat het niet ingesteld in mijn wachtwoordenapp, en vervolgens moest ik het opnieuw invullen maar dat verzin je natuurlijk nooit meer. Ik denk dat ik er maar helemaal mee stop daar.
Zo zijn er meer daar weg geraakt ja...😅

MissHolmes
06-04-2025 om 13:32
lientje69 schreef op 06-04-2025 om 12:49:
[..]
Zo zijn er meer daar weg geraakt ja...😅
Ja idd 😅 (kampioen klieren met wachtwoorden hier...)
Ik heb ook echt het geduld niet om lang te gaan klieren met een wachtwoord op een site die ik kan missen...

SuzyQFive
06-04-2025 om 14:12
Dochter viert vandaag haar verjaardag. Ik zou een taart maken, dat doe ik veel vaker dus geen probleem.
Moet ik alleen niet ipv 1/2 cup of milk er 2 cups inmikken… Had mijn recept iets te ver ingezoomd.
Geen tijd meer om helemaal opnieuw te beginnen dus dan maar naar Appie voor taart.
Dochter heeft nog wel een Monchoutaart gemaakt.

oudmaarnognietkoud
06-04-2025 om 14:43
klein bloopertje. Ik wilde mijn lippen even vetten met een labellootje. Vond het al zo raar smeren. Kijk ik in de spiegel heb ik coverstick op mijn lippen gesmeerd. Die stick had ik klaargelegd om een pukkeltje op mijn neus aan te stippen als ik zo de deur uitga.

MissHolmes
06-04-2025 om 19:25
oudmaarnognietkoud schreef op 06-04-2025 om 14:43:
klein bloopertje. Ik wilde mijn lippen even vetten met een labellootje. Vond het al zo raar smeren. Kijk ik in de spiegel heb ik coverstick op mijn lippen gesmeerd. Die stick had ik klaargelegd om een pukkeltje op mijn neus aan te stippen als ik zo de deur uitga.

stokstaart
06-04-2025 om 19:43
oudmaarnognietkoud schreef op 06-04-2025 om 14:43:

lientje69
07-04-2025 om 06:52
Ik ben altijd ruim voor de wekker wakker. Vannacht sliep ik slecht. Maar geen groot probleem.... Ik kon vandaag uitslapen. Dus no worries. Word wakker van de wekker. Oeps. Vergeten te verzetten...
Zit ik alsnog om 6 uur beneden...

Koekjez
09-04-2025 om 18:02
Even mopperen. PostNL brievenbuspakketje paste blijkbaar niet in de brievenbus. Dus dan maar in de plantenbak? Wat is dat voor iets raars?! Ook geen briefje of melding. Doosje vies, maar hij lag er gelukkig nog.

Auwereel
10-04-2025 om 22:48
Nou, ik heb een stel fraaie bloopers gemaakt vanavond. Het begon met dat ik, ietwat gehaast (fout! fout!) mijn ontbijtje, overnight oats met chiazaadjes, in de week wilde zetten. Ik pakte dus gehaast een doosje met chiazaadjes uit de kast, tik tegen de onderste plank van de kast, zo hard dat het doosje uit mijn handen schiet, het deksel ervan af schiet en en regen van chiazaadjes in de keuken neerdaalde. Werkelijk overal chiazaad.
Bij het stofzuigen van de zaadjes besloot ik ook het aanrecht te zuigen, waar een mes lag. Ik tikte tegen dat mes en toen bleek de zuigkracht van de stofzuiger fenomenaal, ffffffloep, daar vloog het mes over het aanrecht de stofzuigerslang in. Zuchtend de stofzuiger uitgezet en de slang ontkoppeld in de verwachting dat het mes eruit zou vallen. Niet dus. Ook niet in de stofzuigerzak en niet in de zuigmond. Maar nu zit er een deel hard plastic, krom, tussen slang en stofzuigerdeel waar de zak in zit. Na 5 minuten zoeken concludeerde ik dat het niet anders kon dan dat het mes daar klem in zat. Dus na wat prutsen met een flessenborstel schoot gelukkig het mes uit de slang.
Nou, ik kon dus weer stofzuigen! Na een poos gestofzuigd te hebben, vond ik het nog welletjes, maar iedere keer zie ik weer ergens anders een hoopje chiazaad liggen.

SuzyQFive
11-04-2025 om 01:08
Een vallende injectiepen met naald even gauw tegenhouden met je voet is geen goed idee…
🤭
#reflexen

Bakblik
11-04-2025 om 09:26
@Auwereel soms heb je van die dagen zoals Lientje ook al zegt.
Ik heb ook weer een blooper en mopper in een.
Gisteren was het mooie weer aanleiding voor mij om ons bed eens helemaal te verschonen. Ook de moltons gewassen en voor mij een schone onderlegger onder mijn laken aan het hoofdeind gedaan.
Gisteravond lekker in de frisse bedden met van dat frisse knisperende beddengoed. O zo fijn.
Vanochtend om 5.30 word ik wakker met een vieze smaak in mijn mond en mijn kussen is nattig. Als ik mijn ogen open doe is het licht niet aan en mijn man slaapt gewoon. Conclusie: Ik heb geen aanval gehad dat is fijn!
Als ik nog wat wakkerder ben merk ik dat er een korrelig propje in mijn neusgat zit. Ik pak een zakdoekje en snuit stevig. Het propje komt los en dan weet ik wat er aan de hand is! Ik heb weer zo'n nachtelijke bloedneus. Hup naar de badkamer en knijpen, knijpen knijpen.
Lang niet gebeurd maar heel "fijn" dat het precies nu gebeurt. Bij daglicht de schade bekeken en mijn kant maar weer helemaal afgehaald en in de wasmachine gestopt. Nog 3 minuten dan kan ik de boel buiten ophangen.