Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic


Grindelwald schreef op 11-05-2024 om 18:42:

[..]

Dat heeft hij helemaal niet gedaan 🙈

Ik las het, sorry 
Echt, als hij dat nou had gedaan dan had ik het begrepen maar volgens mij overdrijven ze wel een beetje nu maar goed ik was er niet bij...

Mama-Inge schreef op 11-05-2024 om 16:41:

tak op het fietspad, die ik niet kon ontwijken
Nu het voorspatbord van mijn fiets stuk
En kind kreeg een stuk ervan tegen zijn wang

Dit klinkt heel vervelend, en pijnlijk voor je kind! 

Azalea747 schreef op 11-05-2024 om 21:10:

[..]

Dit klinkt heel vervelend, en pijnlijk voor je kind! Knuffel!

Azalea747 schreef op 11-05-2024 om 21:13:

[..]

Bedankt 

Was voor hem meer de schrik en op dat moment dat het even pijn deed.

Mama-Inge schreef op 11-05-2024 om 21:39:

[..]

Bedankt

Was voor hem meer de schrik en op dat moment dat het even pijn deed.

Gelukkig!

Ik ben ziek geworden vannacht.... (Zondag aangestoken door gezin van zus... die niet wisten dat ze ziek waren; buikgriepachtige virussen beginnen altijd erg onverwacht)  terwijl ik straks een leuke afspraak heb  ...

OperaQueen schreef op 21-05-2024 om 08:01:

Ik ben ziek geworden vannacht.... (Zondag aangestoken door gezin van zus... die niet wisten dat ze ziek waren; buikgriepachtige virussen beginnen altijd erg onverwacht) terwijl ik straks een leuke afspraak heb ...

beterschap 

Dochter belde gisteren op: mama, mijn fiets is gestolen! Hoe dan? Was ze haar sleutels vergeten eruit te halen… sukkel. Dus ik wel wat boos, kijk maar of je hem in de buurt ziet terwijl je naar huis loopt. Ik denk: zal wel even tegemoet fietsen wie weet zie ik nog wat.
Vervolgens bedenk ik op het laatst om niet mijn gebruikelijke route te fietsen en wat staat daar bij de winkel? Haar fiets! Met haar sleutels er nog in!
Ik haal de sleutels eruit en wacht op mijn dochter. Even later komen er twee meisjes aanlopen die op dochters fiets willen stappen. Dus ik zeg: dat is niet jouw fiets. Die heb je gestolen. Ze konden mij niet verstaan want ze spraken denk ik Oekraïens. Of ze deden alsof. Even later renden ze snel weg.
Heb maar even op de locale fb een oproepje gedaan voor de ouders dat ze bij Stichting leergeld een gratis fiets kunnen krijgen… (in Nederlands en Oekraïens). 

Wat een verhaal SuzyQ!
Ik heb ook ooit een van mij gestolen fiets in de stad teruggevonden. Het slot was gesloopt, het zadel stond lager, de postcode was er uit gevijld. (Dat was toen nog).
Maar hij ging toch mooi met mij mee naar huis.

Zo wat een mazzel Susy!
Het ergste is geloof ik alweer achter de rug maar ik houd me de rest van de dag maar ff rustig.. (Ik werd vannacht in 1 x heel erg beroerd, virusje opgelopen 1e pinksterdag. FF heftig maar wel heel kort)

Ik ging gisteren  met mijn sokken  in de contactlijm  staan.  
( we zijn een vloer aan het leggen )

lientje69 schreef op 21-05-2024 om 13:33:

Ik ging gisteren met mijn sokken in de contactlijm staan.
( we zijn een vloer aan het leggen )

Gelukkig niet met je blote voeten

lientje69 schreef op 21-05-2024 om 13:33:

Ik ging gisteren met mijn sokken in de contactlijm staan.
( we zijn een vloer aan het leggen )

Sorry echt maar 
(Zou ook iets voor mij kunnen zijn hoor...)

Ik zat van de week te zeuren dat ik weer een BH weg kon gooien, omdat hij niet lekker zat. Toen ik hem uit wilde doen bleek ik heb binnenstebuiten aan te hebben. Ging ook geen belletje rinkelen toen ik hem aandeed en dat niet lekker lukte.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.