Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic


OperaQueen schreef op 05-05-2024 om 20:38:

[..]

Nee, daar houdt ik niet van.. alhoewel deze eigenlijk te zacht was... (Dat was dus een zooitje op de vloer )AA

AAAAAAHHHH houd ik met dt, wat vreselijk! Ik heb gewoon een blooperweek geloof ik... 2 x gedoe met mn autootje, die nu echt kaduuk is (geen drama, ik heb iemand handig), liep net bij de super enorm te kloten, ik ben er geloof ik wel even klaar mee... 

OperaQueen schreef op 10-05-2024 om 15:30:

[..]

AAAAAAHHHH houd ik met dt, wat vreselijk! Ik heb gewoon een blooperweek geloof ik... 2 x gedoe met mn autootje, die nu echt kaduuk is (geen drama, ik heb iemand handig), liep net bij de super enorm te kloten, ik ben er geloof ik wel even klaar mee...

rooiekater schreef op 10-05-2024 om 16:53:

[..]

He wat lief  , dank je, had ik even nodig...
Heel raar misschien maar dat het zulk lekker weer is maakt mijn geblooper deze week (en zeker autopech) een stuk dragelijker want je word vrolijk en relaxed van de zon. (offtopic)

OperaQueen schreef op 10-05-2024 om 17:33:

[..]

He wat lief , dank je, had ik even nodig...
Heel raar misschien maar dat het zulk lekker weer is maakt mijn geblooper deze week (en zeker autopech) een stuk dragelijker want je word vrolijk en relaxed van de zon. (offtopic)

soms kan je hoofd ook te vol zijn en dan ga je extra blunderen. 

Of je denkt dat je blundert, maar ondertussen is het gewoon het lot dat je weer eens een loer draait en kon je er niets aan veranderen, al was je Handige Henriëtte in eigen persoon. 

Ik geloof dat het deze week allebei het geval was Kater en Auwereel, maar goed ik heb het overleefd en ben net even een stukje gaan wandelen en ik heb zojuist een lekker maaltje voor mijzelf gekookt (ik word rustig van koken) en gelukkig ondanks deze k*t week blijf ik gewoon vrolijk van het lekkere weer.. Ik weet niet of dat aan mij ligt (ik ben hooggevoelig) maar de zon heeft een enorme positieve invloed op mij 

zonnetje is altijd goed voor een mens 

En lieve begripvolle reacties van medeforummers ook 

OperaQueen schreef op 10-05-2024 om 20:13:

En lieve begripvolle reacties van medeforummers ook

geniet van je avond 

rooiekater schreef op 10-05-2024 om 20:13:

[..]

geniet van je avond

Jij ook 

Gloeiende gloeiende en nou zijn we ook nog uit de SFfinale geknikkerd, lekker slim ook van Joost om iemand op zn b*k te gaan timmeren... (Of wat er ook gebeurd is...)
Nou ja ik vond het toch een stom nummer... 

tak op het fietspad, die ik niet kon ontwijken 
Nu het voorspatbord van mijn fiets stuk
En kind kreeg een stuk ervan tegen zijn wang

OperaQueen schreef op 11-05-2024 om 13:23:

Gloeiende gloeiende en nou zijn we ook nog uit de SFfinale geknikkerd, lekker slim ook van Joost om iemand op zn b*k te gaan timmeren... (Of wat er ook gebeurd is...)
Nou ja ik vond het toch een stom nummer...

Dat heeft hij helemaal niet gedaan 🙈

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.