Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

24-02-2022 om 17:29

Ik ga ook weer lekker.. 😆, stukkie komkommer afsnijden en daarna het mes in de koelkast willen leggen en de komkommer in het mesblok...  😬

ScarceKudu74

ScarceKudu74

24-02-2022 om 17:33

neeee Bakblik...  

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

24-02-2022 om 19:44

Ik heb met koken mn arm gebrand... aaauuuwww... 😫 heb het onder de kraan gehouden maar dat helpt geen r**t...

Phoebe1982 schreef op 24-02-2022 om 17:29:

Ik ga ook weer lekker.. 😆, stukkie komkommer afsnijden en daarna het mes in de koelkast willen leggen en de komkommer in het mesblok... 😬

😂

Jullie maken mijn dag weer goed. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

24-02-2022 om 21:06

Graag gedaan 

Een terugkerende blooper: ik heb twee sleutelbossen, één van thuis en één van mijn werk. Ik probeer dus regelmatig met een werksleutel mij huis open te krijgen en andersom. En nog steeds is het eerste wat ik denk: ”Waarom wil hij er niet in?” In plaats van dat ik bedenk dat ik weer eens de verkeerde sleutel heb.

Dat van die sleutel herken ik ook.

De huissleutel van mij en m'n ouders lijken op elkaar, qwa formaat en vorm dan.. als je er op let zie je echt wel welke van wie is.
Maar goed, het gebeurt nog wel regelmatig dat ik hun deur open wil doen met m'n eigen sleutel

Nu moet ik erbij zeggen dat ik sowieso wel moeite heb met sloten, ik draai altijd de verkeerde kant op..

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

25-02-2022 om 08:13

Ik ook... en sleutels verwisselen gebeurt mij ook wel eens.. of zoals een tijdje terug op zondagochtend.
 Ik had nachtslot erop en extra slot dicht met sleutel erin. Ik was boven (ik woon in een oude, omgekeerde bovenwoning), slot was uit tussendeur gevallen en de deur zat potdicht, buurman heeft sleutel maar kon er niet in. Na lang friemelen had ie voordeur open maar nachtslot zat dicht dus even wachten tot buurman die juiste apparaat had wakker was. Was uiteindelijk niet nodig, een vriend van mij die kwam kreeg hem open.
Eens maar nooit meer dit, nachtslot eraf gehaald en sleutel laat ik nooit meer in slot.. 

Met sleutel valt het bij mij wel mee, maar ik weet dus blijkbaar na 7 jaar nog steeds niet naar welke kant de klap deuren op mij werk open gaan. Is sta zo vaak te trekken aan die deur terwijl ik moet duwen en anders om. 

Ik heb op mij werk ook al eens in het heren toilet gestaan. Welke ontwerper het handig vond om alle toilet blokken in het pand het zelfde te maken, maar steeds de deuren om te wisselen.. 

Phoebe1982 schreef op 24-02-2022 om 19:44:

Ik heb met koken mn arm gebrand... aaauuuwww... 😫 heb het onder de kraan gehouden maar dat helpt geen r**t...

Dit gaat heel gek klinken, mar de brandwond goed over je haren heenwrijven. Tip van een gepensioneerde  lasser die nu met pensioen  is. Ik geloofde het eerst ook niet toen hij het tegen een collega  zei maar het hielp echt. 

Had er gisteravond  ook eentje. Ik moest de pantykousjes uitwassen  van een bewoner, deze gaan niet met de wasservice mee. Dus stop in de wasbak, sop erin. Goed wassen en ik trek de stop eruit om ze onder een lopende kraan uit te spoelen.
Daarbij trek ik dus ook die zilveren ring met gaatjes mee ( ik vergeet altijd dat deze los in de wasbak zit , geen idee waarom, maar die moet je dus tegenhouden als je stop eruit trekt.
En floep. Daar ging een pantykousje.
Ik zag al taferelen met een verstoppingen  en een boze TD voor me, maar kon hem met wat langs er gelukt nog uit hengelen. Pfjiej😅

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

25-02-2022 om 13:52

lientje69 schreef op 25-02-2022 om 09:58:

[..]

Dit gaat heel gek klinken, mar de brandwond goed over je haren heenwrijven. Tip van een gepensioneerde lasser die nu met pensioen is. Ik geloofde het eerst ook niet toen hij het tegen een collega zei maar het hielp echt.

Hoofdhaar bedoel je? 

Phoebe1982 schreef op 25-02-2022 om 13:52:

[..]

Hoofdhaar bedoel je?

Ik hoop niet schaamhaar, want dan heb ik momenteel een probleem als ik me verbrand

noas_1993 schreef op 25-02-2022 om 07:58:

Nu moet ik erbij zeggen dat ik sowieso wel moeite heb met sloten, ik draai altijd de verkeerde kant op..

Dit heb ik met schroeven los en vast draaien. In mijn hoofd is naar links draaien altijd de verkeerde kant op. Ik weet wel het verschil tussen links en rechts, maar niet als ik iets naar links of rechts moet draaien. Met de klok mee doe ik ook altijd verkeerd om.

Sleutels gaan dan wel weer de goede kant op bij mij

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.