Huiskamer
AggressiveReindeer87
09-02-2022 om 18:25
Blooper en Moppertopic
Het idee van het klaagtopic op Viev maar dan wat luchtiger/grappiger:
TO begint; gebeurt vaker, net weer; pan op fornuis, boter erin, je na een paar minuten afvragen waarom de boter nog niet heet is en er vervolgens achter komt dat je de pan op de verkeerde pit hebt gezet ipv de pit met vuur
En herinner me er net toevallig 1 toen ik nog klein was, moeder zusje en ik waren in de badkamer ons klaar aan het maken voor bed. Mijn moeder vroeg aan mij of ik tandpasta op de borstels van zusje en mij wilde doen. Prima, kleine moeite. Was mijn moeder begonnen met tanden poetsen bij zusje, kwam die erachter dat ik scheerschuim op de borstels had gedaan ipv tandpasta , die tube had dezelfde vorm als die van de tandpasta, oeps
(Ze heeft die blunder van mij overleeft hoor)
Ik ben vast niet de enige die af en toe een beetje onhandig is, brand los zou ik zeggen!
Friezinnetje
16-02-2022 om 19:00
AliceM1982 schreef op 16-02-2022 om 18:55:
Hier ook weer lekker bezig, ik scheid mijn afval, niet erg lastig sinds er hier ondergrondse gft bakken staan. Ik heb voor gft een apart bakje met van die biozakken. Die wilde ik net legen, scheurt dat zakkie... fijn...🥴
Dat gebeurt vaak met die biozakjes. Kunnen niet tegen vocht.
AggressiveReindeer87
16-02-2022 om 19:22
Friezinnetje schreef op 16-02-2022 om 19:00:
[..]
Dat gebeurt vaak met die biozakjes. Kunnen niet tegen vocht.
Kutdingen...
Herinner me er ineens nog een, toen ik nog tijdelijk in mn huurhuis woonde. Ik was mn ov chipkaart kwijt, kon hem echt nergens vinden dus ik dacht dat ik die verloren was. Ik dat ding blokkeren, hetgeen niet meer ongedaan kon worden gemaakt. Paar minuten later vind ik dat kreng ergens tussen mn bank
lientje69
16-02-2022 om 19:27
Blooper van de buurman. Buurman woont een stuk van de weg af en aan het eind van een lange doodlopende weg. Als de vuilnisbak aan de weg moet, koppelt hij deze aan zijn trekhaak en rijdt hem zo naar de weg. Dat scheelt heel veel en lang slepen.
Laatst ging hij door naar zijn werk. Het was donker. Hij was afgeleid. Vond het wel wat raar dat de auto achter hem steeds knipperde. Afijn. Na 10 km kwam hij er dus achter dat de grijze bak nog aan zijn trekhaak bevestigd zat
Ik moest zo lachen toen zijn vrouw het vertelde, zag het echt voor me.
SophisticatedCaribou75
16-02-2022 om 19:36
Voor corona, dus alweer een tijd geleden, broodje gehaald bij het bedrijfsrestaurant, keurig in een papieren zakje. Nadat het broodje op is, vouw ik het zakje dubbel en dubbel en dubbel, terwijl ik met m'n collega klets, dus zonder nadenken. Dan bedenk ik me dat m'n bankpas nog in dat papieren zakje zat. In 8 stukjes.
Magnoliatakje
16-02-2022 om 20:12
lientje69 schreef op 16-02-2022 om 19:27:
Blooper van de buurman. Buurman woont een stuk van de weg af en aan het eind van een lange doodlopende weg. Als de vuilnisbak aan de weg moet, koppelt hij deze aan zijn trekhaak en rijdt hem zo naar de weg. Dat scheelt heel veel en lang slepen.
Laatst ging hij door naar zijn werk. Het was donker. Hij was afgeleid. Vond het wel wat raar dat de auto achter hem steeds knipperde. Afijn. Na 10 km kwam hij er dus achter dat de grijze bak nog aan zijn trekhaak bevestigd zat
Ik moest zo lachen toen zijn vrouw het vertelde, zag het echt voor me.
AggressiveReindeer87
16-02-2022 om 20:42
Niet-rechts:
Serieus, 10 km rijden met een vuilnisbak aan je trekhaak
stokstaart
17-02-2022 om 18:58
Ik had een cursus en sliep in een hotel. Vanochtend vroeg snel vanalles gepakt en de hotelkamer uitgerend voor het ontbijt. Loop ik op de gang met de afstandsbediening van de TV in mijn hand. De bediening die ik gisteravond niet kon vinden.
AggressiveReindeer87
17-02-2022 om 19:35
stokstaart schreef op 17-02-2022 om 18:58:
Ik had een cursus en sliep in een hotel. Vanochtend vroeg snel vanalles gepakt en de hotelkamer uitgerend voor het ontbijt. Loop ik op de gang met de afstandsbediening van de TV in mijn hand. De bediening die ik gisteravond niet kon vinden.
🤣🤣🤣
Schemerlampje
22-02-2022 om 10:15
Ik heb de blooper van de dag. De koplamp van de auto was stuk. En bij onze vorige auto’s heb ik die ook altijd zelf vervangen. Dus ik het boekje erbij en aan de slag. In de huidige auto’s is dat toch wat ingewikkelder. Maar goed met wat gepruts allemaal gelukt. Dus ik pak het boekje wat op het motorblok lag, maar daarbij tik ik tegen de schroevendraaier aan die daar ook lag. En die verdwijnt vervolgens naar beneden. Ik zie hem nog een beetje liggen, dus met een magneetstok geprobeerd te pakken, maar daarmee verdween hij helemaal uit zicht.
Ik de garage gebeld, die durfde het niet aan mij te laten komen en zei dat ik de pechhulpservice van mijn automerk moest bellen. Die wilden al helemaal niets erover zeggen, want ze waren van de frontoffice en hadden hier geen verstand van. En dit viel ook niet onder pech en het was maar raar dat ik hun moest bellen van de garage. Dus ik weer de garage gebeld en in overleg toch maar daar naartoe gereden. Het is gelukkig niet zo ver. Gelukkig was het ter plekke snel opgelost, ze konden er van onderaf bij zonder de auto uit elkaar te hoeven halen.
Bakblik
22-02-2022 om 10:37
Wij leven al jaren met de afspraak dat, door wie op dinsdag als eerste vertrekt, de bak mee genomen wordt om aan de straat te zetten. Ik had de goeie bak gisteren al voor het hek gezet, dan moet het opvallen dat je een bak mee naar buiten moet nemen, toch?
Kom ik om 7.30 beneden staat er nog een bak. Grrr.
Hoe dan? Je schuift die bak opzij, doet de deur open en stapt op je fiets? En dit is niet de eerste keer....... zucht
Ik had snel een paar schoenen aangetrokken en heb de bak nog op tijd aan de weg gezet dus mijn vuil is wel weg nu.
AggressiveReindeer87
22-02-2022 om 12:55
Bakblik schreef op 22-02-2022 om 10:37:
Wij leven al jaren met de afspraak dat, door wie op dinsdag als eerste vertrekt, de bak mee genomen wordt om aan de straat te zetten. Ik had de goeie bak gisteren al voor het hek gezet, dan moet het opvallen dat je een bak mee naar buiten moet nemen, toch?
Kom ik om 7.30 beneden staat er nog een bak. Grrr.
Hoe dan? Je schuift die bak opzij, doet de deur open en stapt op je fiets? En dit is niet de eerste keer....... zucht
Ik had snel een paar schoenen aangetrokken en heb de bak nog op tijd aan de weg gezet dus mijn vuil is wel weg nu.
Owwww bloedirritant...
Ik had vrijdag een mega blooper... ik werk in en redelijk klein bedrijf waar we verjaargskaarten sturen aan alle werknemers en dat regel ik en ik heb een lijst met de verjaardagen. Was vrijdag iemand jarig die er nog niet zo lang werkt waar ik geen kaart voor had.. ik had de geboortedatum verwisseld met de datum dat hij begonnen was bij ons .
Heb snel maar even een nieuwe kaart geregeld.. iets te laat maar beter dan niks...
AggressiveReindeer87
22-02-2022 om 22:36
Is hier een Mod. in de buurt?
Kunnen we dit topic niet veranderen in een blooper en onschuldige moppertopic of zoiets?
_Anoniem_
23-02-2022 om 10:36
Ik herinner me er eentje van een tijdje geleden; als ik thuis mijn pedaalemmer leeg, dan heeft dat zakje geen hengsels, maar er is nog plastic genoeg om er een goede knoop in te leggen. Ik pak dan de linker en rechter hoek en slinger het zakje twee keer naar voren, zodat ik gedraaide hoeken heb en een goede knoop kan leggen. Gaat altijd goed.
Nu was ik op een vakantiepark en daar deed ik dat ook met dat zakje van dat pedaalemmertje daar. Maar dat was blijkbaar een zakje van een slechte kwaliteit dus na een 'slinger' breekt de bodem los en schiet de hele inhoud door het huisje heen (en er zaten o.a. een paar laatste scheppen spaghetti bolognese in 😩😩) dus kon daarna als een malle alle rode vlekken wegpoetsen (nadat ik de zooi weer in een nieuw zakje had gepropt, wat een zooitje!)
AggressiveReindeer87
23-02-2022 om 12:44
_Anoniem_ schreef op 23-02-2022 om 10:36:
Ik herinner me er eentje van een tijdje geleden; als ik thuis mijn pedaalemmer leeg, dan heeft dat zakje geen hengsels, maar er is nog plastic genoeg om er een goede knoop in te leggen. Ik pak dan de linker en rechter hoek en slinger het zakje twee keer naar voren, zodat ik gedraaide hoeken heb en een goede knoop kan leggen. Gaat altijd goed.
Nu was ik op een vakantiepark en daar deed ik dat ook met dat zakje van dat pedaalemmertje daar. Maar dat was blijkbaar een zakje van een slechte kwaliteit dus na een 'slinger' breekt de bodem los en schiet de hele inhoud door het huisje heen (en er zaten o.a. een paar laatste scheppen spaghetti bolognese in 😩😩) dus kon daarna als een malle alle rode vlekken wegpoetsen (nadat ik de zooi weer in een nieuw zakje had gepropt, wat een zooitje!)
Ik had er zojuist nog 1; ik besloot om een kaastosti te maken. Apparaat gepakt, stekker erin, boterhammen met kaas erin klaar. Zie ik terwijl ie al aan het bakken is het tweede sneetje nog op het aanrecht liggen, die was ik dus vergeten erop te leggen
Nader bericht; laat ik de stekker er ook nog in terwijl dat ding allang klaar is. Ik ben lekker helder vandaag. (Ben ook met mijn gedachten totaal ergens anders... )