Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

LostJellyfish83

LostJellyfish83

18-07-2022 om 11:18

Hitte!

adobestock-hitte-temperatuur.jpg

Waar zouden we zijn zonder een klaag- en moppertopic over de komende hitte? Of vind je het juist fijn en word je blij van  40°? Alles mag hier gedeeld worden. 

Dus: hoe warm is het bij jullie en hoe houd je je hoofd koel....😎🥵


Mijn schoonzus en zwager hebben een zwembad in de tuin speciaal voor de hond. Hij gaat er regelmatig in liggen.

watertoren schreef op 15-08-2022 om 15:41:

Mijn schoonzus en zwager hebben een zwembad in de tuin speciaal voor de hond. Hij gaat er regelmatig in liggen.

Ik heb zo'n schelp met water erin, ze gaan er niet in, drinken er alleen maar uit

Mama-Inge schreef op 15-08-2022 om 16:23:

[..]

Ik heb zo'n schelp met water erin, ze gaan er niet in, drinken er alleen maar uit

Hier doet de hond dat ook. Kijkt ernaar en drinkt er uit. Als je hem er in zet kijkt hij heel ongelukkig. Elke smerige plas in het bos wil hij wel in.

Madamecannibale schreef op 15-08-2022 om 16:26:

[..]

Hier doet de hond dat ook. Kijkt ernaar en drinkt er uit. Als je hem er in zet kijkt hij heel ongelukkig. Elke smerige plas in het bos wil hij wel in.

Haha, ik heb er beeld bij

Madamecannibale schreef op 15-08-2022 om 16:26:

[..]

Hier doet de hond dat ook. Kijkt ernaar en drinkt er uit. Als je hem er in zet kijkt hij heel ongelukkig. Elke smerige plas in het bos wil hij wel in.

🤣 ja die van mij ook, net varkentjes

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

15-08-2022 om 21:56

Hier is het toch wel een stuk lekkerder,  ook in huis want ik had alles open. In de slaapkamer is het nog wel een beetje warm maar daar heb ik ook alles open. Ik ben opgelucht...

watertoren schreef op 14-08-2022 om 14:44:

hier is het nu 33 graden. Voor mij zou het zo nog wel een hele poos mogen blijven.

Keek je er net zo tegen aan toen je nog werkte. 

Het weer zelf vind ik niet verkeerd ook omdat mijn werkplek prima koel is, voor de natuur is het wel beter dat er weer meer regen valt. 

MidasWolf schreef op 15-08-2022 om 21:59:

[..]

Keek je er net zo tegen aan toen je nog werkte.

ze heeft nooit gewerkt..... 

Friezinnetje schreef op 15-08-2022 om 22:04:

[..]

ze heeft nooit gewerkt.....

Tot rond haar 30e volgens mij weet niet meer precies wat ze deed, maar ze ervoer het niet als fijn. 

Friezinnetje schreef op 15-08-2022 om 22:04:

[..]

ze heeft nooit gewerkt.....

Ik heb wel gewerkt hoor. Vroeger als puber al bijbaantjes gehad. Op mijn 17de ben ik begonnen met werken in een kapsalon als leerling kapster en ik moest toen 1 dag per week naar school. Ik heb toen mijn diploma's gehaald maar vond het kappersvak niet leuk. Heb er 5,5 jaar gewerkt. Daarna ben ik telefoniste/ receptioniste geworden en daar heb ik gewerkt tot mijn zoon werd geboren. 

Hier in huis is het nu 25gr. Ik ben eerder opgestaan voor wat doorluchten maar heb niet het idee dat het echt werkt. Volgens mij is er afgelopen nacht ook geen druppel regen gevallen.
Hopelijk is dit de laatste dag van 28gr en is morgen de hittegolf weg.

Hier ook al alles tegen elkaar open
Maar koelt niet echt af
Er is hier geen drup gevallen vannacht 

Hier ook geen regen gevallen vannacht..

CavernousSanddollar80

CavernousSanddollar80

16-08-2022 om 09:03

Ik heb het fysiek niet makkelijk met deze warmte (ziekte). En mentaal vind ik het ook zwaar. Maar aangezien ik van mening ben dat we een koude winter tegemoet gaan (lees: koud en op enig moment geen gas), probeer ik nu toch maar mijn zegeningen te tellen en de warmte te nemen zoals die is. Ik kan me zo voorstellen dat ik daar komende winter nog wel eens met weemoed aan kan terugdenken. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.