Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

LostJellyfish83

LostJellyfish83

18-07-2022 om 11:18

Hitte!

adobestock-hitte-temperatuur.jpg

Waar zouden we zijn zonder een klaag- en moppertopic over de komende hitte? Of vind je het juist fijn en word je blij van  40°? Alles mag hier gedeeld worden. 

Dus: hoe warm is het bij jullie en hoe houd je je hoofd koel....😎🥵


Ondertussen was het gisteravond 19 graden met de voordeur en de balkondeur open (naast de ramen op kiepstand ivm de poezen, ik woon 4 hoog en heb een stunter erbij zitten) Afgelopen nacht moest natuurlijk de voordeur dicht maar omdat ik geen geschakeld balkon heb staat die al sinds mei/juni open, het was vanochtend 20.5gr in huis. Heerlijk!!! En buiten is er ook nog steeds geen zon!!!

hier in huis al weer 26 graden, het was vandaag buiten 29 graden. Gelukkig wel wat wind

hier de deuren nog dicht zitten, binnen 22,5 en buiten 27 oid

Ik vind het echt heerlijk dit weer. Vanmiddag lekker opeen terras gezeten met vrienden en als ik thuis kom dan lekker mijn zwembad in.

Gisteren met die 29 graden zaten wij in een pretpark 
Veel in de schaduw gezeten en de kinderen zelf op pad laten gaan (zijn op een leeftijd dat dat kan gelukkig)

Toen we thuis waren was het in huis 23 graden

En nu buiten al weer 22 graden, pff 

hier vandaag voor de 5e dag 30 graden.  Kon het steeds goed handelen,  maar vandaag veel last van de warmte 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

14-08-2022 om 14:32

Geen idee hoe heet het hier is; 92 graden onderhand... 
En ik ben ivm uitdroging best wel beroerd wakker geworden...

Ik zit gewoon binnen met de airco aan en straks even zwemmen. Vanochtend vroeg een uurtje wat in de tuin gedaan maar toen was t alweer te warm. Zal blij zijn als het volgende week wat koeler wordt en hopelijk ook weer ns een lekkere bui regen voor de tuin.

Hier is het 31 graden.
Binnen 26, ben er ook wel klaar mee, heb al een paar dagen hoofdpijn 

Ik ben er nu ook wel klaar mee. Vooral door de warme nachten; ik slaap o.a. daardoor slecht en overdag kan ik daardoor ook weinig (hebben). 

hier is het nu 33 graden. Voor mij zou het zo nog wel een hele poos mogen blijven.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

14-08-2022 om 14:57

Het is de warmste 14 augustus ooit, las ik net. Ik zit binnen bij de airco en doe niks, dan is het te doen. 

Ik heb helaas in mei mijn zwembad niet opgezet ivm die oproep om je gazon in die maand niet te maaien. In juni was het wel mooi weer maar niet zo warm. In juli had ik vakantie en was er al een water tekort. En nu in augustus is de droogte nog erger en is mijn zwembad opzetten en vullen echt not done.

Poezie schreef op 14-08-2022 om 15:03:

Ik heb helaas in mei mijn zwembad niet opgezet ivm die oproep om je gazon in die maand niet te maaien. In juni was het wel mooi weer maar niet zo warm. In juli had ik vakantie en was er al een water tekort. En nu in augustus is de droogte nog erger en is mijn zwembad opzetten en vullen echt not done.

Gras sterft vanzelf af onder het zwembad dus daar had je het niet voor te laten. Zonde hoor dat je nu een heel uitzonderlijk warm voorjaar en zomer aan je voorbij hebt laten gaan. 

Zelf maai ik m'n gras nadat de krokussen zijn uitgebloeid. Onkruid met bloemetjes groeit toch als een malle terug.

watertoren schreef op 14-08-2022 om 14:44:

hier is het nu 33 graden. Voor mij zou het zo nog wel een hele poos mogen blijven.

Ik kan me er niks van voorstellen, dit vind toch geen enkel mens leuk?
Tenzij je airco hebt misschien, maar zelfs al zou ik die hebben zou ik die niet de hele dag aanzetten. Doe ik ook niet met mijn ventilator

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.