Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

20-07-2024 om 12:00

Hitte 🌞. Leuk of niet leuk ?

En wat doe jij op zo’n dag ?


Hier in Drenthe hebben we net wat onweer gehad met regen
En nu is het benauwd 

Het wordt hier in Brabant bij ons nu ook wel heel erg bewolkt. In de vriendengroep werd net al geappt dat ze donder hoorden.

rionyriony schreef op 13-08-2024 om 19:42:

In het oosten van het land schijnt er al onweer te zijn.

Ik woon in het Oosten (Gld), niks noppes nada 

Haha Dolfje ik ook  . Dit is niet te harden maar ik word verder best wel blij van de zomer, deur open, zomeroutfits, zonder jas naar buiten...

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

13-08-2024 om 19:59

Zon en nog 27 graden

Mama-Inge schreef op 13-08-2024 om 17:41:

Het is hier buiten 35 graden en binnen 27
Vanmorgen was er nog een zuchtje wind, dus ramen en deuren open
Maar toen de zon op de zijkant van het huis kwamwerd het snel watm, niets asn.
Heb de hele middag niets gedaan
Zodra je wat doet, loopt het zweet overal vandaan.

Het is hier 28,1 binnen en het loopt op.

Verduisterende gordijnen(helpt een beetje anders was het nog warmer geweest), ventilatoren aan, heel stil zitten en en vaak douchen… vind het pittig 

Het is inmiddels hier wel helemaal bewolkt.

Dolfje schreef op 13-08-2024 om 19:44:

Ik klaag 10 keer liever over de hitte dan over al die regen die we gehad hebben.

Absoluut!!!! Maar dat is echt voor mezelf gesproken.  Mentaal vind ik lange grijze periodes zoals we vanaf oktober maandenlang hebben gehad veel moeilijker.  

Het is hier hard aan het waaien en er zijn dreigende wolken maar het is nog wel droog.
Ik zit nog lekker in de tuin maar heb wel bijna alles binnen gezet en zonnescherm alvast dicht gedaan.
Ik koel nu heerlijk af.

De blaadjes van de rode beuk van de overburen vliegen langs mijn hoofd en in de verte klinkt het onweer. Ben benieuwd hoe lang ik nog buiten ka zitten.

Ok het gaat hier binnenkort wel losbarsten... Zwaar bewolkt en het is flink gaan waaien...

hier nog warm weer. Het zwemmen vanavond was heerlijk.  In de kamer is het 25 graden.  Ik heb de airconditioning beneden nog niet aangehad,  ik wil er ook gewoon proberen wat aan te wennen.  Ik heb nu, op de zolder na,  airconditioning in alle kamers in huis.  Onze slaapkamer gebruik ik vannacht echt wel.  Werkkamer kind ook (zonder airconditioning daar ruim boven 30 graden met hele dag zon en hele dag pc aan. Die airco is afgelopen vrijdag geïnstalleerd,  net op tijd)
Beneden dus niet.  Ik vind dat ik bewust moet omgaan met gebruik van dit spul en ik moet van mezelf dit maar gewoon verdragen.  

OperaQueen schreef op 13-08-2024 om 20:23:

Ok het gaat hier binnenkort wel losbarsten... Zwaar bewolkt en het is flink gaan waaien...

Hier in het westen komt het morgen geloof ik. Hoop dat het wat gaat afkoelen (35 graden en gevoel 38 vind ik niet meer te doen).

hier komt niets aan regen of onweer. Had van mij, in normale hoeveelheden, wel even gemogen. Morgen komt er wel wat regen, maar het wordt al steeds meer afgezwakt. Heb morgen een vrije dag, maar doe lekker rustig aan. Was vandaag al erg moe, door de warmte en drukte weer op het werk. 

Hier omgeving Zutphen stevige buien.

hier werd het net erg donker en we hoorden wat gerommel in de verte. Maar het blijft droog en verderop wordt het licht.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.