Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

20-07-2024 om 12:00

Hitte 🌞. Leuk of niet leuk ?

En wat doe jij op zo’n dag ?


Ik zit nu in de massagestoel bij de sportschool, hier heen airco dus heb heel rustig wat cardio gedaan. 2 flessen water gedronken. Normaal in deze tijd drink ik er nog niet  1 leeg.
Wandel zo naar huis waar ik denk ik in mijn blootje voor de airco ga staan. 

Ik heb het niet zo warm dat ik enige maatregel nodig heb. Er staat  een behorde raam en een behorde deur open, de hele zomer, en al naar gelang de temperatuur gaat hij op een heel wijde kier of in een bijna dichtgetrokken stand, en met een touwtje vastgebonden zodat hij niet uit zichzelf open kan slaan als de wind er vat op krijgt.

Hier is het inmiddels weer goed warm. De zon staat op de achtergevel en omdat het vanmorgen regende was het zonnescherm niet uitgezet. Nu maar de jaloezieën dicht. Hopelijk vanavond nog een beetje wind.

hier in huis 27,5 graad en op het werk nog iets warmer, schat ik in. Wel lekker op de fiets geweest. Maar ja, dan kom je thuis en dan zweet je je kapot

Ik zit nu sinds 16 uur aan het meer, maar het is hier niet beter dan thuis bij de ventilator.
Ben ook al water in geweest. Meegebrachte parasol bleek weer eens incompleet 
Dpd wilde vanmiddag nog mijn megalange krabpaal bezorgen, maar ik vind het geen weer om zulke zware artikelen te bezorgen.

Het is hier buiten 35 graden en binnen 27
Vanmorgen was er nog een zuchtje wind, dus ramen en deuren open 
Maar toen de zon op de zijkant van het huis kwamwerd het snel watm, niets asn.
Heb de hele middag niets gedaan 
Zodra je wat doet, loopt het zweet overal vandaan.

Dorestad schreef op 13-08-2024 om 11:20:

[..]

Gelukkig. Ik ben via Knol's koek naar campus gereden en heb auto omgeruild voor fiets kind. Vervolgens 5 km gefietst naar eega en we zitten nu koffie te drinken bij de Prinsenhof. Wat fietst die fiets trouwens heerlijk licht vergeleken met mijn Ebike waarvan ik de trapondersteuning tegenwoordig uit heb. Straks even pruimen kopen op de markt, eega gaat er jam van maken

Mooie plek om koffie te drinken. De tuin erachter vind ik ook mooi.

Blij dat dit voorlopig de laatste 🥵 dag is, ik vind dit helemaal niks, veel te benauwd in NL...(Eigenlijk is dit alleen vol te houden als je je de hele dag rustig houdt mjah daar is ondergetekende niet zo goed in)

Ik woon in een oude bovenwoning met de living en keuken boven, niet te harden. Beneden is het 5 graden koeler dus ik verhuis binnenkort weer naar beneden.. (zat ik bijna hele ochtend maar was ff weg, net thuis en zit boven maar dat is echt niet te harden)
Grrrrr mn ven pleurde zojuist op de grond... fijn.... 

Poison schreef op 13-08-2024 om 10:41:

[..]

Bedankt! Jazeker ben ik daar geweest. Maar die kon ook niet meer doen dan medicatie. Vanuit hem mag ik nog steeds de kenakortinjecties hebben, die zijn namelijk niet meer voor hooikoorts geïndiceerd. Maar er moest iets gebeuren vond hijWant ik reageer op alles even heftig dus desensibiliseren heeft helaas gaan zin en is te gevaarlijk

Oei dat is ernstig. Naar ook. Sterkte!

Anfisa schreef op 13-08-2024 om 15:28:

Ik ben jaloers op alle mensen met een airco in huis.

Ik ben plantenoppas bij de buren met een airco en ik heb héél even overwogen of ik het zou vragen (of ik daar even in de airco mag zitten , maar nee. Zo erg is het ook niet hier binnen, al is het wel weer een graad warmer dan gisteren. Maar kom je buiten, dan voel je pas echt hitte. Mijn was was in 1,5 uur kurkdroog. De volgende was hangt, maar liever had ik dat niet gedaan, pffft 🥵 .

Gloeiende gloeiende, ventilator viel spontaan vd stoel en nu issie stuk..

OperaQueen schreef op 13-08-2024 om 19:21:

Gloeiende gloeiende, ventilator viel spontaan vd stoel en nu issie stuk..

Oh nee!!!
Dat is echt nu even één van mijn eerste levensbehoeftes, moet ook eerlijk zeggen dat er twee, grote, in de huiskamer heb staan, een kleine naast het bed en nog eentje in de badkamer..


Ik vind het echt heerlijk dit weer. Lekker zonnen in de tuin en in mijn zwembad, Lekker wijntje erbij en je kunt me niet blijer maken. 

In het oosten van het land schijnt er al onweer te zijn.

Ik klaag 10 keer liever over de hitte dan over al die regen die we gehad hebben.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.