Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Het WAAROM topic.

Herfstappeltaart schreef op 24-10-2024 om 08:08:

[..]

Ook eens! Ik slaap graag met de slaapkamerdeur open vanwege frisse lucht maar omdat er zoveel licht van buiten naar binnen komt doe ik hem soms dicht.

Wij slapen hier thuis daarom altijd met een slaapmasker.  Peperduur maar comfortabel tot en met. En echt complete duisternis. We slapen véél dieper hierdoor,  zelfs bij daglicht. 

Dorestad schreef op 24-10-2024 om 13:45:

[..]

Wij slapen hier thuis daarom altijd met een slaapmasker. Peperduur maar comfortabel tot en met. En echt complete duisternis. We slapen véél dieper hierdoor, zelfs bij daglicht.

Ik heb dat ook weleens geprobeerd maar iets op mijn gezicht vind ik niet fijn.

Herfstappeltaart schreef op 24-10-2024 om 13:48:

[..]

Ik heb dat ook weleens geprobeerd maar iets op mijn gezicht vind ik niet fijn.

En 1 waarbij je ogen kunnen knipperen zonder dat wimpers stof raken? Luchtig dus.  

Dorestad schreef op 24-10-2024 om 13:49:

[..]

En 1 waarbij je ogen kunnen knipperen zonder dat wimpers stof raken? Luchtig dus.

Welke heb jij? Ik wil eigenlijk wel een nieuwe.

Dolfje schreef op 24-10-2024 om 18:16:

[..]

Welke heb jij? Ik wil eigenlijk wel een nieuwe.

We hebben allemaal de Manta sleepmask. Daarnaast heb ik ook nog de Manta Sleep mask Pro, ik heb er dus 2,  en iemand hier thuis heeft ook nog de koelpads.  We hebben hier zij-, rug- en buikslapers.  Elke nacht dragen wij ze. Daarnaast heb ik op maat gemaakte oordopjes, die gebruik ik niet elke nacht. En nu we minder daglicht hebben gebruik ik elke ochtend mijn lichtbril.  Ik scoor over het algemeen uitstekend tot goed op mijn nachtrust.  Hiervoor was dat redelijk tot vergt aandacht. 

Dorestad schreef op 24-10-2024 om 13:49:

[..]

Misschien zou dat werken, ik weet het niet. Ik ben een echte zijslaper dus bij mij schuiven die dingen.

Herfstappeltaart schreef op 24-10-2024 om 19:05:

[..]

Misschien zou dat werken, ik weet het niet. Ik ben een echte zijslaper dus bij mij schuiven die dingen.

Ik slaap uitsluitend op mijn zij. Dat lukt dus met mijn slaapmasker.  Die paarse heb ik,  ideaal voor zijslapers.  Volgens mij was er destijds niet goed geld terug garantie 

Dorestad schreef op 24-10-2024 om 19:07:

[..]

Ik slaap uitsluitend op mijn zij. Dat lukt dus met mijn slaapmasker. Die paarse heb ik, ideaal voor zijslapers. Volgens mij was er destijds niet goed geld terug garantie

Ik zal er eens naar kijken. Dankje voor de tip.

Misschien is deze al eens voorbij gekomen..
Waarom praat Dan Karaty nog steeds niet fatsoenlijk Nederlands?

Zilver_gray schreef op 24-10-2024 om 19:32:

😂😂 vraag ik mij ook wel is af als ik hem zie. Lijkt soms wel Alsof ze het expres doen.

Marielaveau schreef op 24-10-2024 om 19:45:

[..]

😂😂 vraag ik mij ook wel is af als ik hem zie. Lijkt soms wel Alsof ze het expres doen.

Ja dat zou best kunnen; dat ze het erom doen. Ik vind het goed irritant; praat normaal joh!

Zilver_gray schreef op 24-10-2024 om 19:32:

Dat begrijp ik ook niet.

Net als dat veel mensen Engels gaan praten tegen nieuwkomers. 

Marielaveau schreef op 24-10-2024 om 19:45:

[..]

Het schijnt dat hij een alcoholprobleem had.

kerst schreef op 24-10-2024 om 20:06:

[..]

Het schijnt dat hij een alcoholprobleem had.

Dat heeft hij ook bevestigd destijds.

kerst schreef op 24-10-2024 om 20:06:

[..]

Dat begrijp ik ook niet.

Net als dat veel mensen Engels gaan praten tegen nieuwkomers.

Nou daar kan ik me nog iets bij voorstellen. Engels wordt elders in de wereld vaker gesproken dan Nederlands, dus om elkaar te begrijpen kan Engels handig zijn, let wel we hebben het dan over “nieuwkomers” niet over Amerikanen die hier al zo’n 10 jaar wonen en werken, en dan nog steeds geen woord Nederlands praten. 
Herstel hij woont hier al 15 jaar las ik net ergens 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.