Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Het grote vuurwerk erger topic

Voor iedereen die zich ergert aan al het vuurwerk, voor jezelf, voor je kind, je huisdier. Hier mag je al je klachten erover kwijt. 


Hier was er om 12 uur minder vuurwerk dan vorig jaar en vorig jaar was er een vuurwerkverbod. Ik heb wel echt genoten van het vuurwerk. Ik woon in de buurt van een Chinees restaurant en die mensen steken elk jaar het mooiste vuurwerk af. Het duurt maar een kwartiertje maar het is echt mooi.

Coreopsis schreef op 01-01-2023 om 11:40:

[..]

Heerlijk!

Mogen we volgend jaar met zn allen bij jou een rustig oud en nieuw komen vieren?

Azalea747 schreef op 01-01-2023 om 11:55:

[..]

Waar woon je?? (Hoewel ik dat aan je naam misschien wel kan zien) Heb je zin in een heleboel logés volgend jaar?

Azalea747 schreef op 01-01-2023 om 11:57:

Haha ik zie nu pas de reactie voor mij, zelfde gedachte Coreopsis! Tot volgend jaar bij Dorestad! 😉

Nee, DS is niet mijn omgeving.  Kop van Drenthe. Welkom hier,  of nog beter: 10 km verderop in het huis/bos van mijn broer.  Met 4 badkamers en ontzettend ontzettend veel ruimte kunnen ze met gemak wel 80 slaapplaatsen creëren! 

Dorestad schreef op 01-01-2023 om 13:58:

[..]

[..]

[..]

Nee, DS is niet mijn omgeving. Kop van Drenthe. Welkom hier, of nog beter: 10 km verderop in het huis/bos van mijn broer. Met 4 badkamers en ontzettend ontzettend veel ruimte kunnen ze met gemak wel 80 slaapplaatsen creëren!

In hoeveel lagen bovenop elkaar?

Amazooi schreef op 01-01-2023 om 14:15:

[..]

In hoeveel lagen bovenop elkaar?

Zolang ik maar niet bovenin in het stapelbed hoef

Lollypopje schreef op 01-01-2023 om 14:33:

[..]

Zolang ik maar niet bovenin in het stapelbed hoef

Met klimpartijen kan je je lelijk bezeren midden in de nacht

Amazooi schreef op 01-01-2023 om 14:44:

[..]

Met klimpartijen kan je je lelijk bezeren midden in de nacht

Ik ben vooral bang dat ik er uit val 😂

Lollypopje schreef op 01-01-2023 om 14:51:

[..]

Ik ben vooral bang dat ik er uit val 😂

Dat je vergeet dat je zo hoog slaapt en dan even naar de wc moet midden in de nacht. Dan ben je wel meteen wakker als je beneden ligt en de rest ook.

Maar zo'n plafond vlak boven je is wel knus.

hier nog steeds vieze rook uit een olievat vol troep in de straat. Van een tokkie-familie zucht…

Klinkt goed hoor! Ik kom! Familie van een van mijn ouders komt uit Drenthe, voel me er altijd goed thuis. Veul hail en zeeg’n!

ja Drenthe is mooi vaak op vakantie geweest vroeger 

Hier gingen ze vanmiddag vrolijk verder met knallen. Zucht..... 

NippyDunlin42

NippyDunlin42

01-01-2023 om 16:48

Ik zie dat er al een adresje is voor volgend jaar? Hier 1 gezin waarvan de kinderen dan tot 5 uur 's-ochtends vuurwerk afsteken, van die knallen waar de ramen van trillen. Ook op onze auto natuurlijk, zoo irritant. 
Beste wensen iedereen voor het nieuwe jaar! 

Lollypopje schreef op 01-01-2023 om 14:33:

[..]

Zolang ik maar niet bovenin in het stapelbed hoef

Nog niet eens aan stapelbedden gedacht.  In bijbehorende tuinhuis slapen regelmatig 8 jong volwassenen ( kind van mij met vrienden), het huis heeft 6 of 7 kamers in kelderruimte. Gewoon  hoge kamers waarvan 1 voetbalruimte is, daar kunnen met gemak 40 matrassen op de grond liggen. De hele  klas van mijn nichtje heeft er al eens gelogeerd.  Op de begane grond is een logeerkamer met riante zithoek en complete badkamer,  de bijkeuken is groter dan mijn woonkamer. Op de bovenverdieping is de overloop groot en er zijn allemaal enorme slaapkamers en speelkamers.  Kinderen die er voor het eerst komen spelen krijgen uitleg want ze verdwalen anders.  

Jullie moeten wel tegen vuurtonnen kunnen,  die worden daar oudejaarsavond wel gestookt om buiten te kunnen staan en zitten.  Ik zorg wel voor oliebollen 

rooiekater schreef op 01-01-2023 om 16:41:

Hier gingen ze vanmiddag vrolijk verder met knallen. Zucht.....

Hier beginnen ze nu weer met rotjes

Elaine68 schreef op 01-01-2023 om 16:48:

Ik zie dat er al een adresje is voor volgend jaar? Hier 1 gezin waarvan de kinderen dan tot 5 uur 's-ochtends vuurwerk afsteken, van die knallen waar de ramen van trillen. Ook op onze auto natuurlijk, zoo irritant.
Beste wensen iedereen voor het nieuwe jaar!

Tokkie gezin. Volgens mij zit er in iedere buurt wel zo’n gezin

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.