Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Het grote vuurwerk erger topic

Voor iedereen die zich ergert aan al het vuurwerk, voor jezelf, voor je kind, je huisdier. Hier mag je al je klachten erover kwijt. 


in onze straat was er helemaal geen vuurwerk. We komen net terug van 10 km wandelen. We vonden het ontzettend stil op straat. 

ik wil slapen  rot bommen 

Tot 1.30 uur non- stop die harde knallen
Poes van slag.
Verplicht met ramen dicht slapen.

Ik vond dat er vannacht erg veel mooi siervuurwerk was en opvallend weinig harde knallen. Het ging maar door en ik heb er echt van genoten. 

Vorige jaren met het vuurwerkverbod was dat net andersom. Ik vermoed dat meer mensen toen uitgeweken zijn naar illegaal spul bij gebrek aan legaal vuurwerk. 

The sound of silence.

Al met al vond ik het dit jaar eigenlijk beter te doen dan vorige jaren.
Hoewel ik niet het gevoel heb dat ik heb geslapen, duurde de nacht niet lang en was het al ''vroeg'' stil.

Vanavond weer lekker op tijd naar bed.

Edit: ik slaap 's nachts met Ohropax wasbollen van Kruidvat, dat dempt gelukkig ook al wat

Ik kon in mijn buurt zien dat er veel geld aan vuurwerk was uitgegeven. Heel veel luxe siervuurwerk, urenlang. Ik vind het maar even mooi, maar na een kwartiertje heb ik het wel gezien.

hier was het om 18.00 al “feest” met flinke bommen. De hond die tot nu toe redelijk relaxed met vuurwerk om ging kreeg tijdens zijn laatste wandeling om 19.00 vuurwerk naar zich toegegooid en trok zich los. Gelukkig liep zijn riem ergens vast dus kon man hem redelijk snel vangen. Dus hond heeft de hele avond als een rietje zitten trillen tussen ons in op de bank. Zo sneu en zo niet nodig als mensen normaal vuurwerk zouden afsteken en zouden kijken waar ze het gooien. Liever helemaal een verbod maar goed. Het ging met mortieren hier door tot ongeveer 2:30. Eikels. 

Ik heb de honden om 22.30 uit gelaten.
Groep pubers stonden te kijken en stopten met vuurwerk aansteken op mijn verzoek.
Zodat mijn honden even rustig hun behoefte konden doen.
Voor de rest,ik geef ze advocaat, worden ze een beetje dronken, maar ontspannen van.

Ben  heel blij dat we het feest weer hebben gehad.

Ik werd na 12 even wakker en hoorde de knallen door mijn oordoppen heen, maar gelukkig ben ik snel weer in slaap gevallen. Verder wel een rotnacht, vaak wakker geworden, maar daar kan ik het vuurwerk de schuld niet van geven.

Van dit bericht word ik wel weer verdrietig, waarom kunnen sommige mensen gewoon niet normaal doen. Waarom moet het met rellen en vandalisme
En wat heb je aan een vuurwerkverbod als de gemeentes die niet handhaven?

Oud en Nieuw: feest, afsteekverbod genegeerd en drukke nacht in Oogziekenhuis - https://nos.nl/l/2458340

Wat een rotlawaai tot 2 uur.
Kat van slag en baasje ook.
Blij dat het weer voorbij is!!

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

01-01-2023 om 11:40

Dorestad schreef op 01-01-2023 om 02:26:

in onze straat was er helemaal geen vuurwerk. We komen net terug van 10 km wandelen. We vonden het ontzettend stil op straat.

Heerlijk!

Mogen we volgend jaar met zn allen bij jou een rustig oud en nieuw komen vieren?

Dorestad schreef op 01-01-2023 om 02:26:

in onze straat was er helemaal geen vuurwerk. We komen net terug van 10 km wandelen. We vonden het ontzettend stil op straat.

Waar woon je?? (Hoewel ik dat aan je naam misschien wel kan zien) Heb je zin in een heleboel logés volgend jaar?

Haha ik zie nu pas de reactie voor mij, zelfde gedachte Coreopsis! Tot volgend jaar bij Dorestad! 😉

hier ging het echt tot 04.00 of langer door. Uiteindelijk in slaap gevallen. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.