Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Het grote borduurtopic (gesloten)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Brooklyn28 schreef op 03-10-2021 om 17:01:

[..]

Ben benieuwd naar het resultaat. Goeie instelling om pas iets te kopen als je deze af hebt. Maar gedachtes over een volgend project is natuurlijk alleen maar fijn.

Haha ja, zelfbescherming hoor! Anders komt er nooit iets af, want als er spullen zijn voor een volgend project is de verleiding ook weer heel groot om daar "alvast" aan te beginnen. 

@Lollypopje ik wil iets doen met anatomie, een afbeelding van ribbenkast met rugwervels of spieren, zoiets. Heb al wel wat dingen gezien die ik mooi vind, maar wil er nog even uitgebreider naar zoeken tegen die tijd. De meeste anatomische afbeeldingen zijn van hart of hersenen en die vind ik dan weer niet zo leuk. 

Brooklyn28 schreef op 03-10-2021 om 13:55:

Top weertje om te borduren meisjes!! Ik schiet iig lekker op.

Ik heb ook veel gedaan. Te lang door gegaan zonder pauze en toen was ik de mist in gegaan. Flink gebaald maar toen de boel eruit gehaald en weer opnieuw. 

Voor vandaag mijn portie wel gehad. 

Ik wil hem rond Sinterklaas afhebben dan heb ik nog wat speling. Het lijkt erop dat het nu echt gaat lukken dit jaar! 

Lollypopje

Lollypopje

03-10-2021 om 17:55 Topicstarter

Kom net deze tegen in die stijl. Je moet er van houden en hij is nogal groot, maar wel heel tof

il_794xN.2351557816_gi2x.jpg

Lollypopje schreef op 03-10-2021 om 17:55:

Kom net deze tegen in die stijl. Je moet er van houden en hij is nogal groot, maar wel heel tof

il_794xN.2351557816_gi2x.jpg

Deze is net wat te kleurig voor mijn smaak, maar ik was deze shop inderdaad al tegengekomen op etsy! Ik vind onder andere deze mooi: 

il_794xN.3082811067_ie9b.jpg

Lollypopje

Lollypopje

03-10-2021 om 18:24 Topicstarter

Maree schreef op 03-10-2021 om 18:06:

[..]

Deze is net wat te kleurig voor mijn smaak, maar ik was deze shop inderdaad al tegengekomen op etsy! Ik vind onder andere deze mooi:

il_794xN.3082811067_ie9b.jpg

Die is ook heel gaaf inderdaad

Niet mijn smaak maar ik kan me voorstellen dat een ander het wel mooi vindt.

Zo Maree, dat is een hele uitdaging! Niet mijn smaak, en toch vind ik het wel wat hebben. Niet een standaard borduurwerkje iig..  Succes! 

Lollypopje

Lollypopje

03-10-2021 om 19:46 Topicstarter

Het Is ook niet mjn ding,  maar snap wel dat mensen die tof vinden om te maken.

Brooklyn28 schreef op 03-10-2021 om 19:44:

Zo Maree, dat is een hele uitdaging! Niet mijn smaak, en toch vind ik het wel wat hebben. Niet een standaard borduurwerkje iig.. Succes!

Nee, standaard is het zeker niet inderdaad! Misschien dat ik het juist daarom ook wel leuk vind en anatomie is sowieso al een interesse van me 

Maar goed, eerst m'n dasje maar! 

@alhambra oh, dat lijkt me niet fijn als je al lekker op weg bent 
Je hebt wel doorzettingsvermogen, ‘t gaat je zeker lukken
@maree wat een bijzondere dingen kies je uit, ik vind ‘t wel wat hebben 
Je blijft echt kijken naar zoiets!

Ik zou zo graag deze willen maken

il_794xN.3030997083_q6l4.jpg


Maar ik denk dat ik eerst nog wat meer moet oefenen, helaas

Lollypopje

Lollypopje

03-10-2021 om 21:51 Topicstarter

aahhhwwww die is schattig Beertje. Hoe gaat het met je schildpadje?

Lollypopje

Lollypopje

03-10-2021 om 21:54 Topicstarter

@Beertje wat vind je trouwens van deze? Super schattig, maar volgens mij niet te moeilijk. Geen backstitch en veel vlakken in één kleur.

il_794xN.3036297675_od5r.jpg


https://www.etsy.com/nl/listing/993906091/cute-unicorn-cute-cross-stitch-pattern

Nog 1 pootje en dan is hij klaar!

Ik lees net dat je moe bent (door Viva aangeleerd van achteraan terug te lezen ) en daardoor even niet toekomt aan borduren, hoop dat je vannacht wat beter slaapt! 

Lollypopje schreef op 03-10-2021 om 21:54:

@Beertje wat vind je trouwens van deze? Super schattig, maar volgens mij niet te moeilijk. Geen backstitch en veel vlakken in één kleur.

il_794xN.3036297675_od5r.jpg


https://www.etsy.com/nl/listing/993906091/cute-unicorn-cute-cross-stitch-pattern

Dat is wel een hele leuke voor na schildpadje! 
Past er ook bij  

Ik ga even iemand lief aankijken

Dank je wel voor je snelle zoektocht! 

Lollypopje

Lollypopje

03-10-2021 om 22:10 Topicstarter

Beertjelief schreef op 03-10-2021 om 22:07:

[..]

Dat is wel een hele leuke voor na schildpadje!
Past er ook bij

Ik ga even iemand lief aankijken

Dank je wel voor je snelle zoektocht!

Zocht even snel op, cross stitch pattern unicorn, want ik weet wat je leuk vind

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.