Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Het grote borduurtopic (gesloten)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Beertjelief schreef op 28-09-2021 om 21:19:

[..]

Mooi!

Jullie praten nog steeds abracadabra
Hier heb ik alle artikelen en filmpjes losgelaten en ben vakjes gaan vullen

Nog 2 pootjes en dan is schildpadje klaar

Dat is ook dé manier om het te leren

Al een paar dagen last van een borduurdip. Misschien zo toch een stukje doen om weer zin te krijgen.

Gerbera schreef op 30-09-2021 om 13:56:

Al een paar dagen last van een borduurdip. Misschien zo toch een stukje doen om weer zin te krijgen.

Of het even laten, soms heb je een break nodig.

Lollypopje

Lollypopje

01-10-2021 om 21:27 Topicstarter

Ik heb het ook weleens. De zin komt bij mij altijd wel weer terug

Gisteravond weer een stukje gedaan😀
Was toch wel weer fijn.

Gerbera schreef op 02-10-2021 om 16:50:

Gisteravond weer een stukje gedaan😀
Was toch wel weer fijn.

Mooi! Soms moet je er even toe zetten en dan is het toch weer fijn. 

Top weertje om te borduren meisjes!! Ik schiet iig lekker op. 

Lollypopje

Lollypopje

03-10-2021 om 14:11 Topicstarter

Lekker hoor Brooklynn.

Ik ben momenteel erg moe, dus komt er niet van. Maar ach, ik heb geen haast

Lollypopje schreef op 03-10-2021 om 14:11:

Lekker hoor Brooklynn.

Ik ben momenteel erg moe, dus komt er niet van. Maar ach, ik heb geen haast

Snap ik. Ik borduur ook niet als ik moe ben. En dat gebeurt zeker een paar keer per week. Dan is het vragen om fouten maken. Ik hoop dat je moeheid niet chronisch is? 

Lollypopje

Lollypopje

03-10-2021 om 16:21 Topicstarter

Brooklyn28 schreef op 03-10-2021 om 16:11:

[..]

Snap ik. Ik borduur ook niet als ik moe ben. En dat gebeurt zeker een paar keer per week. Dan is het vragen om fouten maken. Ik hoop dat je moeheid niet chronisch is?

Dat hoop ik ook niet

Heb nu een half jaar long covid. Inmiddels gaat borduren weer, maar als ik een slechte nacht heb gehad ben ik zo moe dat ik me gewoon niet kan concentreren en dat dat moeten doen me uitput. Terwijl normaal borduren juist ontspant. Achja, wie weet lukt het morgen weer

Lollypopje schreef op 03-10-2021 om 16:21:

[..]

Dat hoop ik ook niet

Heb nu een half jaar long covid. Inmiddels gaat borduren weer, maar als ik een slechte nacht heb gehad ben ik zo moe dat ik me gewoon niet kan concentreren en dat dat moeten doen me uitput. Terwijl normaal borduren juist ontspant. Achja, wie weet lukt het morgen weer

Aaje.. Da's niet niks, meid. Het schijnt dat zingen kan helpen bij herstel. Heb je daar van gehoord? Veel sterkte iig.  Hele nare nasleep van de besmetting. 

Lollypopje

Lollypopje

03-10-2021 om 16:42 Topicstarter

Brooklyn28 schreef op 03-10-2021 om 16:40:

[..]

Aaje.. Da's niet niks, meid. Het schijnt dat zingen kan helpen bij herstel. Heb je daar van gehoord? Veel sterkte iig. Hele nare nasleep van de besmetting.

Jep. Je bent nummer 9 😂

Ben niet niet zo'n zinger en dat vinden mijn buren ook wel fijn met mijn stem

Het gaat hier af en aan. Denk dat ik al op driekwart ben van de das nu, sommige dagen gaat het heel hard en dan blijft het weer even liggen. Hij wordt wel echt heel erg mooi! En stiekem al een volgend project in gedachte, maar ik wil deze eerst af hebben voor ik daar iets voor mag kopen 

Maree schreef op 03-10-2021 om 16:55:

Het gaat hier af en aan. Denk dat ik al op driekwart ben van de das nu, sommige dagen gaat het heel hard en dan blijft het weer even liggen. Hij wordt wel echt heel erg mooi! En stiekem al een volgend project in gedachte, maar ik wil deze eerst af hebben voor ik daar iets voor mag kopen

Ben benieuwd naar het resultaat. Goeie instelling om pas iets te kopen als je deze af hebt. Maar gedachtes over een volgend project is natuurlijk alleen maar fijn. 

Lollypopje

Lollypopje

03-10-2021 om 17:08 Topicstarter

Maree schreef op 03-10-2021 om 16:55:

Het gaat hier af en aan. Denk dat ik al op driekwart ben van de das nu, sommige dagen gaat het heel hard en dan blijft het weer even liggen. Hij wordt wel echt heel erg mooi! En stiekem al een volgend project in gedachte, maar ik wil deze eerst af hebben voor ik daar iets voor mag kopen

Wil je delen wat het gaat worden?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.