Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Het grote borduurtopic (gesloten)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Pluma schreef op 22-09-2021 om 15:05:

https://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fwww.diys.com%2Fflower-embroidery-patterns%2F&psig=AOvVaw0tDd3Wq4ATF5g_wrIrJUJp&ust=1632402280279000&source=images&cd=vfe&ved=0CAsQjRxqFwoTCJjw8MLSkvMCFQAAAAAdAAAAABAD


Zoiets heb ik voor mezelf gemaakt op een handtasje

Pluma, dat is echt prachtig. Maar niet makkelijk. Zelfs ik waag me er niet aan. Wat Lollypopje zegt. Kruissteekjes is in principe niet moeilijk, goed tellen.  

Zeker mooi, Pluma.
Ik heb hier thuis ook iets liggen in die stijl. Ik vond het toch te ingewikkeld (wel leerzaam al die nieuwe steken).

Mijn borduurpakket is weer binnen. Nu kan ik zonder stress over draden mijn project afmaken!

Lollypopje

Lollypopje

22-09-2021 om 19:47 Topicstarter

alhambra schreef op 22-09-2021 om 19:32:

Zeker mooi, Pluma.
Ik heb hier thuis ook iets liggen in die stijl. Ik vond het toch te ingewikkeld (wel leerzaam al die nieuwe steken).

Mijn borduurpakket is weer binnen. Nu kan ik zonder stress over draden mijn project afmaken!

Heel veel plezier

Ja, al die steken dat lijkt mij ook lastig. Ik vind het al heel wat dat mijn french knots in een vorig project gelukt zijn.

Wat grappig, ik vind die steken altijd een afwisselende uitdaging 

Ik ben benieuwd wat ik van het kruissteekpakket ga vinden. Maar eerst dus nog de andere projecten (ik haak en naai dus ook)

Mijn grote werk ligt even aan de kant om een ander werk tussendoor te doen. Zoon van 8 wilde heel graag iets met ijsvogels, dus dat gaat nu even voor.

Lollypopje

Lollypopje

23-09-2021 om 19:27 Topicstarter

Dat afwisselende kan ik me wel goed voorstellen

Lollypopje

Lollypopje

23-09-2021 om 20:39 Topicstarter

geniaal 😁

il_794xN.3301318000_t5f8.jpg

Lollypopje schreef op 23-09-2021 om 20:39:

geniaal 😁

il_794xN.3301318000_t5f8.jpg

Prachtig! Heb je deze gemaakt, of ga je dat nog doen? Dat kan ik nl niet goed zien op het plaatje. 

Ik heb nu weekend tot dinsdagochtend.  Dat wordt lekker veel borduren. 

Lollypopje

Lollypopje

25-09-2021 om 12:17 Topicstarter

Brooklyn28 schreef op 25-09-2021 om 12:08:

[..]

Prachtig! Heb je deze gemaakt, of ga je dat nog doen? Dat kan ik nl niet goed zien op het plaatje.

Ik heb nu weekend tot dinsdagochtend. Dat wordt lekker veel borduren.

Dit is het plaatje van Etsy. Nog niet gemaakt, maar wel heb mijn wishlist. Lijkt me leuk voor kerst voor op de schoorsteenmantel.

Veel plezier vast

Ik las net een interessant artikel over wat borduren doet met je hersenen. Schijnt dus héél goed te zijn voor je hand-oog coördinatie. En het feit dat je je moet concentreren én ontspannen tegelijk schijnt ook heel goed te zijn voor het trainen en fit houden van de hersenen. 
Ik ga door tot m'n 100e! 

Brooklyn28 schreef op 25-09-2021 om 15:35:

Ik las net een interessant artikel over wat borduren doet met je hersenen. Schijnt dus héél goed te zijn voor je hand-oog coördinatie. En het feit dat je je moet concentreren én ontspannen tegelijk schijnt ook heel goed te zijn voor het trainen en fit houden van de hersenen.
Ik ga door tot m'n 100e!

Zo is het leuk oud worden!

Lollypopje

Lollypopje

25-09-2021 om 16:26 Topicstarter

Brooklyn28 schreef op 25-09-2021 om 15:35:

Ik las net een interessant artikel over wat borduren doet met je hersenen. Schijnt dus héél goed te zijn voor je hand-oog coördinatie. En het feit dat je je moet concentreren én ontspannen tegelijk schijnt ook heel goed te zijn voor het trainen en fit houden van de hersenen.
Ik ga door tot m'n 100e!

Jeetje wat zijn we dan allemaal gezond bezig

Lollypopje

Lollypopje

26-09-2021 om 11:01 Topicstarter

@Beertje en @Sophia hoe gaat het met jullie projecten?

Wil het allemaal een beetje lukken?

Lollypopje schreef op 23-09-2021 om 20:39:

geniaal 😁

il_794xN.3301318000_t5f8.jpg

Mooi!

Jullie praten nog steeds abracadabra
Hier heb ik alle artikelen en filmpjes losgelaten en ben vakjes gaan vullen 

Nog 2 pootjes en dan is schildpadje klaar

Lollypopje

Lollypopje

28-09-2021 om 21:20 Topicstarter

@Beertje je leert het toch altijd gewoon het beste door het gewoon te doen

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.