Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Het grote borduurtopic (gesloten)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik volg op Facebook de Whimsical Alphabet stichtalong en vind het echt zo leuk. Daarvoor zoek ik dus zo'n groot stuk pastel gekleurde stof.
Maar misschien maak ik ook wel de losse letters van m'n dochters om die als naam op te hangen op hun kamertjes. 
Ik weet het nog niet maar download wel trouw de patroontjes. 

Lollypopje

Lollypopje

11-08-2021 om 21:24 Topicstarter

Leuk idee Melon.

van stitchonomy zijn er ook jaarlijkse stichalongs! Zijn altijd heel leuk. Zelf nog maar 1 keer mee gedaan. Als ik ooit klaar ben met m’n huidige wil ik een keer mee doen met de kerst versie als ze het dan nog doet haha  

Lollypopje

Lollypopje

11-08-2021 om 21:53 Topicstarter

Ik vind het idee van Sals heel leuk, maar mij kennende ga ik dan te veel druk op mijzelf leggen, omdat ik dan (onbewust) vind dat ik het bij moet kunnen houden.

Achja, voorlopig heb ik hier toch nog genoeg liggen

Sophia_!

Sophia_!

15-08-2021 om 21:18

 
Eerst even teruglezen.  

Ik ben met dit wasbeertje bezig: 

wasbeer-borduren.jpg


Bewust begonnen aan een klein projectje, ik heb helaas nogal moeite met dingen afmaken. Maar deze is al bijna af, ik denk dat er nog max twee avondjes werk in zit. 

Lollypopje

Lollypopje

15-08-2021 om 21:32 Topicstarter

Maree schreef op 15-08-2021 om 21:28:

Ik ben met dit wasbeertje bezig:

wasbeer-borduren.jpg


Bewust begonnen aan een klein projectje, ik heb helaas nogal moeite met dingen afmaken. Maar deze is al bijna af, ik denk dat er nog max twee avondjes werk in zit.

Aahhhwww wat een schatje.

Ik doe ook geen hele grote projecten. Heb spanningsboog van max een maand en dan moet het wel af zijn

Sophia_!

Sophia_!

15-08-2021 om 21:32

Lollypopje schreef op 11-08-2021 om 11:39:

Ik ben voor mijn doen met twee grote projecten bezig ennhad even behoefte aan iets kleins en simpels. Daarom hier twee leuke uitgezocht.
Ook meteen een fijn excuus om nieuwe garen te kopen, want ik word daar altijd zo blij van

https://thegeekystitchingco.com/

Ik dwaalde rond op die site, wat hebben zij leuke dingen 

Lollypopje

Lollypopje

15-08-2021 om 21:33 Topicstarter

Sophia_! schreef op 15-08-2021 om 21:32:

[..]

Ik dwaalde rond op die site, wat hebben zij leuke dingen

Jahe. Heb net alle kleuren in huis, dus ga van de week beginnen aan twee van haar. Ik denk de slak, die reminder kan ik wel gebruiken 😁

Sophia_! schreef op 15-08-2021 om 21:32:

[..]

Ik dwaalde rond op die site, wat hebben zij leuke dingen

Echt he? Ik heb ook al wat gefavoriet.

Sophia_!

Sophia_!

15-08-2021 om 21:33

Het is jaren geleden dat ik geborduurd heb. Ik maakte altijd graag grote projecten,  maar nu wil ik eerst eens klein beginnen. Heerlijke hobby,  vooral in herfst en winter vond ik altijd. 

Sophia_!

Sophia_!

15-08-2021 om 21:34

_melon schreef op 15-08-2021 om 21:33:

[..]

Echt he? Ik heb ook al wat gefavoriet.

Haha ja, ik begon al meteen mijn winkelwagentje vol te gooien. Wat een geweldige werkjes 😁 

Lollypopje

Lollypopje

15-08-2021 om 21:39 Topicstarter

en dan straks proberen te kiezen

Lollypopje schreef op 15-08-2021 om 21:32:

[..]

Aahhhwww wat een schatje.

Ik doe ook geen hele grote projecten. Heb spanningsboog van max een maand en dan moet het wel af zijn

Haha hier hetzelfde inderdaad! Deze is 7x8 cm, er ligt al een nieuwe klaar van 11,5x17. Voor nu is dat ook wel mijn max, los van m'n spanningsboog raak ik ook een beetje ontmoedigd als het oneindig lang duurt om af te maken. 

Sophia_! schreef op 15-08-2021 om 21:32:

[..]

Ik dwaalde rond op die site, wat hebben zij leuke dingen

Oh hele leuke dingen inderdaad!! 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.