Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Het grote borduurtopic (gesloten)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Goed om te lezen dat ik een goede tactiek heb. Als mijn kinderen wat ouder zijn dan ga ik misschien een keer een borduurcursus doen. Om het echt goed te leren.

alhambra schreef op 09-08-2021 om 21:22:

Wat bedoelen jullie precies met bordurend oplossen? Een steekje extra als je van een andere kleur een steekje vergeten bent, bijvoorbeeld?

Ik ben nu met een pakket bezig waar 150 kleuren in zitten dus sommige lijken heel erg op elkaar en de symbolen ook… als ik dus net met een verkeerde kleur roze een of twee kruisjes gezet heb die eigenlijk licht roze moesten zijn bijvoorbeeld, dan teken ik ze alsnog af en ga ik gewoon verder met het patroon. 

Als ik echt misgeteld heb, dan haal ik wel uit want anders kan je in de problemen komen op een later stuk 

Lollypopje

Lollypopje

10-08-2021 om 09:28 Topicstarter

voor wie nog wat inspiratie zoekt

https://www.awesomeinventions.com/cross-stitching/

Lollypopje

Lollypopje

11-08-2021 om 11:39 Topicstarter

Ik ben voor mijn doen met twee grote projecten bezig ennhad even behoefte aan iets kleins en simpels. Daarom hier twee leuke uitgezocht.
Ook meteen een fijn excuus om nieuwe garen te kopen, want ik word daar altijd zo blij van

https://thegeekystitchingco.com/

Lollypopje

Lollypopje

11-08-2021 om 15:23 Topicstarter

Deze zijn het trouwens

GS-057.jpg

Omdat ik mijn innerflamingo niet moet vergeten nu ik ziek ben

en als vrolijke reminder in mijn herstelproces

BB3734BD-5C0C-4C6A-A7C4-E93DA7A25727-scaled.jpg

Mayosate schreef op 09-08-2021 om 23:13:

[..]

Ik ben nu met een pakket bezig waar 150 kleuren in zitten dus sommige lijken heel erg op elkaar en de symbolen ook… als ik dus net met een verkeerde kleur roze een of twee kruisjes gezet heb die eigenlijk licht roze moesten zijn bijvoorbeeld, dan teken ik ze alsnog af en ga ik gewoon verder met het patroon.

Als ik echt misgeteld heb, dan haal ik wel uit want anders kan je in de problemen komen op een later stuk

150 kleuren?? Wauw. Ik gebruik er nu 24 en dat vind ik al heel wat, ha ha

Lollypopje schreef op 11-08-2021 om 15:23:

Deze zijn het trouwens

GS-057.jpg

Omdat ik mijn innerflamingo niet moet vergeten nu ik ziek ben

en als vrolijke reminder in mijn herstelproces

BB3734BD-5C0C-4C6A-A7C4-E93DA7A25727-scaled.jpg

Ontzettend leuk!

Veel sterkte met je herstelproces.

Lollypopje

Lollypopje

11-08-2021 om 17:08 Topicstarter

dankjewel Alhambra en tot dan heb ik in elk geval iets te doen 😁

Alhambra, dit is ook mijn eerste echte grote pakket hoor! Moest ook wel even slikken. Maar ben inmiddels halverwege de tweede bladzijde oh yeah! 


Lollypopje, die pakketjes zijn echt super lief! En veel sterkte met je herstel proces Wat een leuke site ook trouwens! Slecht voor mijn portemonnee dus voorlopig kijk ik er even niet op maar hij is wel opgeslagen. 

Nu ga ik nog een uurtje of 2 wat borduren vanavond! Keek er al de hele dag naar uit, zit echt in een goede flow de laatste dagen 

Lollypopje

Lollypopje

11-08-2021 om 20:45 Topicstarter

Ik kwam ze tegen op instagram en vond ze zo lief. Heb mijzelf een hele tijd tegen gehouden, maar ben nu toch eindelijk gezwicht.

Nu nog heel ongeduldig wachten op mijn garen 😁

Waar is de flamingo van?

Lollypopje

Lollypopje

11-08-2021 om 21:01 Topicstarter

Beiden van The Geeky Stitcher

Hij is leuk he

Jaaaa super leuk. Ik zag ook een leuke met een lama. Ik hou er van!

Leuk een borduurtopic!
Ik borduur al best lang. Op dit moment ben ik bezig met een patroon van Heaven and Earth Desings. 'Treasure hunt bookshelf'van Aimee Stewart. Zal wel even duren voor ik die af heb😂

Lollypopje

Lollypopje

11-08-2021 om 21:16 Topicstarter

Gerbera schreef op 11-08-2021 om 21:14:

Leuk een borduurtopic!
Ik borduur al best lang. Op dit moment ben ik bezig met een patroon van Heaven and Earth Desings. 'Treasure hunt bookshelf'van Aimee Stewart. Zal wel even duren voor ik die af heb😂

Google heeft mij net geleerd dat ik diep onder de indruk ben dat je daar überhaupt aan begonnen bent 😂

Lollypopje

Lollypopje

11-08-2021 om 21:19 Topicstarter

_melon schreef op 11-08-2021 om 21:11:

Jaaaa super leuk. Ik zag ook een leuke met een lama. Ik hou er van!

Ik heb deze ook echt gekozen op de tekst, anders had ik niet kunnen kiezen

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.