Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Het grote Adventskalender topic

Ja, mensen ik ben mij er zeer van bewust dat het absurd is dat ik dit topic begin augustus al open. Maar het is net zo absurd dat ik de eerste alweer ben tegen gekomen, terwijl de pepernoten nog niet eens in de schappen liggen

En omdat ik de eerste alweer heb gesignaleerd, geef ik de makers daarvan de schuld van dit topic 😁

hmm die map is natuurijk groot maar de kaartjes zou je ook iets voor kunnen knutselen. Op pinterest staan veel voorbeelden. 

Als ik specifiek op voetbal zoek krijg ik allemaal vrij moeilijke voorbeelden. 
Ik vind wel deze: 
https://pin.it/9DN79bw ipv rendieren zou je voetballen kunnen maken? 

Of deze: 
https://pejds-fashion.blogspot.com/2012/01/adventskalender-basteln-fur.html?m=1
Lijkt me leuk als je een idee voetbal hebt liggen die kapot mag. Elke dag 1 zakje grabbelen. 

de notenshop heet de kalender weer!!

Monika_Geller schreef op 18-10-2023 om 17:40:

Dat is jammer! Houd de webshop nog even in de gaten. Vorige week vrijdag stond ie geloof ik ook op uitverkocht, maar daarna was er weer te bestellen.

Goede tip. Kreeg gisteren de melding dus 2 besteld. 1 voor mij en 1 voor mijn moeder

Ik was gisteren in een outlet van Lindt en heb deze voor mezelf meegenomen. Was iets van 8 euro nog wat. De grote van Lindor enz waren allemaal iets over €16,- en vond ik toch wat te gortig.

lindt-goldstuecke-adventskalender-no1-5757.jpg

Had ook gekeken wat er in zat en in veel zitten dan bonbons enz en daar hou ik toch niet zo van. Ik vind vooral de witte Lindor bollen lekker en gewoon melkchocolade. Bovenstaande is hiermee gevuld :
https://www.worldofsweets.de/Lindt-Goldstuecke-Adventskalender.806120.html

Precies wat ik lekker vind eigenlijk Verder nog 2 zakken van elk een kilo witte Lindor 🙈 Waren 17,99 per stuk haha! Zoooo lekker!
Voor dochter heb ik deze gescoord in de supermarkt in Duitsland. Gelukkig een supermarkt gevonden waar ze ze al hadden, wel weggemoffeld ergens in een hoekje achterin.

Kinder-adventskalender-bakkerij-500x500.jpg

Nu morgen nog langs de DM voor vulling voor dochter haar zelf gevulde kalender. Zal vast ook nog wat chocolade in komen en een kaartje met dat ze mag kiezen wat we eten enz.

Onze jongens krijgen er 1 van haribo. Hebben kennissen uit Duitsland meegenomen en voor man 1 van Kinder. 

Bonusdochter is niet vaak bij ons dus daarvoor ga ik per dag dat ze bij ons is iets te eten inpakken en dan mag ze er steeds 1 kiezen per dag.

mikado123 schreef op 20-10-2023 om 05:43:

de notenshop heet de kalender weer!!

besteld

Vandaag zijn de kalenders van Kinder binnengekomen. Ik heb nu de Sinterklaascadeaus compleet.

vraagje over de notenshop kalender. Is die op de fiets mee te nemen  heb hem per ongeluk naar een afhaal punt hier 3 km verder op gestuurd. 

Ik denk dat ie net in een grote boodschappen tas past 

mikado123 schreef op 24-10-2023 om 21:28:

Ik denk dat ie net in een grote boodschappen tas past

Die heb ik van de lidl en ah 

rooiekater schreef op 24-10-2023 om 21:14:

vraagje over de notenshop kalender. Is die op de fiets mee te nemen heb hem per ongeluk naar een afhaal punt hier 3 km verder op gestuurd.

Ik moest hem ook met de fiets halen, km of 2... Was ik niet blij mee. Pastte niet in mijn ruime fietstas, ook niet onder de snelbinders.

Uiteindelijk op het stuur gelegd en onhandig gedaan. Baalde weer eens dat ik geen auto had.

Een grote shopper had waarschijnlijk gepast. 

De grote shopper paste die inderdaad net in   

Maar wel heel mooi! 

hoeveel weegt die notenshop kalender ongeveer? Ik vind het ergens een beetje prijzig dat bedrag voor wat nootjes, tenzij het er natuurlijk echt heel veel zijn  

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.