Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Het grote Adventskalender topic

Ja, mensen ik ben mij er zeer van bewust dat het absurd is dat ik dit topic begin augustus al open. Maar het is net zo absurd dat ik de eerste alweer ben tegen gekomen, terwijl de pepernoten nog niet eens in de schappen liggen

En omdat ik de eerste alweer heb gesignaleerd, geef ik de makers daarvan de schuld van dit topic 😁

Due-scimmie schreef op 16-10-2023 om 21:11:

[..]

Waar heb jij die eerste 2 besteld?

De M&Ms bij Amazon en de Kinder bij bol. 

Bij Amazon hadden ze ook wel adventskalenders van Kinder maar ik vond de bezorgkosten die er extra bij kwamen niet nodig 😉. 

ik kan gewoon niet kiezen   

rooiekater schreef op 18-10-2023 om 06:30:

ik kan gewoon niet kiezen

Heb je een geldboom? Dan doe je ze gewoon allemaal 

De kalender van de Notenshop is binnen. Hij is een stuk groter dan ik verwacht had adhv de foto!

Taartjes schreef op 18-10-2023 om 13:48:

De kalender van de Notenshop is binnen. Hij is een stuk groter dan ik verwacht had adhv de foto!

Leuk! De mijne kan ik vanmiddag bij het pakketpunt afhalen. Ik ben erg benieuwd.

Die van mij is ook binnen van de Notenshop. Was nog even lastig mee te nemen op de fiets  .
Ding is idd gigantisch! 

Neweve schreef op 18-10-2023 om 07:33:

[..]

Heb je een geldboom? Dan doe je ze gewoon allemaal

Die ia kaal geplukt 

Taartjes schreef op 18-10-2023 om 13:48:

Leuk! Ik verwacht die van mij morgen. 

De m&m's voor man is net binnen gekomen en de Kinder voor zoon komt als het goed is vanavond. 

Drakenvlieg schreef op 18-10-2023 om 14:23:

Die van mij is ook binnen van de Notenshop. Was nog even lastig mee te nemen op de fiets .
Ding is idd gigantisch!

Hij is heel groot. Ik had er ook een voor mn man. Blij dat ik met de auto was 

Zojuist heb ik die kalender van Kinder voor mijn dochters besteld.

Ah ik heb te lang getwijfeld. Nu is ie uitverkocht 

Dat is jammer! Houd de webshop nog even in de gaten. Vorige week vrijdag stond ie geloof ik ook op uitverkocht, maar daarna was er weer te bestellen.

ik ben ook te laat. Ik wilde hem  vanmiddag bestellen maar toen kwam er wat tussen

Ik wil hier in Duitsland de kinder adventskalender meenemen, maar ze liggen nog niet in de winkel vorig jaar had ik ze in de herfstvakantie al meegenomen. Hopen dat ze ergens vandaag of morgen komen, maar mijn vader hoorde pas vanaf november. Heel apart weer. Wil hem liever niet bestellen, in Nederland zijn ze veel duurder. Die van Lindt ligt wel al in de winkel, die neem ik mee voor mezelf. En bij de DM hebben ze schijnbaar een heel schap met spulletjes om zelf een kalender te vullen, dus daar ga ik even kijken voor dochter haar kalender

Ik wil voor mijn zoontje zelf een adventskalender maken, gevuld met voetbalkaartjes en dan op de laatste dag de verzamelmap. Iemand nog goede ideeën om dit leuk in te pakken? Kom zelf niet verder dan elke dag een envelop met een voetbalkaartjes en de laatste dag een platte doos met de verzamel map.

Caroline80 schreef op 19-10-2023 om 08:32:

Ik wil voor mijn zoontje zelf een adventskalender maken, gevuld met voetbalkaartjes en dan op de laatste dag de verzamelmap. Iemand nog goede ideeën om dit leuk in te pakken? Kom zelf niet verder dan elke dag een envelop met een voetbalkaartjes en de laatste dag een platte doos met de verzamel map.

Geen tip voor het inpakken maar ik zou juist beginnen met de verzamelmap. Kans is best groot dat in bijna een maand tijd kaartjes beschadigd of kwijt raken. Gewoon lekker meteen in de map.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.