Huiskamer
Lollypopje
05-08-2023 om 14:22
Het grote Adventskalender topic
Ja, mensen ik ben mij er zeer van bewust dat het absurd is dat ik dit topic begin augustus al open. Maar het is net zo absurd dat ik de eerste alweer ben tegen gekomen, terwijl de pepernoten nog niet eens in de schappen liggen
En omdat ik de eerste alweer heb gesignaleerd, geef ik de makers daarvan de schuld van dit topic 😁
rooiekater
08-10-2023 om 12:42
Leslie_Knope schreef op 08-10-2023 om 12:37:
Ik kwam net op Bol een gourmetkalender tegen, voor de kat, niet om te gourmetten. Vind hem leuk voor onze kat, maar het is een miepert wat eten betreft en dan is 30 euro wel veel geld.
Ik zou dat zonde vinden
Sneeuwwitje
11-10-2023 om 19:48
Ik heb al een aantal kalenders gekocht 🥳 Naar aanleiding van de tips in dit topic heb ik voor de kinderen de Gruffalo kalender gekocht bij Bol.
Voor mezelf de My Muesli kalender. Die heb ik vorige week besteld en is nu al binnen (moet mezelf wel beheersen om niet te spieken, haha).
En voor man heb ik de Bonne Maman kalender besteld. Was wel een hele zoektocht maar uiteindelijk heb ik ‘m bij Amazon gevonden voor de normale prijs. Vorige week besteld en zou pas in november geleverd worden, maar hij is nu al onderweg!!
Wil ook nog een chocoladekalender kopen, maar daarvoor ga ik volgende maand in Duitsland kijken. Daar hebben ze zoveel 😋
Taartjes
12-10-2023 om 15:34
Voor mezelf heb ik de Mymuesli2go kalender besteld, daar twijfelde ik vorig jaar al over dus nu gewoon besteld. En de theekalender (zonder chocobommen) van Van Bruggen, die vond ik er gezellig uitzien met alle kaartjes. Voor man ga ik die van de Notenshop bestellen. Vorig jaar had ik van Lievelings en De buurvrouw, maar vond al die kleine prulletjes toch jammer van m'n geld. Dus nu dingen die gewoon opgegeten kunnen worden.
Monika_Geller
12-10-2023 om 15:43
Die van de Notenshop staat nu online. Als ik er nu een koop, is de inhoud dan met Advent nog lekker?
rooiekater
12-10-2023 om 19:56
Monika_Geller schreef op 12-10-2023 om 15:43:
Die van de Notenshop staat nu online. Als ik er nu een koop, is de inhoud dan met Advent nog lekker?
Mag toch aan nemen van wel.
mikado123
12-10-2023 om 20:57
ik wil hem ook maar ik ben vanaf zaterdag een week weg. Dus ik heb ze al een berichtje gestuurd. Hopelijk kunnen ze hem een week later versturen
Bailey26
16-10-2023 om 19:27
Ik heb voor man de kalender van M&Ms besteld en voor zoon die van Kinder.
Voor mijzelf die van de Notenshop (tip van hier, had er nog niet eerder van gehoord).
Nu ben ik nog op zoek naar een leuke adventskalender voor mijn moeder en schoonmoeder.
Willen jullie meedenken? Chocolade, noten en verzorgingsproducten (ivm parfum) vallen af.
Boarn
16-10-2023 om 19:40
Knutselkei schreef op 08-10-2023 om 10:05:
Ik zie nu de 999games kalender. Een escaperoom kalender. Iemand deze al eens gehad?
Wij hebben hem voor dit jaar besteld. We spelen best vaak hun exit games en die vinden we leuk tot moeilijk.
Fenyw
16-10-2023 om 19:53
Bailey26 schreef op 16-10-2023 om 19:27:
Voor mijzelf die van de Notenshop (tip van hier, had er nog niet eerder van gehoord).
Nu ben ik nog op zoek naar een leuke adventskalender voor mijn moeder en schoonmoeder.
Willen jullie meedenken? Chocolade, noten en verzorgingsproducten (ivm parfum) vallen af.
Bonne maman (jam), thee, knotten (allemaal bolletjes wol ed en haak- en breipatronen), whiskey, bier, inkt. De laatste heb voor mezelf gekocht, ben even de naam kwijt. Die van vorig jaar omdat ik het best prijzig vind.
mikado123
16-10-2023 om 20:45
knotten wol leek mij ook erg leuk maar best prijzig.
Ik wil ook de notenshop maar ben op vakantie en durf nog niet te bestellen
Taartjes
16-10-2023 om 20:57
De theekalender van Van Bruggen is binnen. Ik vind het erg leuk Een slinger van kaarten waar je de theezakjes aan hangt.
Due-scimmie
16-10-2023 om 21:11
Bailey26 schreef op 16-10-2023 om 19:27:
Waar heb jij die eerste 2 besteld?
Bailey26
16-10-2023 om 22:12
Fenyw schreef op 16-10-2023 om 19:53:
[..]
Bonne maman (jam), thee, knotten (allemaal bolletjes wol ed en haak- en breipatronen), whiskey, bier, inkt. De laatste heb voor mezelf gekocht, ben even de naam kwijt. Die van vorig jaar omdat ik het best prijzig vind.
De Bonne maman is wellicht een optie voor schoonmoeder
Bedankt voor de tip 😊