Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Het grote Adventskalender topic

Ja, mensen ik ben mij er zeer van bewust dat het absurd is dat ik dit topic begin augustus al open. Maar het is net zo absurd dat ik de eerste alweer ben tegen gekomen, terwijl de pepernoten nog niet eens in de schappen liggen

En omdat ik de eerste alweer heb gesignaleerd, geef ik de makers daarvan de schuld van dit topic 😁

Picknick vond ik weinig aan vorig jaar. Veel niet lekkere kruidenthee die maanden blijft liggen en flauwe vragen op de labeltjes.

ik heb de muesli kalender besteld en de thee/chocobom.
Nu alleen nog een kalender voor dochter😀, denk die van de bodyshop

Rozi schreef op 16-09-2023 om 08:42:

over bierkalender weet iemand een goede 0.0 kalender?

Volg! Man en ik vinden speciaal bier heerlijk, maar ik ben momenteel zwanger en man drinkt in zn eentje niet zoveel. 

andere kalenders waar ik over twijfel:

bon maman

my muesli

Kusmi thee

lakrids

cutedutch haakkalender (mooie verlof activiteit), hoop op net zo'n leuke set als deze, alleen start ik pas echt na kerst dus misschien wat laat 

cutedutch-haakpakketten-haakpakket-cutedutch-kerststal-16091104673874.jpg?v=1628380534

Lollypopje

Lollypopje

20-09-2023 om 07:57 Topicstarter

Ik las net dat die van Lievelings al driekwart is uitverkocht. Dus mensen die die willen, moeten snel zijn.

Marielouisa schreef op 19-09-2023 om 13:47:

[..]

dit is perfect voor mijn kinderen, die zijn dol op aardbeien

Zeker eens heen gaan! Echt heel leuk

Ik denk dat ik het hou bij een Lindt kalender. Met de Lindor ballen, heerlijk! Maar zag hem nog niet online staan volgens mij.

Ik begin inmiddels in de sfeer te komen. Heb een 3D Kinder chocolade voor kind besteld (via vrienden in Duitsland, kon hem in NL niet vinden) en wij vinden stiekem zelf Kinder ook heel lekker, dus ik denk dat ik er nog 2 andere van Kinder bij doe. Hoewel ik de Lindt en Milka van vorig jaar ook wel een succes vond. 
Ik wil een chocolade voor ons 3 en nog een leuke voor allemaal daarnaast. Vorig jaar had kind de Playmobil kerststal, was superleuk en voor man had ik toen de 3D CocaCola truck. Ik had zelf de Rituals via de spaarpunten van Vattenfall, maar die vind ik wat duur om zomaar nog een keer te doen. 

Kinder heeft ook altijd leuke! Ik had vorig jaar deze, vond dochter super leuk

Kinder-chocolade-adventskalender-kersthuis-2022-3D.webp

Ga in de herfstvakantie naar Duitsland, dan ga ik daar even kijken hiervoor!

BlairW schreef op 20-09-2023 om 14:16:

Kinder heeft ook altijd leuke! Ik had vorig jaar deze, vond dochter super leuk

Kinder-chocolade-adventskalender-kersthuis-2022-3D.webp

Ga in de herfstvakantie naar Duitsland, dan ga ik daar even kijken hiervoor!

Die is leuk! Zoiets wil ik voor man. 

Schommelstoel schreef op 05-08-2023 om 18:18:

Ik koop al jaren een adventskalender bij een Duitse supermarkt. Gewoon zo'n ouderwetse klassieke met kleine stukjes chocola en een kitscherige afbeelding voorop voor 5 euro ofzo.

Elke middag heb ik dan een klein stukje chocola bij de thee en langzaam tel je dan af tot kerst. En dat ding staat intussen op tafel lelijk mooi te zijn

Dit hebben wij ook ieder jaar. Van die goedkope chocoladefiguurtjes erin. Heerlijk! 

Ik dacht net dat de Bonne maman adventskalender beschikbaar was. Dus ging ‘m bestellen, bleek ik op de Belgische site te zitten en die bezorgen niet in Nederland Op de Nederlandse website staat de kalender nog niet. Iemand een idee wanneer de kalender daar beschikbaar komt?

Zojuist bij de DM geweest in Duitsland. 2 adventskalenders meegenomen, van Alverde (duurzame huismerk van de DM, met allemaal fijne verzorgingsmini's) en één van Bio DM met allemaal etensdingetjes. Die is nieuw voor mij. Ben benieuwd! 

Deze week is de max & more beautykalender in de aanbieding bij de action voor 12,99. Net gekocht voor mijn tienerdochter.

iemand ervaring met happy soap kalender 

Ik zie nu de 999games kalender. Een escaperoom kalender. Iemand deze al eens gehad? 

Ik kwam net op Bol een gourmetkalender tegen, voor de kat, niet om te gourmetten. Vind hem leuk voor onze kat, maar het is een miepert wat eten betreft en dan is 30 euro wel veel geld.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.