Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Heb jij een nieuwe nick

Ik wel want ik weet alles

AnAppleADay schreef op 12-07-2021 om 08:35:

[..]

Hoe langer de OP, hoe minder kans op een succesvolle relatie.

O. Naja.....het zal wel. Dank voor je uitleg.

ja, ik was Whopper. Ooit. Van 2001 tot 2016 ongeveer. 

Puss-in-Boots schreef op 11-07-2021 om 23:05:

[..]

ik vraag me vooral af wat jouw plaatje is

De cover van Volta, een album van Bjork ☺️

En eens hoor, over de wet van Wuilies. Was meer even om aan te geven dat ik al 15 jaar meelees, en me dus zelf best een insider voel, maar dat dat dus in werkelijkheid totaal niet zo is 😂

Ja ik heb ook een nieuwe nick, ander forum nieuwe naam en plaatje.

Ik heb 'n oude nick terug  

En  Whopper!

Volta schreef op 11-07-2021 om 22:42:

[..]

het voelt ook wel heel raar om mee te gaan schrijven als je al een paar jaar meeleest. Je weet van sommige forumsters dan best veel, kent insider jokes zoals de wet van Wuilies en walchelijk, maar niemand kent jou Dus ja, ik zie het wel een beetje als een herkansing voor een actief forumleven

De wet van Wuiles kende ik wel (en was vaak verrassend accuraat 😉), maar walchelijk niet, wat was daarmee dan? 

Hoi allemaal! Ook ik ben een stille meelezer van het Viva forum en nu dus hier terecht gekomen. Ik heb besloten om nu wél mee te gaan schrijven.. 

Deze was hier al aangemaakt, maar nooit gebruikt en ik heb hem vandaag gekregen, yes! 

OxfordComma schreef op 12-07-2021 om 10:45:

[..]

De wet van Wuiles kende ik wel (en was vaak verrassend accuraat 😉), maar walchelijk niet, wat was daarmee dan?

Walchelijk komt van Viola-gate

Viola Holt vond het 'walchelijk' dat iemand zich voordeed als haar op het forum. Wat overigens niet zo was, iedereen wist dat het gewoon een nick was.

Herfstappeltaart schreef op 12-07-2021 om 07:45:

[..]

Nu schrijf ik al vijf jaar mee, maar ik weet niet wat de wet van Wuiles is😒

Mooi zo laten. 

Meerkat schreef op 12-07-2021 om 11:07:

Deze was hier al aangemaakt, maar nooit gebruikt en ik heb hem vandaag gekregen, yes!

Ah mooi dat het gelukt is!

DistinctMarten43

DistinctMarten43

12-07-2021 om 11:35

Dreamer schreef op 12-07-2021 om 10:44:

Ik heb 'n oude nick terug

En Whopper!

O Dreamer, wat ontzettend fijn!

DistinctMarten43

DistinctMarten43

12-07-2021 om 11:36

Meerkat schreef op 12-07-2021 om 11:07:

En voor jou ook, wat fijn!

DistinctMarten43

DistinctMarten43

12-07-2021 om 11:51

Waar hebben jullie dat gevraagd, van die nick? 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.