Huiskamer
Calliope
11-07-2021 om 17:28
Saga schreef op 11-07-2021 om 14:57:
[..]
hmm, ik wilde iets mysterieus i guess, iets van een mythische figuur ofzo. En een aantal godinnennamen waren al bezet. En toen kwam ik bij Saga (eigenlijk met streepje op de 1e a, maar dat werd niet geaccepteerd). Godin van wijsheid, geschiedenis en een zieneres.
Die van jou is vrij duidelijk inderdaad. Zo simpel kan het zijn.
grappig, ik was op zoek naar een naam uit de Griekse mythologie en kwam er ook achter dat er al veel gebruikt waren. Nu de naam van een van de Griekse muzen.
Koozinus
11-07-2021 om 17:40
Ik heb wel een nieuwe nick. Ooit een account aangemaakt om het vivaforum maar vergeten, wel een stille meelezer. Besloten om hier wel actiever te zijn!
Hobbelster
11-07-2021 om 17:43
Wat ontzettend leuk dat er zovelen uit de meeleesmodus komen en hier actief gaan meeschrijven!
geeft ook wel te denken over de toegankelijkheid van het Viva forum, dat wel.
Saga
11-07-2021 om 20:06
Hobbelster schreef op 11-07-2021 om 17:43:
Wat ontzettend leuk dat er zovelen uit de meeleesmodus komen en hier actief gaan meeschrijven!
Zeker! De toegankelijkheid was inderdaad niet optimaal. Hier begint iedereen weer op 0, soort van dan. Heel fijn!
GroenTuintje
11-07-2021 om 20:11
ja dat valt echt op
Chocotime
11-07-2021 om 20:25
Dezelfde nick, ik heb jarenlang op Viva meegelezen en af en toe wat gepost. Ik ben heel blij met dit nieuwe forum en denk dat ik vanaf nu vaker mee zal schrijven.
TinkaDePinka
11-07-2021 om 21:13
Nieuwe nick. Mijn oude bestond al, de nick die ik daarna bedacht bestond ook al. Ik wilde al bijna de handdoek in de ring gooien, maar besloot toch maar "iets" te kiezen. Leuk om veel oude bekenden hier te zien.
Takkenthee
11-07-2021 om 22:15
Nieuwe nick en nieuw plaatje. Ik was geen erg actieve forummer, weet nog niet of ik dat hier wel zal zijn maar ik was een beetje uitgekeken op mijn oude Nick.
Volta
11-07-2021 om 22:32
Nieuwe nick, nog op zoek naar een plaatje en na 15 jaar trouwe meelezer nu van plan om ook wat meer te gaan schrijven
Volta
11-07-2021 om 22:42
het voelt ook wel heel raar om mee te gaan schrijven als je al een paar jaar meeleest. Je weet van sommige forumsters dan best veel, kent insider jokes zoals de wet van Wuilies en walchelijk, maar niemand kent jou Dus ja, ik zie het wel een beetje als een herkansing voor een actief forumleven.
Ginny_Tonic
11-07-2021 om 22:51
Ik begin ook met een nieuwe nick. Heb sporadisch actief meegeschreven, maar was eigenlijk vooral een lezer.
Vind het leuk om te zien dat het hier al zo actief is!
Stellafietst
11-07-2021 om 23:01
Zelfde nick, nieuwe avatar. Ik kon de oude niet meer vinden. Schreef af en toe eens mee, maar ga proberen wat meer uit de meeleesmodus te komen.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.